32. Sen

78 5 2
                                    

      Quackity nečekal, že se budou do Pogtopie vracet takhle brzo, ale ve stejnou chvíli ho to ani neudivovalo. Pogtopie je, konec koncům, největší pirátské souostroví, které se nikomu nepovedlo dobýt poslední dvě tisíciletí.

     Tentokrát zakotvili na jiném ostrově, než Hermitcraft. Jejich loď zastavila u doku Las Nevadas. Ostrov plný podvodníků, kasin, obchody s otroky, ale také místo kde se nejlépe sháněli zbaně a verbovali bojovníci. Byl to ostrov obchodu a bohatství.

     Na souš se vydala polovina celé posádky, rozdělená ale do několika skupin. Jednou z těhlech skupin, byl Techno, Tommy a Quackity. Všichni tři se oblékli do toho nejdražšího, a nejhezčího co na lodi měli. Oni byli ti, kteří šli pro ty nejlepší zbraně, ty nejdražší, museli podle toho taky vypadat.

      Quackity dostal jednu z Wilburových zlatem prošívaných košil s temně fialovým pláštěm. Tomu se Quackity nejdřív divil, jelikož měl za to že fialovou nosili jen králové, ale poté byl ujištěn Tubbem, že i když to je pravda, právě proto je ji měli. Aby dali najevo své bohatství a postavení mezi piráty. Nejdůležitějším na něm ale byly jeho vlasy. Sice pořád nebyly v drdolu ani culíku, ale zato v nich byli snad všechny perly, které Quackity vlastnil. Jeho vlasy se tak leskly všemi barvami. Už dobře věděl, že všechny jeho perly mají mnohem vyšší cenu než kdejaká fialová barva.

     Techno měl na sobě čistě naleštěnou zbroj, která byla také bohatě zdobena zlatem, a u jeho pasu se houpal dlouhý, zdobený meč. Jeho růžové vlasy byly spletené do copu, a na hlavě měl svoji typickou prasečí masku, která zakrývala celou jeho čelist. Na zádech mu, stejně jako Quackitymu, vlál fialový plášť.

     Tommy šel vpředu. Na sobě měl kapitánský kabát a klobouk, oboje taktéž fialové, a protkané takovým množstvím zlata, že by se z toho dal ukovat meč. Byl také ozdoben barevnými perlami, i když jen jemně. U pasu měl také meč, i když menší než techno, a také jednu pistol. Quackity si byl jistý, že jich někde měl schovaných víc.

     Když se na něj tak Quackity koukal, bylo těžké si ho spojit s tím mladým klukem, kterého ten rok zpátky poznal. Teď, oblečen jak kapitán, či král, vypadal starší. Jeho oči nezářili tím stejným světlem, jako když u sebe měl Wilbura. Byl plně vzpřímený, a vyzařoval autoritu kterou dokázal snad jen Wilbur. Vypadal, jako by k velení byl vychovaný, dokonce snad zrozený.

     Jejich kroky se ubíraly až na dlouhou, širokou ulici, která se jen hemžila lidmi. Po jejích okrajích byly nahečmané stánky, prodávající vše možné. Šperky, exotické ovoce, zbraně, otroky, všemožnou zvěř, oblečení, maso, léky a Quackity měl pocit že zahlédl i jeden s lektvary.

     Normálně by se museli prodírat davem, aby se někam dostali, ale jeden pohled na ně, a všichni se jim uhýbali z cesty. Mezi Tommyho výrazem, a Technovým mečem, nikdo si s nimi zahrávat nechtěl. Quackity si opět začal uvědomovat, jak slavní mezi piráty jsou. Jaký respekt se jim dostává. Quackity se snažil vypadat co nejdůležitěji to šlo. Věděl, že sice nevypadal tak hrozivě jako Techno, nebo tak důležitě jako Tommy, ale i on byl schopen se o sebe postarat, a Nikki s make-upem udělala skvělou práci při zakrývání jeho únavy.

     Tommy se zastavil před jedním z těch větších stánků, prodávající zbraně všeho druhu. S výrazem bez zájmu je prolítli pohledem, a na chvilku se zastavil u jednoho meče, s kratší čepelí, která se rozšiřovala, než se zase zaoblila do špičky na konci.

     "Koukám že mladý pán ma bystré oko." zašklebila se žena, která stála za stánkem. Rychle meč sundala ze stěny, a podala ho Tommymu. "Tenhle meč je vyroben podle pradávných receptů až z Aimova moře. Perfektně vyvážený." mluvila dál. Tommy ji i meči věnoval jeden pohled, než meč beze slova předal Technovi. Ten si ho převzal, a zkušebně s ním párkrát mchnul.

I found peace in the oceanKde žijí příběhy. Začni objevovat