Розділ14. Порвалася (2)

5 1 5
                                    

— Що?

—Я знімав її з тебе і вона порвалася у процесі.

— Ой... як? Ти.. е... з-зняв її?

— Макс не змогла доказати.

Запитання прозвучало для нього трохи збентежено. Розвернувшись, він повернувся до неї обличчям і побачив, як дівчина стискає простирадло, наче щит. Тоді чоловік сердито вигукнув:

— Що я мав робити? Ти не могла дихати, ти вже посиніла через ті панталони. Я намагався розв'язати вузол, бо та жахлива білизна була занадто тісною! Як я не старався, вузол не розв'язувався, тому я його розірвав! До біса. Я навіть не знав, як їх можна зняти!

Обличчя Максиміліани почервоніло як жар. Вона була засоромлена до смерті, думаючи, що він бачив її нижню білизну — і тіло під нею.

Няня за відсутності чоловіка силоміць змусила її носити тісні панталони. Вона сказала, що це збереже її цнотливість.

Макс була змушена носити ці жахливі панталони на своєму тілі, але вона навіть не уявляла що хтось це побачить. Коли дівчина сховала обличчя в долонях, відчуваючи бажання негайно вистрибнути з вікна, Рифтан зітхнувши промовив:

— Я принесу тобі нову нижню білизну завтра, тож не дивись так. Або ти хочеш, щоб я позичив тобі своє спіднє?

— О ні! В-все гаразд... — заперечливо похитала головою Макс .

 У неї не було жодного наміру носити чужу білизну, особливо, чоловічу. До того ж,  вона вже відчувала неспокій від того, що одягла лише одну широку чоловічу туніку.

Рифтан скоса поглядав, як вона порпається ложкою в супі.

— Коли ти закінчиш це перемішувати? Швидше їж. Ти навіть не торкнулась хліба.

Вона насилу запхнула в рот ще кілька ложок. Однак через неприємний присмак в роті та живіт, що болів, вона зовсім не хотіла їсти. Дівчина навіть не думала торкатися твердого хліба, лише ковтнула ще трохи юшки, а потім відставила миску.

— Що? Ти ще й половини не з'їла, — почав Рифтан.

— У м-мене немає а-апетиту, тому...

—Не будь такою перебірливою. Не слід мріяти про розкішну їжу, поки ми не повернемося додому. Навіть, якщо це не відповідає твоєму вишуканому смаку, тіло не витримає дороги, якщо будеш голодувати.

Під дубомWhere stories live. Discover now