— О, ні... Це не...
— Якщо ні, то що це, в біса? У тебе хтось є?
Максиміліані знадобився деякий час, щоб зрозуміти значення його слів. Кілька миттєвостей приголомшена дівчина просто дивилася в його палаючі очі. На жаль, її мовчання було неправильно витлумачено, Рифтан зрозумів усе неправильно.
Лицар зневажливо проговорив з гіркотою :
— Я бився на смерть з драконом, а ти з іншим чоловіком зраджувала*?
— Ох, ох, н-ні! О, я ні!
Її налякана відповідь трохи заспокоїла його гнів. Досі не переконаний, він продовжив свій допит:
— Тоді чому ти говориш про розлучення?!
— Коли ти п-повернувся, я... я д-думала, що ти п-попросиш р-розлучення й одружишся з нею... тому...
— З нею? — трохи подумавши, він різко додав, сподіваючись, що зрозумів її балаканину —Агнес?!
При згадці цього імені Макс відвела очі. Єдиною відповіддю, яку вона змогла дати, був сумний кивок .Але чоловік перед нею, що завмер на хвилину, виплюнув купу прокльонів. Він почухав потилицю і здавалося, сердито відповів.
— Купка дурних людей, поширює безліч марних чуток — пробурмотів він собі під ніс. Чоловік підійшов і сів на ліжко. Через деякий час він недбало з легкістю посадив її собі на коліна.
Його різкі дії застали Максиміліана зненацька; вона рефлекторно гойднула ногами. Рифтан обережно й ніжно обхопив її обличчя обома руками й наблизив до свого. Розгублена Макс відчула його теплий язик, що злизував вологу з її очей. Її вії затріпотіли, і вона заплющила очі.
Рифтан не поспішав, висушуючи ці сльози, одну краплю за іншою. Його гаряче дихання лоскотало її щоки, губи тремтіли у відповідь, пульс прискорювався. Інстинктивно вона тихо скрикнула. Чоловік відчувши її настороженість, глибоко зітхнув і міцно обійняв її за талію.
— Я не знаю, що саме ти чула, але я відхилив пропозицію.
— Ти в-відмовився?
Її очі широко розплющилися від подиву, а його голос став гучнішим.
— Ти маєш сумніви?! Думаєш, я прийняв би таку божевільну пропозицію?
Що він має на увазі під «божевільною пропозицією»?! Чи може бути божевіллям – пропонувати прекрасну принцесу воїну, який врятував світ?!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під дубом
FantastikБезрідний лицар Рифтан, який має вирушити на битву з драконом, одружився з донькою герцога - Максиміліаною. Вона з дитинства страждає через жорстокість батька і бажає стати корисною своєму чоловіку, якого не бачила три роки. ЇЇ змучена душа прагне...