Jungkook felsóhajtott, és gyorsan pislogott a szemével, miközben a hirdetések között lapozgatott a telefonján lakáshirdetéseket. Már egy órája ezzel foglalkozott, és még mindig nem talált olyat, ami megfelelt volna az elvárásaiknak, és amit teljes mértékben megengedhetik maguknak.
Nem akartak pénzt kérni Jintől, mivel túlságosan helytelennek érezték, hiszen ő a saját családjával volt elfoglalva, és nem kellett volna aggódnia miattuk.
A szemöldökét összeráncolta, ahogy az ujjai elhaladtak valami mellett a amihez hasonlót kerestek, és visszakattintott, hogy ellenőrizze az árakat.
Szemei szinte azonnal kitágultak, ajkait könnyed mosoly vette át, miközben a hálószobához lépkedett.
„Jiminnnnnnn!”
A szőke a neve hallatán felkapta a fejét, kicsit felült, „igen?”. Eresztette ki kábán.
„Nézd!” Jungkook vidáman fakadt ki, a telefonját beletúrva a megfáradt fiú arcába, tekintete lassan végigsiklott a képernyőn.
„Hű, ez tökéletes, benne van az árkategóriánkban?” kérdezte Jimin vigyorogva és boldogan mosolygott, miután Jungkook bólintott.
Szélesen elmosolyodott, szemei felcsillantak: „Beadok egy ajánlatot, és megyek és megnézem a héten!” Jungkook kifakadt.
„Ahhhhhhhhhhhh!”
Jimin és Jungkook is a hálószobán kívülre kapták a fejüket, ahonnan a játékos sikolyok jöttek.
„Jeonsan bébi, mi a baj?” Jimin felkiáltott, felállt és az ajtóhoz lépkedett.
„Semmi... de a játékomat elrontottam!” Jeonsan duzzogva, homlokát ráncolva nézett le a szakadt figurára. Jungkook kuncogva odalépett hozzájuk: „És ezt hogy csináltad?”. Kuncogott.
„Nem tudom! Csak BAM elromlott!” Jeonsan felsikoltott, és az arca felpuffadt.
„Jeonsan azt mondja, hogy törött.”
„Törött?”
Jungkook arccal az arcán rázta a fejét a kisgyerek cukiságán. „Csak azért úszod meg, mert egyszerűen túl imádnivaló vagy!” Dörmögte Jungkook, lehajolva felkapta Jeonsant, és puszikat nyomott a pufók arcára.
„Papa hagyd abba!” Jeonsan kuncogott, apró kezecskéit Jungkook arcába csapkodva. „Mi lenne, ha vennék neked egy új játékot?” Ajánlotta fel, szíve megmelegedett Jeonsan széles mosolyának láttán.
„Igen!” Válaszul felsikoltott, és összecsapta a kis kezeit. „Még több játékot?” Jimin megforgatta a szemét, nehezen felállt, és visszabotorkált az ágyhoz.
„Nagyon remélem, hogy megkapjuk azt a lakást, biztosan szeretnék elköltözni miután megszületett a baba.” Jimin sóhajtott.
„Biztosíthatlak, ha megkapjuk, a lehető leggyorsabban beköltözünk, hogy letelepedhess.” Jungkook ragaszkodott hozzá.
-
Egy héten belül Jungkook már megnézhette a helyet, és élőben még jobb volt.
Kétségbeesetten remélte, hogy ők lesznek azok, akik megkapják, mivel abból, amit a tulajdonos mondott, elég sok ajánlat volt.
De végül ők voltak azok, akik megkapták. Alig két hét múlva már teljesen elkapkodták a beköltözést, ami már így is nehéz volt, hogy Jimin 33 hetes volt, de örült, hogy most kapták meg, és nem később.
Már elkezdték a bevásárlást a babának, de a dolgok kissé szűkösek voltak, így még mindig nem tudtak kiságyat vagy akár autósülést venni... csak ruhákat és még néhány alapvető dolgot.
Jimin nagyon aggódott, hogy talán nem lesz meg mindenük időben. Nem akart pénzt kölcsönkérni Jintől, vagy bárkitől, ami azt illeti, így inkább csak reménykedett a legjobbakban.
Jungkook extra műszakokat vállalt, és néha egész éjjel nem volt ott, és ez igazán zavarta a másikat.
Még azt is látta, hogy Jeonsanra is hatással volt ez az egész, állandóan azt kérdezgette Jimintől, hogy az apukája úgy döntött-e, hogy elhagyja őt, minden este, a kisgyerek végül álomba sírta magát, mert ezt gondolta, még akkor is, ha Jimin többször is tagadta.
A másik különbség az volt, hogy Jeonsannak most már saját szobája volt. Eddig mindig Jimin-nel, illetve az elmúlt évben mindkét szülőjével egy ágyban volt, így a változást meg kellett szoknia.
Jimin összevonta a szemöldökét, amikor kinyitott egy újabb dobozt, és egy tetszőleges tárgyat dobott el valahová a szobában.
Átrendezett néhány dolgot az ő és Jungkook új szobájában, kissé bosszúsan, hogy Jungkook ilyen rendetlenül pakolta össze a holmiját.
Előhúzott egy régi órát, kérdőn szemlélte, mielőtt úgy döntött, hogy egyszerűen beteszi Jungkook éjjeliszekrényébe.
Amikor kinyitotta a kis komódot, felfigyelt arra, hogy ott volt már néhány dolog amiel volt helyezve a kis helyen, az egyik ilyen volt egy kis fekete doboz.
Hunyorgott rá, teljesen elbizonytalanodva, hogy mi is ez, majd felvette és észrevette, hogy a külseje bársonyos anyagú.
Megvonta a vállát, visszatette a dobozt az éjjeliszekrényre, máris úgy érezte,hogy Jungkook személyes tárgyaihoz nyúlt, pedig nem az övé a dolga.
Sóhajtott, és kisétált a szobából oda, ahol Jungkook is volt. Jeonsan is ott volt, ők ketten kuncogtak, miközben Jungkook úgy tűnt, hogy valami vicces arcot vágott a kisgyerekre.
Jimin halkan kuncogott, kinyitott egy újabb dobozt, miközben fejcsóválva nézett a két emberre, akiket a legjobban szeretett, majd lenézett a hasa felé, és könnyedén elmosolyodott.
Köszi,hogy elolvastad <3
YOU ARE READING
𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceJimin 18 éves, és egyedül küzd a kétéves kisfia nevelésének nehéz életével. Bár a a dolgok rendkívül nehezek voltak, nem igazán van felkészülve arra a káoszra, ami jönni fog. @jikookcupcakes munkájának a fordítása