40.

199 26 6
                                    

A terhesség tényleg nem volt olyan nagy dolog.

Soha senki nem mondta, hogy az... de senki sem mondta, hogy nem az, szóval bumm, kiskapu.

Az utóbbi időben Jimin... teljesen szerencsétlennek érezte magát. Neki még mindig hányingere volt, ami nem volt túl gyakori, tekintve

,hogy milyen előrehaladott állapotban volt. Szinte állandóan fáradt volt, és a dolgok ...úgy érezte ,hogy kissé monoton állapotba vannak.

Tudta, hogy az állapotára hatással volt, amit az anyja mondott. A szavai egyszerűen összetörték. Igen, voltak problémái, és nyilvánvaló volt, hogy elvesztette minden tekintélyét de még mindig a fia volt, és az a tény, hogy a szemébe tudott nézni... és ilyeneket mondani, az fájt, kurvára fájt.

Egyszerűen nem tudta kiverni a fejéből, tényleg próbálta, de olyan volt, mintha... mintha a szavak belevésődtek volna, és az egész kezdett túl sok lenni.

Jungkook abszolút mindent megpróbált, ami csak eszébe jutott, hogy felvidítsa , bókok tömkelegével árasztotta el, apró kis  dolgokat tett, mint az ételek készítése és a hosszú alvás lehetősége.

Azt akarta, hogy Jimin olyan boldog és nyugodt legyen, amennyire csak emberileg lehetséges. Ő látta rajta, hogy még mindig stresszes a sok rohanó dologtól, ami történt és lassan kifogyott az ötletekből, hogy mivel tudna segíteni.

Jungkook felsóhajtott magában: „Jeonsan” - szólította meg őt, a kisgyermek szinte azonnal besétált onnan, ahol játszott.

„Miért nem mész és ébreszted fel anyát" - mondta halkan, lehajolva, hogy Jeonsan szintjén legyen, és felborzolta a haját. Jeonsan bólintott, ragyogó mosollyal ajkán, és elkullogott a szobába.

„Mama!” Jeonsan felsikoltott, feltápászkodott az ágyra, Jiminhez. A másik álmában mocorgott, és motyogott valamit mielőtt a szemei kinyíltak volna.

„Jeonsan?” Nyögte ki, hangja rekedt volt az ébredéstől. A kisgyerek sugárzott, az oldalára fordult, hogy láthassa Jimin hasát. „Bébi!” Vicsorgott, kezeit szokás szerint a felszínre téve: „Szia! bébi!” Pukkadt ki, lehajtotta a fejét, várva, hogy valamiféle választ kapjon.

Amikor nem kapott, mint mindig, most is duzzogott. Jimin észrevette, felült, miközben kuncogott. Tekintete az ébresztő nyugalmára tévedt, szája kissé tátva maradt, amikor rájött, hogy már dél van.

Kicsúszott az ágyból, lesegítette Jeonsant, miközben gyorsan a konyhába sétált. „Jungkook.”  fintorgott az ajkán.

Jungkook felpillantott rá, és csak a másik hangját hallva ragyogóan elmosolyodott. De ez megingott, amint észrevette Jimin szomorú tekintetét, ezért odasétált és megállt előtte néhány másodpercig.

Jungkook Jimin mögé helyezkedett, hátát átölelve, ahogy ringatóztatta őket oldalra, lassan, de megnyugtatóan: „kicsim, mi a baj?”. kérdezte, közelebb hajolva, hogy egy csókot nyomjon a másik arcára.

Jimin arcvonásai ezután kissé felemelkedtek: „n-nem-nem semmi”. Dadogta gyengén. Jungkook megrázta a fejét, és elhajolt, hogy most Jimin szembeforduljon vele.

„Nem kell úgy tenned, mintha minden rendben lenne, ha nem érzed úgy.”

Jimin szemei kitágultak, és azonnal megrázta a fejét: „Jól vagyok ..Ígérem... ha nem lennék jól, elmondanám neked.”

Jimin meggyőzte magát, lehajolt, hogy bezárja a köztük lévő rést, és egy könnyed puszit nyomott Jungkook ajkaira.

„A halálom leszel” - kuncogott halkan Jungkook, és sóhajtott, miközben visszament a reggeli elkészítéséhez.

𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now