part 17

4 0 0
                                    

 უკვე შუა ღამეა და ვერაფრით ვიძინებ, ალბათ გაინტერესებთ რა მოხდა არა იმის შემდეგ რაც მითხრა რომ ვუყვარვარ ვერაფერი ვუთხარი და გავშეშდი, სანამ რამე მოხდებოდა ან ვიტყოდით კარების ხმა იყო, ლიკა და დინი მოვიდნენ, ჩვენც ერთმანეთს მოვცილდით და ლევანმა დატოვა სახლი, ახლა კიდე ჩემს ოთახში ვარ და ფიქრებით ტვინს ვიტვირთავ თუ რა ვქნა, არ ვიცი მიყვარს თუ არა და არ მინდა ამის გამო ის დავკარგო, არც მინდა ვუთხრა ეს როცა დარწმუნებული არ ვარ ამაში, ვერც გადავიკარგები გულს ეტკინება არ ვიცი რა ვქნა. ტელეფონზე ზარი შემოვიდა ანა იყო.

' ხო ანი '

' რა შვები გოგო, რა მოხდა ლეოსთან წეღან მოვიდა ჩვენთან და ანუ ეგ და თორნიკე გამოიკეტნენ და ლაპარაკობენ არც მიშვებენ შიგნით '

' ისეთი რამ მოხდა რომ არ ვიცი რა ვქნა, მარტო ხარ რომ მოგიყვე? '

' კი ჩემს ოთახში ვარ მიდი მოყევი თორე გავაფრენ '

' ჩხუბით არ გვიჩხუბია დავლაგდით მაგის მერე მოხდა რაღაც '

' რა რაღაც მია '

' მოკლედ ვკოცნიდით და უცებ მითხრა მიყვარხარო '

' რაა მართლაა '

' ხო '

' რა უთხარი შენ '

' რა უნდა მეთქვა ვერაფერიც ვერ ვუთხარი და გავშეშდი მერე უცებ დაგვადგნენ ჩემი და და სიძე და ლევანი კიდე წავიდა '

' შენ გიყვარს? '

' საქმეც მაგაშია რომ არ ვიცი, თან ისე მოულოდნელად მითხრა რომ არც მიფიქრია მაგაზე არ ვიცი რა გავაკეთო '

' გოგო უთხარი შენც კიდევ რომ არ იცი და დრო გჭირდება '

' ეგრე მარტივია გოგო მაშინაც რომ მითხრა მომწონხარო დაახლოებით იგივე ვუთხარი და ახლა ამაზეც იგივე რომ ვუთხრა რა იქნება '

' გოგო ეგრე გაქცევას ან გაურკვევლობა უფრო ცუდი იქნება და ჯობია უთხრა '

' არ ვიცი '

' უთხარი და გაგიგებს ასე უპასუხოდ რომ დატოვე მაგიტო მოვიდა ეგრე და ჯობს უთხრა ეგ მაინც რომ ეგრე არ დარჩეს ეცოდინება მაინც და ყველაფერს გააკეთებს რომ შეიყვარო '

ის რასაც ვერ შეცვლიWhere stories live. Discover now