Розділ 13. Порвалася (1)

3 1 3
                                    

У відповідь на докірливі слова Макс, його вуста вигнулись у цинічну посмішку:

— Я ж сказав тобі, що ти моя дружина. Ми довели це три роки тому. Чому ти так поводишся? 

Макс почервоніла з голови до ніг. Від сорому її обличчя пашіло рум'янцем, а руки тремтіли.

— От халепа, та не лякайся ти так! Я ж лише переодягнув тебе! Треба було знепритомніти в ніч нашого весілля, якщо тобі неприємна сама думка про те, що я до тебе торкаюся!

Її плечі тремтіли, а в голові панував жахливий безлад. Сердитий Рифтан спересердя вигукнув:

— Зіпсовані дворянки казяться і дуріють через такі дрібниці!!Максиміліана почервоніла і пробурмотіла глухим голосом:

— Мені жаль.

На її вибачення відповіло його мовчання. Через деякий час Макс почула грюкання дверей, що зачинилися, коли Рифтан вийшов геть. Вона опинилася на самоті, компанію їй складали лише холодні стіни обшарпаної кімнати.

Дівчина розчаровано похитала головою. Скільки разів вона сьогодні його засмучувала? Відколи вони возз'єдналися кілька годин тому, це часто траплялось. "Чи можна залишати його в такому поганому настрої?"

Максиміліана нервово закусила губу. Тепер Рифтан ставиться до неї як до дружини, але не було гарантії, що це триватиме вічно. «Ні, це буде лише питанням часу, коли він прийде до тями». Сама думка про розлучення переслідувала її, змушуючи ненавидіти і зневажати себе ще більше.

«А якщо він зрозуміє, що я нікудишня? Він, безумовно, стане жорстоко ставитись до мене».Рифтан був лицарем, який з нуля зробив собі ім'я. Тепер, коли він уже займав високу посаду, його, природно, в майбутньому стануть запрошувати на численні світські вечірки та банкети.

Від цієї думки Макс розчаровано зітхнула . Вона добре знала, що вона не та дружина, якою чоловік міг би пишатись. «Я впевнена, що він незабаром це зрозуміє і почне ображати мене... як мій батько. Чому б мені просто не піти додому і не попросити милості мого батька, поки це не сталося?»

Вона пригадала, як чоловік стояв міцно стискаючи  ефес меча. Він одним ударом розрубав навпіл чудовисько, утричі більшого за нього. Страшно було уявити, що станеться, якщо він відшмагає її батогом. Цей можливий сценарій змусив її перелякано здригнутися.

«Але... він мене ще не вдарив». Розмірковуючи вона насупила брови . По-перше: він не піднімав на неї руку навіть після того, як багато разів гнівався на неї. Можливо, він не такий жорстокий, як її батько.

По-друге: вони щойно возз'єдналися. Невідомо було, що буде далі.

Вона ще міркувала над цими можливостями, коли почула брязкіт дверей. Рифтан повернувся до кімнати з підносом, на якому лежав хліб і парував гарячий суп.

— Це ячмінний хліб та овочевий суп. Спробуй поїсти перед сном. Ми збираємося залишитися в цій корчмі сьогодні на ніч і поїдемо завтра, щойно зійде сонце, — пояснив він, ставлячи їжу на полицю біля ліжка.

Макс кліпала очима. Вийшов розлючений, а повернувся з їжею, ніби нічого й не сталося. Цей чоловік... непередбачуваний.

— Чого дивишся? З'їж, поки все не охолонуло.

Поспіхом вона взяла в руку миску з супом і дерев'яну ложку.

— Д-дякую. Смачного...

Максиміліана розмішала суп, подмухала на ложку і запхнула до рота. Було трохи гаряче, але недостатньо, щоб ошпарити язик. По правді кажучи, апетиту у неї не було, але все ж вона встигла запхати кілька ложок гарячого супу, від чого їй стало трішки легше.

Через хвилину вона відклала ложку і не втрималася, щоб не глянути на чоловіка. Він сів на стілець біля ліжка і почав чистити свій меч. Рифтан виглядав на два-три роки молодшим за свій справжній вік.

—На що ти дивишся? Чому не їси?

На його потилиці є очі? Вона почервоніла від того, що він спіймав її погляд.

—Я... я хочу п-переодягнутися...— озирнувшись навколо, вона додала, — Я н-ніде не бачу свого о-одягу.

Він обернувся і помішав свій суп ложкою замість відповіді. Через деякий час сказав:

— Тепер, коли вже пізно, просто лягай спати. Завтра я тобі куплю щось нове.

— М-мій, мій одяг...

— Я попросив покоївку, яка працює в цій корчмі, попрати його.

Він говорив спокійно;  його обличчя відбивалося в мечі, який він так ретельно чистив. Вона довго вагалася, а потім знову заговорила:

— Моя... н-нижня білизна. Де вона?

У цей момент обличчя чоловіка неймовірно почервоніло. Він потер долонями підборіддя, а потім спокійно відповів:

— Порвалася...

Під дубомWhere stories live. Discover now