Cisza między nami trwała kilka tygodni. I chociaż minęło już tyle czasu, nie umiałam zapomnieć.
Loïc próbował się ze mną skontaktować, jednak ja usilnie go odrzucałam. Rana w moim sercu została i nie wyglądało ma to, że ma się zagoić.Siedziałam w salonie, kiedy zaskoczył mnie dzwonek do drzwi. Zdziwiłam się, ponieważ nikt od dawna mnie nie odwiedzał. Otworzyłam i znów doznałam szoku.
On stał przedemną.
Ogarnęła mnie złość i żal zarazem.- Przyszedłeś po walizkę? - Wskazałam na szafę. - Wyjmij sobie.
Odeszłam. Schowałam się w kuchni. Nastawiłam czajnik i wyjęłam mój ulubiony kubek.
----------------------------------------------------
Kazała mi zabrać walizkę, jednak nie po to tutaj przyszedłem.
Nie rozumiałem co się z nami stało. Czemu nagle przerwaliśmy tą więź.
Poszedłem za nią.- O co chodzi? - Zapytałem spokojnie.
- O co chodzi?! - Podniosła głos. - Żartujesz sobie? Masz jakąś inną laskę, robisz mi chaos w głowie. I nadal pytasz o co chodzi?
- Nie mam żadnej laski. - Byłem trochę zdezorientowany.
- Tak? A ta co ci przyniosła herbatę i nazwała "kochaniem"?
- Ja nie...
- Wiesz co nie tłumacz się, to jest bez sensu. Wyjdź.
- Ale...
----------------------------------------------
- Wynocha stąd! - Zaczęłam płakać. - Precz!
- Nigdzie nie idę. - Podszedł bliżej i złapał mnie w talii. A kiedy zaczęłam się szarpać uniósł delikatnie nad ziemię.
- Zostaw mnie! - Już nie tylko krzyczałam, ale prawie piszczałam. - Zostaw do cholery! Idź sobie!
- Nie. Nie pójdę. - Unieruchomił mi ręce, abym przypadkiem (lub celowo) go nie uderzyła. - Przestań. Uspokój się! Powiem co mam do powiedzenia i sobie pójdę, jeżeli właśnie tego pragniesz, ale wysłuchaj mnie.
Zamarłam w miejscu.
Dobra propozycja. Ja słucham, ty idziesz.
Po chwili moje stopy dotknęły zimnych kafelków.- Może od początku...Nie mam żadnej laski. Tylko ciebie. Kocham cię i nie mogę przestać o tobie myśleć. Wiedzę cię wszędzie, nawet w przypadkowych osobach. Jesteś dla mnie wszystkim. Nie rozumiem do końca, co się z nami stało. Nie wiem dlaczego przeszkadza ci moja mama, ale....
- Czekaj co? - Przerwałam mu. - Twoja mama?
- Tak.. Mary w sumie nie jest biologiczną matką, lecz razem z Tomem adoptowali mnie kiedy miałem dwa lata... nie chce do tego wracać. - Wyraźnie posmutniał, schylając głowę.
Wzięłam jego twarz w dłonie i zmusiłam aby na mnie spojrzał.
- Myślałam, że masz dziewczynę...że mnie oszukujesz, ale ty byłeś mi wierny przez cały ten czas.
- Przyleciałem w pierwszym wolnym terminie. Naprawdę cię kocham. Nie chciałbym nikogo innego, tylko ciebie. - Pogładziłam jego policzek.
- Wiem... Ja cię też kocham. I przepraszam... Kurde! - Zrobiłam krok w tył. - Zmarnowałam dwa i pół tygodnia na jakieś mazanie się, bez potrzeby.
- Teraz masz szansę to nadrobić. - Uśmiechnął się zawadiacko.
Przytulił mnie mocno, tak jakbyśmy nie widzieli się conajmniej trzy lata, po czym złączył nasze usta pocałunkiem.
----------------------------------------------
Musiałam wprowadzić trochę dramy, żeby było ciekawiej. Ale już wrócił mój romantyzm. :)
Rozdział napisałam teraz, w godzinę, nie umiałam się powstrzymać.
Jak się podoba?
CZYTASZ
Dam radę // Loïc Nottet ✔
FanficHistoria o zwykłej nastolatce z Polski i przebojowym chłopaku z Belgii. Niemożliwe? Nic nie jest niemożliwe. STARA WERSJA