Jimin arra ébredt, hogy apró kezek szorítják az orrát, amint meghallotta az enyhe „mama!" sikolyt, azonnal kinyitotta a szemét.
Felpillantott, és a legaranyosabb nagy Bambi szemekkel találkozott, amelyek csillogtak a hálószobája ablakán beáramló reggeli fényben.
„Jó reggelt!" Az imádnivaló hang cincogott, Jimin csak kuncogott, és közelebb tartotta magához a babáját. „Jó reggelt, kicsim." Mondta Jimin halkan, még mindig kissé fáradtan. Ránézett az órájára és leolvasta, hogy 7:00 óra van, kicsit megdöbbentette, mivel Jeonsan általában 5:00 vagy 6:00 körül szokta ébreszteni. Jimin lustán felállt az ágyból, és a konyha felé sétált, kétéves kisfiával a nyomában.
Felemelte Jeonsant az ülésmagasító székéhez, majd a hűtőszekrényhez sétált, hogy nekilásson a reggelinek.
Jimin enyhén elmosolyodott, és Jeonsanra nézett: „Mit szeretnél enni kicsim?". kérdezte Jimin, a kétéves csak oldalra billentette a fejét, Jimin aranyosnak találta, ahogy lemásolta: „Mama zabpelyhet akarok!". Jeonsan felkiáltott. Jimin csak kuncogott, „Nem kell kiabálni Jeonsan". Jeonsan akkor lenézett a pufók kezeire, „Oké mama..." Mondta halkan.
Jimin elkezdte a puha gabonapelyhet egy tálba önteni, amikor hirtelen egy enyhe kopogást hallott a lakás ajtaján, és már tudta, hogy ki az, boldogan odasétált és kinyitotta az ajtót a ragyogó arcú Jin előtt.
Jimin boldogan ölelte meg a testvérét, épp kezdték volna az egyik megszokott beszélgetést, amikor meghallotta Jeonsan hangjait, amint küszködik a másik szobában. „JIN-t akarom látni!" - hallották mindketten. Jimin csak kuncogott és átsétált a konyhába, felemelve Jeonsant a székéből.
Jeonsan odasompolygott Jinhez és átölelte a lábát, Jin csak mosolygott lefelé a kisgyerekre, és kifésülte a haját az arcából: „Szia pajti, mi újság?" Kérdezte Jin.
A kétévesnek a legimádnivalóbb nyuszis mosoly ült ki az arcára, nem is válaszolt a kérdésére, csak még jobban átölelte a lábát.
Jimin odasétált hozzájuk, és egy pillanatra leült a kanapéra, miközben a kezében lévő kulcsokkal babrált: -" Oké, mint tudjátok, ma korán van a műszakom, úgyhogy 12:09 körül jövök vissza, hívjatok, ha bármi történik" - kiabálta Jimin az ajtóhoz sétálva. Jin csak egyszerűen bólintott, ő és Jeonsan most már a kanapén ültek, miközben a kisgyerek ölelgette őt.
„Ó, és már van neki egy kis müzli a pulton", Jimin most már majdnem az ajtóban hallotta Jeonsan nyöszörgését, így gyorsan visszasétált hozzá, és szorosan megszorította búcsúzóul, megcsókolta a gombos orrát, és megcsípte a pufók arcát, „Anyu hamarosan visszajön, oké", mondta Jimin kedvesen, Jeonsan csak bólintott, arcán nyilvánvalóan látszott a homlokráncolódás.
Jimin becsukta maga mögött az ajtót, és végigsétált a folyosón a a lifthez, és ismét arra gondolt, hogy mennyire hálás a bátyjáért, Amikor Jimin 16 évesen először esett teherbe a középiskolában, még nem volt... nem tudta, mit tegyen, Jeonsan apja két hete szakított vele,mielőtt Jimin megtudta volna, hogy terhes, mivel elköltözött. Jimin emlékezett azokra a csúnya dolgokra, amiket az exe mondott neki mielőtt elment, mindennap Jimin azt remélte, hogy ez csak azért volt, hogy megpuhítsa... hogy enyhítse a távozását, de a szavak mélyen belevágtak Jiminbe.
Visszaemlékezés
Jimin szomorúan lépett be a dobozokkal teli szobába, és felnézett a barátjára, aki dühösen betuszkolt néhány nadrágot egy dobozba.
„Minden rendben van?" kérdezte Jimin halkan. Erre a barátja gyorsan felkapta a fejét: „Nem Jimin, hogy kérdezheted ezt egyáltalán?" Jimin csak lesújtottan nézett lefelé.
Jimin barátja odasétált Jiminhez, kissé durva kezeit Jimin arcához emelte, megsimogatva annak pufók arcát. Először szomorúan mosolygott rá, de Jimin látta, hogy valami felvillan a szemében. „Jimin... - uh nem akarunk többé együtt lenni." Jimin szemei tágra nyíltak „M-mire gondolsz te...". Jimin dadogott, könnyek azonnal megtöltötték a szemét.
A hollófejű megvakarta a nyakát: „Igen, úgy értem, hogy csak 16 éves vagy, nem mintha ez bárhova is vezetne, kérlek Jimin, a főiskolára kell koncentrálnom és a fenébe is, tudod, hogy ez fontos nekem, ez... mi ...semmiség volt".
Ezekre a szavakra a könnyek azonnal lecsordultak Jimin arcán, figyelte, ahogy fiú-ex barátja felkapott egy dobozt, és a szekrényéhez sétált, ránézett a megdermedt, síró Jiminre, és csak sóhajtott: „El kéne menned". Jimin csak bólintott, és amilyen gyorsan csak tudott, villámgyorsan kirohant a házból, vissza sem nézett.
Nem telt el 2 hét sem, amikor elkezdte magát rendkívül rosszul érezni feltételezve, hogy csak hiányzott neki az exe és ez valamiféle fájdalmat okozott, így csak lesöpörte magáról, de amikor egy vasárnap reggel Jimin a fürdőszobába rohant, hogy kihányja magát, ahogy az elmúlt két reggelen is.
Hallotta, hogy kopogtatnak a fürdőszoba ajtaján. „N..ne gyere be." Jimin gyengén szólt, de az ajtó előtt álló személy nem figyelt, gyorsan kinyitotta az ajtót. Jimin a legjobban aggódó arckifejezéssel látta meg a bátyját, aki a testvére felé sietett.
„Jimin mi a baj?" Jin aggodalomtól összevont vonásokkal kérdezte. „Jól vagyok Jin" - mondta gyorsan Jimin. Jin még jobban megkérdőjelezte a dolgot. „Hallottam, hogy tegnap reggel is hánytál Jimin, beteg vagy?" - kérdezte Jin.
Bár Jimin lehet, hogy elég fiatal volt, de nem volt hülye, tudta, hogy mit tett Jungkookkal, de sosem figyelt a következményekre. Jimin csak úgy zokogva, nagyokat lihegve tört ki, visszazuhant Jin karjaiba. „Jin azt hiszem terhes vagyok." Jimin a könnyein keresztül halkan beszélt.
Jin csak köröket dörzsölgetett a bátyja hátán, és mindent elmondott neki, hogy minden rendben lesz, majd lassan felállt, és azt mondta neki, hogy visszajön hamarosan. Néhány órával később Jin egy táskával tért vissza a házba, a szüleik szerencsére nem voltak otthon a hétvégén, így a dolgot sokkal könnyebb volt elintézni. Jin átadta a táskát Jimin-nek és csak bólintott neki.
Jimin lassan visszasétált a fürdőszobába, csak azt akarta, hogy mindez véget érjen, hogy túl legyen rajta, ezért gyorsan elvette a tesztet, majd letette a mosdókagylóra a pult tetejére, miközben minden egyes másodperccel egyre nehezebben lélegzett.
Jin nyugodtan ült a fürdőszoba előtt, csak remélte, hogy az eredmény... nem lesz rossz, de amikor meghallotta a hangos kiáltást, amely a a fürdőszobából jött odasietett, látva Jimin pufók, reszkető kezét, amiben tartotta a tesztet Jin mellett: „Pozitív!" Jimin felkiáltott, és a padlóra esett. Jin odament hozzá, hogy megvigasztalja, „hé, minden rendben van, minden rendben lesz, minden rendben lesz."
A szomorú sors az volt, hogy egy része ebből tényleg nem volt igaz, mert pár nap múlva... Jimin elmondta a szüleinek, majd pár nappal később kirúgták.
Jin megpróbálta rávenni Jimin-t, hogy mondja el Jungkook-nak, de Jimin egyszerűen visszautasította, mondván, hogy nem akarja tönkretenni egy másik ember életét, és hogy Jungkook nem fog nem is akarna ott lenni neki és a babának, ha úgyis elmondaná neki. Jin a saját kezébe vette a dolgokat, mivel Jimin-nek nem igazán volt senkije és terhes volt, tennie kellett valamit.
Így a Jimin család rendkívül gazdag, Jin kölcsönkért egy kis pénzt a szüleitől valami hülye kirándulásra, amit ő talált ki örömmel adtak neki, megköszönve neki, hogy nem követett el olyan hülye hibákat, mint „Valaki" Jin csak mosolyt színlelt és elhagyta a házat.
A pénzt arra használta fel, hogy Jimin lakást szerezzen, ezután Jimin kapott egy részmunkaidős állást egy kisboltban. Jin is elköltözött Namjoon barátjával, Jin továbbra is fizette a fele részét a háznak. Jimin lakbérét, és mindig, amikor Jimin dolgozni ment, Jeonsanra vigyázott.
Jimin mindig megpróbálta visszautasítani Jin segítségét, de az igazság az volt, hogy tényleg szüksége volt rá.
Vége a visszaemlékezésnek
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceJimin 18 éves, és egyedül küzd a kétéves kisfia nevelésének nehéz életével. Bár a a dolgok rendkívül nehezek voltak, nem igazán van felkészülve arra a káoszra, ami jönni fog. @jikookcupcakes munkájának a fordítása