— Р-рифтане! —Здивовано вигукнула Макс, коли чоловік підняв її в повітря.
— Не рухайся. Я знаю, що ти виснажена.— П-постав мене! Я м-можу ходити!
Рифтан вперто ніс її сходами, вдаючи, що не чує жодного слова з її вуст. Нагорі їх очікувала велика зала, вкрита червонувато-коричневими килимами. Доріжка вела до великих дубових дверей. Рифтан пройшов коридором і раптом зупинився перед дерев'яними дверима. Він обережно поставив її, підтримуючи однією рукою, а другою натиснув на масивну ручку.
— Сподіваюся, ця кімната тобі більше до смаку... — тихо сказав він.
Макс з цікавістю оглянула кімнату, пройшовши повз просторе ліжко в центрі. Це було охайне і затишне місце . Посеред кімнати стояла дерев'яна колона, що підтримувала стелю, на ній були виписані старовинні руни. Великі арочні вікна обрамляли кімнату з одного боку, а з протилежного боку яскраво палав теплим вогнем камін.
Піднявши руками покривало, що звисало з бортика ліжка, вона виявила, що розкішний каркас ліжка зроблено з вишневого дерева. Зверху акуратно покладено товсті шари вовняних ковдр. Слуги, мабуть, звернули особливу увагу на цю кімнату.
— Ти вважаєш це вбогим?— із стурбованим виразом обличчя запитав Рифтан. Максиміліана дивилась на нього, спантеличена й засоромлена.
Він схопив її руку і засмучено мовив:
— Прокляття! А слуги так старалися...
— Що? О н-ні! Я-яка гарна кімната. Ц-цей замок ч-чудовий...і чудово підготовлене л-ліжко.
— Ти не повинна мені брехати. Ти забула, що я нещодавно був у палаці Кроксів? Порівняно з фортецею твого батька, це більше схоже на злидарську комору.
Макс відчула сильний жаль:
— Ні! Це н-неправда...
Макс намагалася підібрати потрібні слова, щоб його заспокоїти, але вираз обличчя Рифтана залишався розчарованим. Можливо, він думав, що вона говорить лише пусті слова, щоб задобрити його в цій ситуації. Дівчина знову звинуватила себе: «Жодного разу я не можу сказати правильні слова». Поки вона вагалася, не знаходячи потрібних слів, Рифтан похитав головою, виглядаючи все ще зніяковіло.
— Ну... все-таки це робота мадам — прикрашати це місце. Коли пана немає, керувати замком стає роботою господині дому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під дубом
خيال (فانتازيا)Безрідний лицар Рифтан, який має вирушити на битву з драконом, одружився з донькою герцога - Максиміліаною. Вона з дитинства страждає через жорстокість батька і бажає стати корисною своєму чоловіку, якого не бачила три роки. ЇЇ змучена душа прагне...