24
Dario
Ha nem tudnám biztosra, hogy Camila életében soha nem létesített még igazi szexuális kapcsolatot senkivel, azt mondanám, hazudik. A farkam olyan mélyen beszippantotta abba a meleg kis szájába, hogy a keresztbe állt szemeimmel csillagokat láttam. Puha nyelve olyannyira körbejárta, hogy egy milliméter része sem maradt szárazon. Apró kezei minden alkalommal, amikor a heréimet markolászta úgy tűnt, mintha nagyon is tudná, mikor és hova kell nyúlnia. Ha egy cseppnyivel lenne csak kevesebb tapasztalatom, már biztosan telelőttem volna azt a buja kis száját, aztán megcsókoltam volna, hogy érezzem, ahogy életében először megízleli, milyen egy másik ember kéjes örömét magába fogadni. De ennek nem most jött el az ideje. Most csak egyvalamit szeretnék... önző módon mindenét el akarom venni, hogy más már ne tehesse meg helyettem, és ezt a száján keresztül nem tudom megtenni.
Jelenleg életem legnehezebb lépése volt, ahogy egy hirtelen mozdulattal leemeltem a farkamról, majd magam alá gyűrtem. Széttéptem a testén a falatnyi toppját, majd mélyen a szemeibe néztem.
- Nem-nem szépségem...a puncid ma az enyém lesz...Bemocsollak napsugár...- Súgtam a fülébe, majd egy aprót a tövébe haraptam.
A bal mutató ujjamat a nyakán lévő lüktető pontra tettem, pont oda, ahol az ütőér villámgyorsan pulzált. Olyannyira, hogy félő volt, kiszakad a helyéről, és az egyetlen ember ezen a világon, akit képes vagyok feltétel nélkül szeretni, a kezem között vérzik el.
- Ne félj...- Búgtam, immáron a lüktető pontra hajolva, majd egy kicsit megszívtam érzékeny bőrét, mire nedves bugyiba bújtatott öle, az én elszabadult húsomnak feszült.
- Dario...- Sóhajtotta a nevem, majd még jobban nekem nyomta magát. Nem fogok sietni. Minden egyes másodpercet ki akarok élvezni.
Hosszan megszívtam a nyakát, ezzel egy szép kis véraláfutást okozva a bőrén. Rettenet düh lett úrrá rajtam minden pillanatban, amikor ránéztem a Romero által okozott piros helyre. Muszáj volt megjelölnöm, mert ő egyedül az enyém. A kezeimet a melleire vezettem, ami tökéletesen illett a tenyerembe, mintha egyenesen nekem tervezték volna. Számat az övére tapasztottam, az érzéstől pedig, hogy a saját sósan keserű ízem keveredik az ő édes nyálával, a farkam pulzálni kezdett. A nyelvem a lehető legmélyebbre nyomtam a szájában, ezzel egy kicsit elnyomva, Camila kéjes nyögéseit. A kezemmel eközben egy pillanatra sem megállva, simogattam, néha megcsipkedtem tökéletes melleit.
Végigcsókoltam szép lassan minden egyes bőrfelületet tökéletes arcán, szép lassan haladva egyre lejjebb, kezeimmel pedig egy durva mozdulattal széttéptem azt a tangának sem nevezhető valamit, ami nedves punciját takarta.
Ajkaimmal egy pillanatra sem hagytam abba a szája, az arca, a füle és a nyaka kényeztetését. Egy pár centit lejjebb csúsztam, így a szám egyenesen a köldökével nézett farkas szemet, kezemet pedig nedves középpontjához helyeztem, majd egy aprót végig simítottam rajta.
- Oh baszki...- Szakadt fel egy állatias morgás a torkomból, ahogy a puncija már tökéletes állapotban, szétnyílva és nedvesen fogadta apró érintésem. Erre a farkam akkorát rándult, hogy biztos voltam benne, az elő-váladék már nem csak meg-meg jelenik, hanem csordogál belőlem. Soha az életbe nem akartam ennyire megbaszni, magamba olvasztani senkit. Még Ramonat sem.
- Kívánlak Dario... - Nyögött fel hangosan, mire a hüvelykujjam a csiklójára nyomtam, miközben a tenyerem a puncija többi részét kényeztette.
- Mit kívánsz szerelmem? - Kérdeztem, még magam is meglepődve a megnevezésen, ami minden gondolkodás nélkül csúszott ki belőlem.
- Téged! Ahh...- Vonaglott, mert kozben a másik kezemmel is ostromolni kezdtem. - Csak Téged Dario...
YOU ARE READING
A maffia angyala
RomanceDario és Camila (18+) Dark Romance , Slowburn, Maffia Romance ! Dario mindig is tudta, hogy más lesz mint a kegyetlen apja volt, és másképp fogja irányítani a kartellt. Miután gyerekként megtapasztalta milyen az, amikor teljesen összetörik a szívé...