26.

252 32 2
                                    

„Ez mind az én hibám...”

„Jimin kérlek, ne mondogasd ezt” - sóhajtott Jungkook, pár órával később mindketten a kórházi székeken ültek, Jeonsan mélyen aludt. A láza már csökkent egy kicsit, de az orvosok azt akarták, hogy még egy kicsit maradjon, amíg remélhetőleg minden visszaáll a normális kerékvágásba.

„De normális-e, hogy ilyen gyakran és ilyen magas a láza? Mi van, ha valamit rosszul csináltam? Ha én okoztam...” - kezdte Jimin, de Jungkook mutatóujját az ajkai elé helyezve félbeszakította: -" Magas láza volt, Jimin, előfordul, oké? Nem a te hibád.”

„Nem hibáztathatod magad minden apróságért”, mondta Jungkook, hátradőlve a székben, "És miért nem alszol egy kicsit, már hajnali 5 óra van, kimerült leszel, ha nem alszol.". Tette hozzá. „Nem, mi van, ha valami történik.” Motyogta Jimin.

„Akkor felébresztelek, de már megígértem neked, hogy minden rendben lesz.” Jungkook ragaszkodott hozzá, miközben Jimin arcát bámulta, a felszáradt könnyfoltokat, a bolyhos, mégis kusza haját, az antipiros szemeket. „Ígérd meg!” Jimin suttogta, Jungkook vállára támaszkodva, lehunyt szemekkel.

„Ígérem” - suttogta vissza Jungkook, és megigazította magát, hátha Jiminnek kényelmesebb lesz. Jungkook felsóhajtott és felpillantott Jeonsanra, aki a vékony kórházi takaróhoz bújt, hallgatta a halk, egyenletes lélegzetvételét, grimaszolva a törékeny kis karjában lévő infúzióra. Hogy fajulhattak el a dolgok ilyen gyorsan? Gondolta magában.

Jimin kinyitotta a szemét és felnézett Jungkookra, aki gyorsan pislogott: „Mennyi az idő?”. Kérdezte, reszelős hangon. Jungkook megcsóválta a fejét Jimin felé, majd elmosolyodott: „Ó, ébren vagy, azt hiszem, reggel 7 óra körül lehet...”. válaszolt Jungkook.

Jimin gyorsan felült, „Ilyen sokáig aludtam?! Nyögött fel, gyorsan körülnézett a szobában, észrevéve, hogy a fény bepárásodik. Tekintete megenyhült, amikor észrevette, hogy Jeonsan felült az ágyában és odanézett rá.

Odasétált hozzá, és tenyerét a homlokára tette: „Jobban érzed magad?”. Jimin kedvesen kérdezte, átölelve Jeonsan imádnivaló pufók arcocskáját, a kisgyerek bólintott , még jobban hozzásimulva Jimin kezéhez. „Az orvosok valójában épp most voltak itt, azt mondták, hogy szabadon elmehetünk”. Magyarázta Jungkook, miközben odasétált hozzájuk.

Jimin vonásaira azonnal mosoly ült ki, miután ezt meghallotta, visszanézett Jeonsanra, és a mellkasához szorította: „Nem sírt, amikor elvitték az infúziót?” - kérdezte, és visszapillantott Jungkookra. „Nem, egy cseppet sem sírt.”

„Szóval már nagyfiú vagy?” Jimin kuncogott, lenézett Jeonsanra, aki a mellkasához simult, tagadólag megrázta a fejét, és duzzogott: „Nem.” Jeonsan visított. Jimin kuncogott,lehajolt és csókokkal borította be a kisgyerek arcát, „Szeretlek”.

Jimin felajánlotta, hogy hazaviszi, tekintve, mennyire fáradtnak tűnt Jungkook, elvégre a kórházban egyszer sem próbált aludni. „Mindenről írtál Jinnek, ugye?” Jungkook megkérdezte, visszapillantva Jeonsanra, aki az autóülésben ült, „Igen,” Jimin felsóhajtott, és belekapaszkodott a kormánykerékbe, „Azt hiszem, a hét hátralévő részében minden munkát kiveszek...”. Jimin motyogta, „ miért?” Jungkook kérdőn pillantott oda hozzá. „egész héten Jeonsan mellett akarok lenni, hátha történik valami.” Motyogta.

„Jimin semmi sem fog történni, ő tökéletesen jól van."- magyarázta Jungkook, "Tudom, hogy mennyire törődsz vele, hidd el, én is, de nem töltheted az egész idődet azzal, hogy aggódsz". Tette hozzá. Jimin bólintott, egyik kezét levette a kormányról, és a szék oldalának támasztotta.

Érezte, hogy valami végigsimít rajta, és észrevette, hogy az Jungkook keze... Jimin lélegzete elakadt, amikor érezte, hogy a kezét megfordítják, és Jungkook összefonja az ujjaikat.

Jimin ránézett, de gyorsan visszafigyelt az útra, nem törődve a pírral, ami most az arcát borította.

Amint hazaértek, Jungkook a kanapéra rogyott, és elkeseredetten sóhajtott, Jimin betakarta őt egy takaróval: „Pihenhetsz egy kicsit...”. Jimin kedvesen mondta, és lefelé mozdult, hogy kisöpörje a haját a homlokából. Egymás szemébe néztek, látszólag mindketten elragadva a pillanatban,Jungkook lassan pislogott, megcsodálva Jimin összes bonyolult vonását, Lágy, egykedvű szemeit, telt, szétválasztott ajkait, csillogó, napbarnított bőrét.

Jungkook felhúzta a nyakát és egy könnyed csókot nyomott Jimin ajkaira, gyorsan elhúzódott, megrázta a fejét „b-bocsánat, nem kellene-”, elvágta Jimin, aki megragadta az arcát és egy újabb csókba húzta, gyors és kiszámított volt, „Nem bánom”, suttogta, miután elváltak.Jungkook ott ült, a szemei kitágultak, szinte kábultan Jimin akciójától, Jimin csak mosolygott és ellépett. Mi a fene? gondolta magában Jungkook, és megfordult a kanapén.

Bármennyire is nem akarta, félresöpörte, és inkább aludt, remélve, hogy minden apró emléket megőriz abból a pillanatból, vagy képes lesz újra átélni.

Néhány órával később, amikor Jungkook felébredt, zavarba jött, mert nem hallotta a híres-hírhedt kuncogást, amit Jeonsan állandóan kiadott, vagy Jimin könnyed kuncogását, miközben játszott vele. Ehelyett halotti csend fogadta,a lakás tiszta csendje bosszantotta, őt.

„Jimin?” - motyogta kábán, és a hálószobába botorkált... nem volt ott, ahogy Jeonsan sem, átsétált a konyhába, és észrevett egy kis cetlit az asztalon.

Átmentem Jinhez. Ott leszek egy kicsit, csináltam neked ebédet, a hűtőben van, pár óra múlva jövünk.  <3

Jungkook a papír szélére rajzolt kis szívecskét bámulta, és elmosolyodott. Felborzolta a haját, nyelvét az arca belsejére bökte. Olyan nagy reményeket fűzött hozzá és Jiminhez, valami többet akart, mint amennyire már látszott, hogy rendelkeznek. Először eléggé biztos volt benne, hogy csak ő akarta, de korábban Jimin bebizonyította, hogy tévedett.

Köszi,hogy elolvastad <3

𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now