13

261 12 2
                                    

13

Camila

Öt nap telt el a Buenaventurai eset óta. Visszafelé jövet a helikopteren ismét csak két idegen voltunk Darioval. Egész úton egy pillantásra sem méltatott. A leszállás után ő továbbment, engem pedig Lorenzoval vitetett vissza a birtokra. A történtek után megháromszorozta a biztonságot a villában, ami azt jelentette, hogy minden bejáratnál, ajtónál és ablakoknál egy helyett, most 3 őr állt. Nők és férfiak, akik furcsa pillantásokkal méregettek, noha jó emberismerő nem voltam, azonban a meglepettséget és a megvetést igen könnyű észrevenni az emberek tekintetében. Próbáltam nem foglalkozni túl sokat velük, de sajnos Domnak sem volt ideje a kiképzésemre, ezért sokat a kertben lófráltam és próbáltam a magam módján edzeni.

Az egyik ilyen alkalommal, egy fekete hajú lány hirtelen karon ragadott, és mintha magától kérdezte volna azt hogy, 'Miért hasonlítasz ennyire rá?' majd megrázta a fejét és mielőtt kérdezhettem vagy mozdulhattam volna, visszavonult a helyére, miközben én csak pislogtam nagyokat. Még egy kicsit dolgoznom kell ezen a magabiztosság dolgon. Ha ezt Domenico látta volna, most száz fekvőtámaszt nyomhatnék le úgy, hogy kétszer ugyan azt a számot mondja egymás után. Szinte magamba hallom a hangját ,Kar megragad, háttal a mellkasodnak, karod a nyaka körén kislány. Sose tudhatod előre az emberek szándékait.'

Az őrök, akik nekik dolgoztak, nem értették miért is vagyok itt valójában. Domenico ugyan edzett, és megtanított alap szinten lőni, de soha sehova nem mehettem velük. Dario megtiltotta még azt is, hogy a birtokon kívül akárhova mehessek. Na nem mintha ez alatt a majdnem három hónap alatt bárhova is vágytam vagy mentem volna, azonban azok után, hogy így befogadtak és tulajdonképpen eltartott két idegen, viszonozni szerettem volna nekik és tartozni valahova, ahol nem kitaszítottként tartottak számon.

Az érzéseim Darioval kapcsolatban egyáltalán nem volt vitatható. Tudom mennyire kegyetlen, hiszen a szemem előtt egy szempillantás alatt lőtte agyon az egyik emberét miközben majdnem szexeltünk, és látom a legtöbb fazon reakcióját, amikor a közelben van. Félnem kellene és fejvesztve menekülni, ehelyett én meghunyászkodom és fejet hajtok az akarata előtt, nem beszélve arról, hogy bármikor, amikor kedve szottyan velem lenni, én örömmel teszek meg vele bármit. Nem tudom mi ez pontosan amit mellette érzek, hiszen alig ismerem és még a vezetéknevét is csak hallomásból tudom, de amikor a közelemben van, úgy húz magához testileg és lelkileg is, akár egy mágnes a vasat. A legijesztőbb az egészben, hogy ezt az első pillantása óta érzem. Szerelmes vagyok belé, ezt biztosan tudom. Meg akarom ismerni, nem pedig hallomásból megtudni róla dolgokat. Velem sosem volt kegyetlen...sőt mi több az érintései és a tettei, hasonló dolgokat közvetítenek, mint amit én érzek iránta.

************************************************************

A nap már réges-régen lenyugodott, az ég sötétkék volt és enyhén felhős. Csak pár csillag mutatta meg magát a feketének tűnő fellegek között. Nem tudom mennyi ideje álltam az ablakban egyenesen az eget pásztázva. Egyszerűen képtelen voltam elaludni. Nem bírtam már ezt a semmittevést.

Ránéztem az órámra, majd magamra kaptam az egyik sötétkék köntöst, amit nem rég hozatott nekem Valentina, majd úgy döntöttem járok egyet. Azt a fekete hajú lányt is szerettem volna megtalálni, hogy beszélhessek vele. Furcsa csillogást láttam a szemeiben, miközben azt a pár szót suttogta maga elé. Meglepettség és szomorúság egyvelege sugárzott belőle. Nem lehet véletlen. Muszáj hallgatnom a megérzéseimre. Ez volt az egyik alap szabály, amit Domenico tanított nekem. Hát most megfogadom és követni fogom.

Már a lépcsőn lejövet zajokat hallottam, de nem nyilvánítottam neki túl nagy figyelmet, azonban amikor kettő, majd három lövést adtak le egymás után, elgondolkoztam, hogy talán a szobámban kellene maradnom. , Most bizonyíthatsz Camila ' – gondoltam magamban, miközben egy kicsit gyorsabban szedtem a lépcsőfokokat. Nem tűnök egy veszélyes ellenségnek köntösben, de a nappali kóddal ellátott széfjében van egy 7mm- es kis pisztoly, amivel könnyedén megvédhetem magam, vagy akár másokat is.

A maffia angyala Where stories live. Discover now