Epilógus

192 32 6
                                    

Ma volt Hyun-ki első születésnapja.

Őszintén szólva mindkét szülőt zavarba ejtette, hogy már egy teljes év telt el a kisfiú születése óta, az idő tényleg repül.

Namjoon és Jin miatt irigykedtek, mint mindig, és természetesen Mi Cha-t is elhozták magukkal.

Jimin és Jungkook hivatalosan is összeházasodtak, az esküvőre körülbelül 3 hónappal ezelőtt került sor, tagadhatatlanul gyönyörű volt, és mind Jimin, mind Jungkook számára az egyik legfontosabb nap volt.

„Oké... „Jimin sóhajtott, hátrált, ahogy szemügyre vette a tortát,vállat vonva magában: "Elég jó...nem tud kritizálni, ő egy egyéves.". Jungkook kuncogott, közel állva a másik oldalához.

Jimin duzzogott, „te most a tortatervezési képességeimet bírálod?”. Érdeklődött játékosan, Jungkook egyszerűen lefagyott, ahogy a semmibe bámult, Jimin nevetett, miközben a mellkasát ütögette, hogy visszahozza a valóságba.

„Határozottan nem, ez sokkal jobb, mint bármi, amit én tudnék csinálni”. mutatott rá Jungkook, gyorsan odahajolt és megcsókolta Jimin ajkait, mielőtt visszasétált a nappaliba, hogy befejezze a dekorációt.

Miután felfújt még néhány lufit, kapott egy sms-t Jintől, hogy mindannyian úton vannak: „Oké, mindannyian hamarosan itt lesznek!”. Jungkook kiabált a nappaliból.

Jin és Namjoon elvitték Jeonsant és Hyun-ki-t egy kis sétára a park közelébe, hogy a másik párnak legyen ideje feldíszíteni és mindent előkészíteni. Persze Hyun-ki nem tudta, hogy egy születésnapi buli lesz, de aztán megint csak alig tudta, mi az a születésnap.

Körülbelül tíz perc múlva mindenki besétált, Mi Cha és Hyun-ki is a babakocsijukban tolták, míg Jeonsan egyszerűen csak ugrándozott.

Jimin nem tudta megállni, hogy ne mosolyogjon azonnal, amikor mindenkit meglátott, előre sietett, és gyorsan kiszabadította az 1 éves gyereket a babakocsijából és a karjaiba vette.

„Boldog születésnapot!” Mondta, hangját lényegesen magasabbra emelve, puszikat nyomva a baba pufók arcára.

Hyun-ki kuncogva felemelte a kezét, és belemarkolt Jimin hajába: „mama!”. Gügyögte, kicsit vonaglott a szorításában.

Átadta őt Jungkooknak, aki nagyjából ugyanezt tette, óvatosan letette az egyéves gyereket a padlóra, Hyun-ki néhány véletlenszerű hangot adott ki, mielőtt elkúszott.

„Anyu nézd mit találtam a parkban!” Jeonsan felsikoltott, és elrohant, és kinyújtotta a kezét, amiben egy kis festett követ tartott néhány ponttal és kavargó vonallal.

„Hű, ez nagyon szép!” Jimin kifakadt, megborzolta a 4 éves kisfiú haját, amitől fekete fürtjei mindenféle irányba elszálltak, „igen, és rózsaszínű!” - nyikkantotta, miközben a követ a kezében lóbálta.

„Ez így van” - kuncogott Jungkook, kezébe vette a követ, és a pultra tette,"vissza kell mennünk, és újra el kell rejtenünk!". Jeonsan kifakadt.

„Mi lenne, ha holnap visszavinnélek a parkba, de egyelőre van egy kis időnk születésnapot ünnepelni!” Jungkook nevetett, és Hyun-ki felé mutatott, aki a kezével a dohányzóasztalba kapaszkodva állt, hogy egyensúlyban tartsa magát.

Hamarosan mindenki az asztal köré gyűlt, Hyun-Ki magasan állt a székében, kezei a kis tálcára csapódtak, ahogy várta az ételt.

Mi Cha Jin ölében ült, a másfél éves kislány zavartan nézett körbe. Mivel Jeonsan már elég idős volt, nem volt szüksége ülésmagasítóra, és tökéletesen elérte az asztalt.

𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now