Макс поглянула на краєвид, що відкрився за крутим пагорбом. За луками розкинулось велике селище, оточене гігантськими сірими стінами. Рифтан показав пальцем вдалину.
—То мій маєток в Анатолі. Місцеві жителі тут — найманці, шахтарі та фермери. Але земля в нас не родюча, тому більшість людей, щоб вижити, покладаються на розведення худоби, вирощуючи овець, курей і кіз.
Слухаючи його, Макс уважно оглядала землю, де вона віднині житиме . Перед високим мурами з в'їзною брамою була велика галявина. Позаду, стрімка висока гірська вершина виконувала роль природного бар'єру. А посеред гірської долини розташувалась гігантська фортеця, схожа на жахливого ґолема, який розколола гору навпіл. У мить, коли вона це побачила, то відчула, як ледве помітний холодок пройшов по спині.
Замок Каліпса був дуже схожий на альтер-его її чоловіка — самотнього та владного велетня...
—Зовні він не вишуканий, але всередині просторий, — нервово зізнався Рифтан.
Очі Макс були прикуті до замку. Коли Рифтан почав говорити більш напруженим голосом, вона здивовано глянула на нього. Дівчина ніколи не бачила, такої величезної безформної кам'яної маси, що перекривала половину гори.
Це була досить різка відмінність від герцогського замку Кроксів, який мав прекрасний зовнішній вигляд, наслідуючи екстравагантні проекти імперії Роем.
Рифтан схвильовано додав:
— Важко прикрасити зовнішній вигляд, але... холєра ясна! Так і повинно бути. Навколо надто багато монстрів...
— Б-багато монстрів? — злякано спитала Макс.
Рифтан продовжив ледь стримуючись:
— Не хвилюйся! Бачиш, які високі та міцні ці стіни? — показав він рукою.
— Я побудував їх, як тільки придбав маєток. Кілька років знадобилося, щоб побудувати міцну стіну, щоб захистити все місто... але тепер жодна істота не може через неї перелізти!
— Я н-не хвилююся... — прошепотіла Макс.
Вона відповіла тихим, але збентеженим голосом у відповідь на його напружену промову на захист свого маєтку. Але це було не лише для того, щоб він почувався краще. Як сказав Рифтан, вона помітила, що стіни, що оточують замок, виглядали добре збудованими та безпечними, і, на диво, це допомогло їй почуватися впевненіше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під дубом
FantasyБезрідний лицар Рифтан, який має вирушити на битву з драконом, одружився з донькою герцога - Максиміліаною. Вона з дитинства страждає через жорстокість батька і бажає стати корисною своєму чоловіку, якого не бачила три роки. ЇЇ змучена душа прагне...