Másnap kora reggel volt, Jimin épp akkor fejezte be a kisfiú etetését, most már csak szorosan tartotta őt és nézte a drága csecsemőt, élvezve a pillanat csendjét.
Jungkook valahol az éjszaka folyamán elaludt az egyik a széken, a nővérek néhányszor bejöttek, hogy ellenőrizzék, minden rendben van-e, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy mindketten jól vannak.
Közeledett a 24 óra, mióta megszületett, ami azt jelentette, hogy hamarosan hazamehetnek, mivel olyan simán mentek a dolgok.
Rendkívül megkönnyebbült, hogy végül éppen annyit kerestek, hogy az előző héten tudtak venni egy autósülést. A kiságyat is két héttel korábban tudták beszerezni, mivel Jungkook túlórázott, Jimin kedvéért kicsit túl sok műszakot vállalt, de végül nem tagadhatta, hogy kifizetődött.
Jimin visszagondolt arra, amikor Jeonsan megszületett, a 16 éves Jimin nem tudta, hogy mit csinál, és még maga Jin sem tudott egyszerűen megvenni a testvérének mindent, amire akkor szüksége volt, így amikor Jeonsan csecsemő volt, végül egy szennyeskosárban aludt, takarókkal és egy párnával, a gondolatra Jimin elkomorult, majd egy enyhe grimasz következett a szomorú emléktől... nem ártott neki vagy bármi, de mégis azt kívánta, hogy bárcsak ne így történt volna.
Jimin lassan lélegzett, lerázva magáról ezeket a gondolatokat, miközben átnézett Jungkookra, majd az órára, ami kényelmesen fölötte volt elhelyezve a falon.
„Jungkook” - kiáltotta suttogva, valahogy azonnal felébresztve az említett férfit. „Mm igen?” Kérdezte kábán, és a szemei felpattantak.
„Jin és Namjooon hamarosan hozzák Jeonsant, szóval csak fel akartalak ébreszteni” - magyarázta, majd duzzogva fintorgott, miután hallott néhány elszórt kiáltást, mivel valószínűleg túl hangosan beszélt.
„Shhh” - nyugtatta meg Jimin, és egy kicsit ringatta a karjában, mielőtt megnyugodott. Jungkook mosolyogva lassan odasétált hozzájuk.
„Annyira tökéletes...” - suttogta - "és nézd, milyen pufók" - tette hozzá Jungkook enyhe nevetéssel, ujjával megérintve a baba lábai mentén lévő kis gömböcskéket.
Jimin egyetértően bólintott, kuncogás hagyta el a száját. „Valójában Ő hasonlít rád” - mutatott rá Jungkook, amire Jimin egy kis bűbájos hangot ütött meg. „Mintha meg tudnád mondani” - kuncogott.
„ Mi? Tényleg hasonlít, nézd csak meg az arcát!” Jimin megrázta a fejét. Jungkook szavaira, és megrázkódott, amikor hirtelen kopogás riasztotta meg.
„Gyere be!” - kiáltotta Jimin, és hamarosan egy izgatott ifjú Jungkookot pillantotta meg.Ő volt Jeonsan, aki Jin kezét fogva ugrott előre.
„Mama, mama hol van a kisbaba!” Sikított, elengedve Jin kezét, és a kórházi ágy mellé szaladt.
„Csendben kell maradnod Jeonsan, rendben?” Mondta Jungkook kedvesen, miközben megfogta és felsegítette őt a Jimin melletti ágyra.
„Kisbaba!” Pukkant ki vidáman, nem figyelve Jungkook szavaira, ahogy a csecsemőt bámulta.
„Neve is van” - zihálta Jimin hamis lelkesedéssel, amitől Jeonsan szemei kitágultak. „Mondd el!”
Jimin elmosolyodott, felpillantva Jungkook és mindenki más felé a szobában.
„Ismerd meg Hyun-ki-t... Jeon Hyun-ki.”
Jin és Namjoon is elámult, Jeonsan egyszerűen csak még többet kuncogott: „Még mindig kicsi baba” - motyogta, közel hajolt, és mutatóujjával megérintette Hyun-ki apró orrát, amitől a kisfiú sírva fakadt.
Jeonsan a homlokát ráncolta, „Mit csináltam rosszul?” Motyogta, lassan hátrálva. „Semmit Jeonsan, a baba csak sír” - kuncogott Jimin.
„Mint te, te is sírsz” - nevetett Jungkook, lehajolt és megcsiklandozta Jeonsan vállát.
Keresztbe fonta a karját, kidüllesztette az alsó ajkát, „de én nem vagyok baba!”. morgott. Jungkook felhorkant, és csendben maradt, miközben Jeonsan visszafordult Hyun-ki felé.
„Olyan aranyos”, áradozott, "Mama, meg akarom ölelni a babát, kérlek", könyörgött, és nagy Bambi-szemei felbámultak rá. Jimin elmosolyodott, „Sajnálom, nem igazán lehet, még nem teheted, még kicsi, úgyhogy óvatosnak kell lenned vele, a legtöbb, amit tehetek, hogy leteszem a közeledbe, és egyelőre megtámasztom a fejét”.magyarázta.
„Oké!” Jeonsan sietve bólintott, és boldogan tapsolt a kezébe. „Ne ne ijedj meg, ha sír.” Jimin figyelmeztetett.
Amint Hyun-ki a közelébe került, Jeonsan integetni kezdett: „Szia kicsi”.jelentette ki, lágy hangon.
Jimin elvigyorodott, tekintete ismét Jungkookra váltott, akinek ugyanaz a csodálat tükröződött az íriszeiben, ahogy lefelé bámult Jeonsanra és Hyundai-ki-re, szinte olvashatatlan arckifejezéssel, amit Jimin úgy vélt, a tiszta eufória érzése volt.
Köszi,hogy elolvastad <3
YOU ARE READING
𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceJimin 18 éves, és egyedül küzd a kétéves kisfia nevelésének nehéz életével. Bár a a dolgok rendkívül nehezek voltak, nem igazán van felkészülve arra a káoszra, ami jönni fog. @jikookcupcakes munkájának a fordítása