6.

343 33 2
                                    

Jimin csak állt, amikor meglátta, hogy a telefonja világít...

Jungkook hívta őt.

Jimin csak annyit akart tenni, hogy gyorsan letiltja a számát, és elfelejti, hogy ez az egész megtörtént, de valami visszatartotta.

Lassan felvette, nem igazán tudta, mi vette át a testét abban a pillanatban.

„H-hello.”

„Jimin te vagy az!” Jungkook tompa hangja szólt a telefonba.

„i-igen, valami baj van, azt mondtad, hogy ...-” Mielőtt Jimin befejezhette volna a mondatát, Jeonsan berontott a szobába,

„MAMMAAAA!” Jeonsan felkiáltott, miközben megpróbált felugrani az ágyra.

„U-uh Jungkook mennem kell, majd később visszahívlak.” Jimin megpróbálta csitítani Jeonsant,

„Nem, semmi baj, csak gyorsan beszélnem kell veled, személyesen, nem tudnánk holnap találkozni valahol?”

„Persze, mennem kell, írj nekem” mondta Jimin elsietve a mondatát nem is tudta, hogy miért egyezett bele őszintén pánikba esett, mert arra gondolt, hogyJungkook talán meghallotta Jeonsant.

„Ki az?” Jeonsan kérdezte a fejét megdöntve, imádnivaló Bambi szemei Jimin aggódó arcára szegeződtek.

„Nem számít, kicsim.” Jimin lehajolt, hogy felemelje Jeonsant az ágyra, hogy összebújjon a babájával, nem törődve az asztalon lévő befejezetlen vacsorával.

„Jól van a mama?” Jeonsan aranyos kis arca a takaróhoz simult, miközben feltette a szomorú kérdést.

„Persze, hogy jól vagyok.” Jimin vigasztalta, nem törődve azzal, hogy ez hazugság volt, mert fontos volt, hogy erős legyen Jeonsan számára.

„Oké, szebetlek mama” motyogta Jeonsan, miközben lassan álomba merült.

Jimin csak mosolygott rá és homlokon csókolta, miközben eltolta a haját az arcából.

Felvette a telefonját és az üzeneteket látva felsóhajtott.

Ismeretlen

Jimin kérlek ne félj semmitől, csak beszélgetni akarok, ez minden.

Találkozhatunk a parkban is 12 körül, ha nem gond, közel van az egyetememhez, remélem ez jó neked.

Jimin nem volt biztos benne, hogy mit is mondhatna, ezért gyorsan beírt egy „igen, ez jó”, és átkapcsolta az elérhetőségét Jinére, úgy érezte, hogy egyszerűbb lenne felhívni őt.

„Hé Jimin mi újság?” Jin lazán beszélt bele a telefonba.

„Nagyon sajnálom Jin, tudom, hogy holnap nem dolgozom, de tudnál vigyázni Jeonsanra csak egy órát.... Jungkookkal találkozom.”

Jimin tisztán hallotta Jin zihálását és némi zizegést maga körül. „Elmondod neki?!

„O-oh, nem hiszem,  ő az, aki megkért, hogy találkozzunk, hogy beszélgessünk.” Jimin sóhajtott.

„Ah oké, akkor mondd el, hogy mi a helyzet, mikorra szeretnéd, hogy menjek” Jin felcsendült.

„Jöhetsz egy kicsit 12 előtt.” Némi idegesség érte, ami azt okozta, hogy hogy dadogni kezdett.

„Ott leszek!” Jin boldogan kiáltott, olyan nagy reményeket fűzött a dolgokhoz. hogy Jimin számára jobb legyen, és talán ez lehet az.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now