—Навіть такий неотесаний лицар, як я, знає про непорушність шлюбних обітниць. Не можу повірити, що така шляхетна леді, як ти, повністю проігнорувала це — розгублено випалив він їй.
—Щ-що ти маєш на увазі, іг-ігнорувати? К-коли я ігнорувала? — розгублено пробурмотіла Макс.
—А як іще ти це назвеш? Ти вийшла за мене і повністю проігнорувала свої обов'язки дружини. Не очікуй, що я буду терпіти таке ставлення в майбутньому!
Вона роззявила рота від подиву. Як він міг висунути таке звинувачення? Наступного дня після весілля він пішов, не сказавши ні слова!
—Я-я не знала. Ти н-не сказав мені...
Здавалося, її захист його не вразив, тому вона додала:
—Я-я ніколи не ігнорувала, е-е, ні! О, скоріше... Я чекала тебе....
—Не знущайся з мене! Ти залишалася в замку свого батька останні три роки, хоча носиш прізвище Каліпс. Ти просто вирішила залишитися в розкішному замку свого батька. Бо тобі було байдуже на те, що мені довелося залишити свої володіння після весілля!
Він голосно пирхнув.
— Однак я, здається, розумію. Жодна аристократка в світі не відмовиться від свого високого становища і захистить дім свого чоловіка, який скоріш за все може повернеться мертвим.
Макс не могла відповісти, глибоко збентежена його звинуваченням, не спроможна спростувати жодного слова. Цей чоловік просто говорив те, чого їй не зрозуміти. Але вона не могла відступитись. Цей шлюб дівчина вирішила зберегти будь-якою ціною. Тому вона сказала:
—Т-твій, твій дім... з-звідки я мала знати? Д-де це? Т-ти нічого не сказав!
—Не вдавай невинність! Я зробив усе можливе, щоб ти залишився в моєму замку перед моїм відходом в експедицію. Якби я загинув, ти мала б успадкувати мої землі, якими я керував! Можливо, для дочки герцога це дрібнички, але це було важливе майно для мене. А ти залишила все без нагляду.
На його обличчі відбився гнів. Не схоже, що чоловік брехав. «У нього немає причин обманювати мене». Макс могла лише нервово ковтнути слину:
—Я, е-е, я не знала... Н-нітрохи...
—Мої люди сказали, що ти відмовилась їхати туди.
Він сказав це так гірко, що Макс похилила голову від сорому.
—Не роби таке винне лице, як шкодливе кошеня. Я знаю, що ти думала про мене останні три роки.
Рифтан завжди усвідомлював, як усі зневажливо ставилися до його статусу — лицаря без роду-племені, підпорядкованого герцогу. І він був переконаний, що Максиміліана відчуває те саме до нього.
—Трясця, чому ти тепер виправдовуєшся? Думаєш, я тебе поб'ю, якщо ти цього не зробиш?
—Я п-перепрошую. Я-я справді не знала. К-коли я прокинулась п-після нашої шлюбної ночі , ти вже поїхав. Я, е-е, я не чула від в-вас жодних вказівок.
Рифтан, примруживши очі, намагався з усіх сил переконатися, чи справді вона каже правду. Увесь час, неначе ягня на заклання, Макс чекала його наступних слів; її серце швидко билося в грудях. Наступної миті, на її велике здивування, чоловік мовив трохи м'якшим тоном.
—Навіть якби я вам нічого не вказував, ви повинні були піти до мого замку. Це природний обов'язок заміжньої жінки – очолювати дім свого чоловіка. Цей шлюб може здаватися вам таким незначним, але для мене це не так.
Макс не знайшла жодного протиріччя у тому, що він сказав. Хоча вона не ставилася до їхнього шлюбу як до тривіального, як він натякав, але це правда, що вона не сприймала це так серйозно і лише мусила виконати накази свого батька. Чому він сприйняв шлюб близько до серця? Зрештою, їхній шлюб був лише неминучою «жертвою» заради родини Кроксів.
—А якби ти завагітніла?
«Завагітніла?!» Макс, яка поринула у власні думки, нервово глянула на нього.
—Тієї ночі я, звичайно, достатньо виконав свій обов'язок. Хіба вагітність така нездійсненна можливість?
Сарказм, що вирвався з його вуст, змусив дівчину збліднути. Їхні інтимні моменти залишились для неї болісним і ганебним спогадом. Незважаючи на те, що Макс знала, що ці дії були з метою підтвердження їхнього шлюбу, вона все одно відчувала незручність щоразу, коли спогади про ту ніч спливали в її пам'яті. Але він так невимушено говорив про ті моменти, наче це для нього не було великою проблемою!
Максиміліана знітилась і затремтіла від страху . Однак її раптова зміна поведінки не пройшла повз увагу Рифтана, і він знову рознервувався від її реакції. Він гучно гепнув в стінку карети:
— От холера! Не дивись так! Невже так жахливо виносити мою дитину!
Від спалаху його гніву Макс ще більше затрусилась від страху. Але в наступний момент поведінка чоловіка різко змінилась і стала моторошно мовчазною.... Швидкими рухами він раптово сперся рукою на двері карети, використовуючи їх як важіль, і вистрибнув з неї на повному ходу. Макс вражено скрикнула.
—Пане! Були помічені огри! — вигукнув знадвору один із його лицарів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під дубом
FantasíaБезрідний лицар Рифтан, який має вирушити на битву з драконом, одружився з донькою герцога - Максиміліаною. Вона з дитинства страждає через жорстокість батька і бажає стати корисною своєму чоловіку, якого не бачила три роки. ЇЇ змучена душа прагне...