Amint Jimin hazaért, úgy döntött, hogy valami mást fog csinálni,Jungkookot újra látni annyi furcsa érzést keltett benne, hogy még a felét sem értette.
Jin megkérdezte, hogy mi történt, így Jimin lényegében mindent elmondott neki. Ettől Jin tátott szájjal és tágra nyílt szemmel állt.
„Most már el kéne mondanod neki, Jimin” - mondta Jin Jeonsanra mutatva, aki a játékával játszott a nappaliban.
„Nem tehetem, már túl késő.” Jimin lefelé nézett, ismét bűntudatot érezve.
„Jobb később, mint soha” - mondta Jin megsimogatva a testvére vállát. Odasétált Jeonsanhoz, hogy elbúcsúzzon tőle.
Az annyira más dolog, amit Jimin ma este csinált, az volt, hogy szó szerint elvitte Jeonsant a parkba. Úgy érezte, hogy ez valamennyire jó ötlet, mindkettőjüknek szüksége volt egy kis friss levegőre.
Ahogy becsatolta Jeonsant a babakocsiba, a kisgyerek nyöszörgött. „Anyuci tudok járni.” A kisfiú arcvonásai elkomorultak.
Jimin csak kuncogott, és megcsókolta a homlokát: „Ó, szóval már nagyfiú vagy?”. Ez azonnal elhallgattatta Jeonsant.
A legtöbb korabeli kisfiúval ellentétben ő utálta a gondolatot, hogy felnőjön, nem akart soha sehol sem távol lenni az anyukájától, így ha hallgatnia kellett arra, amit Jimin akart, akkor is megérte.
Ahogy Jeonsan babakocsiját tolta a park földes úttesten, mélyen beszívta a friss levegőt.
Este 7:00 körül volt, így a nap már lenyugodott, ami álomszerű látványt nyújtott, a színek szinte csöpögtek az égen, a világos narancssárgától kezdve mély szürkésliláig.
A madarak csicsergése hallatszott a távolból, és a fák hangja a szél miatt.
Jimin nyugodtnak érezte magát, minden gondja elmosódni látszott a szépségtől ami körülvette, de a transzból akkor tért ki, amikor egy zümmögést érzett a zsebében.
Úgy döntött, hogy nem vesz róla tudomást.
Amint Jimin és Jeonsan hazaértek, Jimin gyorsan nekilátott. vacsorát készíteni, rosszul érezte magát, mivel a szokásosnál jóval később volt.
Amikor végre minden készen volt, leültette Jeonsant a székébe, és az összes ételt apró darabokra vágta.
Eszébe jutott, hogy valaki korábban írt neki egy sms-t, így megpróbálta előkeresni a telefonját a zsebéből.
Ismeretlen
Beszélnünk kellKi az?
JungkookKöszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceJimin 18 éves, és egyedül küzd a kétéves kisfia nevelésének nehéz életével. Bár a a dolgok rendkívül nehezek voltak, nem igazán van felkészülve arra a káoszra, ami jönni fog. @jikookcupcakes munkájának a fordítása