19
Camila
Idegen illatokat éreztem, miközben próbáltam a másik oldalamra fordulni. Az orromba egyre jobban felkúszott ez a tökéletes aroma. Szép lassan kinyitottam a szemem, majd oldalra pillantottam, ahol Dario még aludt. Az ő szobájában vagyok... Megpróbáltam felülni, de a testemet olyan nehéznek éreztem, hogy csak egy hangos nyögés kíséretében tudtam megtenni, viszont ahogy a hang kijött a számon, érzékeltem, hogy az is lüktet.
Felsóhajtottam, ahogy egy óvatos mozdulattal kitakaróztam, de észrevettem, hogy annyira meztelen vagyok, amennyire csak lehetséges, meggondoltam magam, majd újra a paplan takarása alá helyezkedtem.
- Ez így nem jó...- Suttogtam magam elé egy nagy sóhaj kíséretében, amint ismét lehúztam magamról a takarót. Pisilnem kell.
- Mindig ilyen izgő-mozgó vagy? - Nyúlt felém Rio, majd megsimogatta a hasam. Megmerevedtem. Mennyivel könnyebb volt tegnap bedrogozva...
- Csak pisilnem kell...- Jelentettem ki halkan.
Dario felnevetett, majd egy szempillantás alatt ugrott talpra.
- Te fent voltál...- Pislogtam.
- Csak kíváncsi voltam meddig szenvedsz..- Mért végig, mert a takarót a nyakamnál tartottam. - Leveheted... nincs olyan testrészed, amit ne láttam volna Napsugár..- Lemerevedtem.
- Mi... az éjszaka...
- Nem.- Szakított félbe. - Nem dugok olyannal, aki reggel elfelejti... habár ezt lehet nem tudtad volna...- Mutatott nevetve a farkára.
Mégis mikor lett ennyire közvetlen? Ennyire barátságos? Ennyire... normális...
Ránéztem arra a pontra ahol a mutató ujja eleje volt, és éreztem, ahogy a normálból, rákvörösre változik at arcom. Istenkém... itt áll előttem egy alsónadrágban, amiből láthatóan kidudorodik a hatalmas farka. A felső teste csak úgy dagad a kidolgozott izmoktól, amiknek minden egyes részét valamilyen tetoválás fedi. Szinte egy üres bőrfelületet sem látni rajta, egyedül a nyaka bal oldala, és a szíve fölötti kicsi rész engedi láttatni kreol bőrét. A combjainak darabja valószínű több súlyt nyom, mint az én egész testem...
- Ha végeztél, akkor ott a vécé...- Mosolyodott el, majd a tőlem jobbra lévő ajtóra mutatott. - Habár köztudott, hogy nagyobbat élvezel, amikor pisilned kell... - Dobott felém egy fekete pólót, majd ő is felvett egyet.
Belebújtam az óriási anyagba, aminek teljesen egészében Dario illata volt, majd nagy nehezen, de kikeltem az ágyból.
- Mi történt? Mármint...hogy jöttünk vissza? - Álltam meg egy pillanatra a fürdő ajtó előtt.
Dario villantott egy ravasz mosolyt.
- Miután szét izgattam a puncidat..
- Az után! - Vágtam közbe.
- Egyszerűen elaludtál, mi meg hazahoztunk.
- Domenico? - Kérdeztem, mire egy szempillantás alatt már a mosdó ajtajához nyomva találtam magam. Az állam felfeszítette, majd durván bele harapott a már amúgy is fájdalmasan lüktető ajkaimba. A félelem helyett a testem egy teljesen más módon reagált rá, a fájdalom ellenére is. A közelsége, az érintése, beindítja a sok-sok évig elnyomott libidóm.
- Most azt egyszer ezt elnézem neked Napsugár...hogy ráélveztél az öcsém combjára...- Nyalta le a vért a számról, majd ismét beszívta őket, mire felszisszentem.
YOU ARE READING
A maffia angyala
RomanceDario és Camila (18+) Dark Romance , Slowburn, Maffia Romance ! Dario mindig is tudta, hogy más lesz mint a kegyetlen apja volt, és másképp fogja irányítani a kartellt. Miután gyerekként megtapasztalta milyen az, amikor teljesen összetörik a szívé...