27.

272 32 6
                                    

Az incidens óta eltelt néhány hét, és úgy tűnt, hogy minden megnyugodott. Jeonsan tökéletesen jól nézett ki,még mindig nem tudtak időpontot egyeztetni, amikor Jungkook anyukája ténylegesen találkozhatott volna Jeonsannal, de közeledtek a célhoz.

A másik dolog az volt, hogy Jimin és Jungkook még mindig nem állapították meg, hogy mi a kapcsolatuk, itt-ott adtak pár csókot, és elég egyértelmű volt, hogy mennyire kedvelik egymást, de amikor bármelyikük említett címkét, akkor csak úgy, abbahagyták, és nem hozták fel néhány napig.

Jimin egyszerűen túlságosan félt a lehetséges következményektől, ha randiznának. Az elmúlt 3 évben soha nem gondolt magára vagy az igényeire, mindig Jeonsant helyezte előtérbe és a gyermekére koncentrált, így ez az egész elég furcsának tűnt számára.

Szerette Jungkookot, tényleg szerette, de minden olyan elérhetetlennek tűnt. Nem akarta megbántani őt, és azt sem akarta, hogy újra megbántsák. Persze ez még más volt, ha figyelembe vesszük, hogy Jeonsan is a középpontban lesz, még ha túl fiatal is volt ahhoz, hogy megértse a randizást vagy bármi ilyesmit... ez hatással lehet rá a jövőben, ha szétválnak.

Talán túl sokat gondolkodott?

Túlságosan pesszimista volt? Ő és Jungkook még el sem kezdtek randizni, nemhogy kétszernél többször beszéltek volna róla, így egyszerűen ostobaság volt rossz kimenetelre gondolni.

Jimin felsóhajtott, és megigazította a testtartását, hogy ne süllyedjen bele teljesen a kanapéba. Jeonsan épp szundikált, így csak egyedül pihent a nappaliban a gondolataival.

Írjak neki sms-t?

Jimin megrázta a fejét a saját tudatalattijára, gúnyolódva azon, hogy egyáltalán megfordult a fejében az ötlet.

De valahogy a keze ellenőrizetlenül nyúlt a telefonjáért, megnyomta Jungkook elérhetőségét, és a füléhez emelte, miközben hallgatta a néhány csörgést, amíg egy édes hang nem fogadta.

„Hé, mi a helyzet?” Jungkook hangja kissé lusta volt, de egy csipetnyi izgalmat is tartalmazott, Jimin el tudta képzelni az imádnivaló mosolyt, amit az ajkai imádtak abban a pillanatban. Miután Jimin néhány másodpercig hallgatott... valamiért nem tudta, hogy mit mondjon, Jungkook ismét megszólalt.

„Van... valami baj?” kérdezte Jungkook, a hanglejtés azonnal átváltott enyhe aggodalomra.

„N-nincs semmi baj, csak fel akartalak hívni” - mondta Jimin szégyenlősen, az orrát ráncolva, mert várta és félt attól, hogy Jungkook mit fog mondani.

„Oh.”

„Nos, mi jár a fejedben?” Jungkook felragyogott. „én..” - dadogta Jimin, és lelkileg átkozta magát, amiért még mindig bizonytalan volt magában.

„rólunk akartam beszélni” - engedte ki végül, tekintete aggódva szaladgált a szobában, miközben Jungkook válaszára várt.

„Ó, mi van velünk?” Jungkook kötekedett, és egy kicsit kuncogott a telefonba. „Mi ööö... ööö” - kezdte Jimin, de a fapadlón koppanó lábak hangja félbeszakította, és a nappaliba lépett.

„Mama!” Jeonsan visított, miközben Jiminhez közeledett. „Ó, te felkeltél” - nevetett Jimin, és megrázta a fejét, miközben felsegítette a kisgyereket a kanapéra.

Éppen vissza akart térni a Jungkookkal folytatott hívásához, amíg Jeonsan apró kis ujja a telefonra mutatott, és megdöntötte a fejét: „Ki?”. Kérdezte, és előre nyújtotta a kis kezét. „Apa az” - válaszolta Jimin, és megfordult, hogy kihangosíthassa a telefont.

𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now