17
Dario
Az elmúlt napokban azon voltam, hogy valahogy minden a helyére kerüljön. Eduardo nem nyugodott. Hiába nem mondta ki a nyilvánvalót, tudtam, hogy tegnapi bérgyilkost is ő küldte. Tudta, hogy úgyis megöljük, csupán egy kimondatlan üzenetnek szánta. Feláldozza az embereit, a cél érdekében. A szemembe bájolog, de nem akar engedni a tervéből, ami Camila halálát foglalja magába.
Valami nem stimmel, főleg azok után, hogy Lucia közölte velem, szerinte a kis napsugaramnak köze van Ramonahoz. De sehogy sem áll össze a kép...mindent leinformáltam a lányról, amit csak lehetett. Ennél több információt még az FBI sem tudna előszedni. Hacsak, valami bennfentes, akinek nagy hatalma volt, vagy jelenleg is van, meg nem hamisított minden információt Camila kiskoráról, vagy akár meg Ramonaerol is. Bárhogyan is, ezt mielőbb ki kell derítenem.
- Nagyon pörög az agyad. - Tette a vállamra a kezét Lucia, miközben az Eclipse felé haladtunk. - Kapcsolj ki ma Dario.
- Mert nekem azt bármikor lehetséges. Főleg egy fontos megbeszélés előtt. - Fintorodtam el.
- Amikor engem dugsz, akkor sikerül.- Kuncogott.
Luci és köztem született egy ki nem mondott megállapodás, a kettőnk érdeke miatt. Egy vadállat az ágyban, ami nekem pont kapóra jön, egy nehezebb nap után, nem utolsó sorban pedig a nőkhöz vonzódik, így nem kell attól tartanom, hogy kötődni fog.
- Jelenleg nem duglak. A farkam pedig Camilaban lenne egész nap, ha megtehetné.- Szúrtam oda neki, mire csak egy idióta vihogást kaptam.
- Akárcsak Ramona. -Sóhajtott. - Soha nem ujjaztam még olyan jó puncit, mint az övé.- Bökött oldalba.
- Fogd be.- Morogtam.
Habár nő, az egyik legjobb es legmegbízhatóbb emberem Lorenzo után. A múlt összeköt minket, ami egy fontos pont az életünkben.
- Éssss tádáá.- Rúgta be a privát ajtót, ami egyenesen club VIP részéhez vezetett.
Két lépést tettünk meg, mert mindketten azonnal lemerevedtünk. A lábam a földbe gyökerezett, az agyam pedig szinte felforrt attól, ami a szemem elé tárult.
Camila éppen az öcsém combján ül, mozog vagy faszom se tudja mit csinál.Alig láthatóan ugyan, de éppen dörzsöli magát hozzá. Domenico a haját simogatja, miközben Cami arca túlságosan is közel van a testvérem nyakához.
- Ez show time. - Nevetett fel Lucia, mire óriásléptekben megindultam feléjük.
Éppen akkor értem oda, amikor az agyatlan ikertestvérem keze Camila fenekén landolt. Elélvezett. A kurva életbe.
Luci megpróbált visszafogni, de elrántottam magam, majd egy durva mozdulattal felrántottam Camilat Domenico öléből.
- Mi a fasz? - Próbáltam talpra állítani a szinte eszméletlen lányt. - Mi a fene folyik itt? - Fordítottam magam felé, közben pedig fogtam a derekát. Valószínű a földön landolt volna, ha nem így teszek.
- Ne itt...-Kezdte Luci, majd beállt középre, pont elém és a testvérem közé. - Ismétlem ne itt! - Nézett körbe, hiszen ahogy telt az idő, egyre többen lettek, akik kíváncsian várták mi fog történni.
Összeszorítottam a fogaim, leültettem a vigyorgó Camilat a fotel másik végéhez, aki úgy dőlt azonnal oldalra, mint egy kibaszott rongybaba, majd félrelökve Luciat, beleálltam Domenico képébe.
YOU ARE READING
A maffia angyala
RomanceDario és Camila (18+) Dark Romance , Slowburn, Maffia Romance ! Dario mindig is tudta, hogy más lesz mint a kegyetlen apja volt, és másképp fogja irányítani a kartellt. Miután gyerekként megtapasztalta milyen az, amikor teljesen összetörik a szívé...