Макс турбувало, чи не насупився дворецький, почувши її заїкання. Родріго, не звертаючи на це ніякої уваги, з урочистим обличчям поставив перед нею срібний кубок і кілька тарілок, але іншого виразу обличчя він не показав. Потайки, зітхнувши з полегшенням, вона почала їсти їжу маленькими шматками, незважаючи на голод.Хоча зазвичай у неї був скромний апетит, Макс не могла змусити себе відкласти ложку. Лише тоді вона зрозуміла, що дуже голодна, пройшовши важку дорогу до Анатоля і не повечерявши напередодні. Або, можливо, це могло бути через смачну їжу, яку їй подають. Вона швидко доїла повну миску з м'ясним супом і овочами. Вона намазала маслом свіжоспечений хліб і навіть встигла з'їсти шматок м'ясного пирога. Коли вона наситилася, то запила їжу солодким сидром і навіть трішки сп'яніла.
— Мені принести ще їжі? — запитав дворецький.
—Я вже наїлась, дякую.
Вона делікатно витерла рота серветкою й підвелася з-за столу. Коли дівчина вийшла з їдальні, Родріго приєднався до неї та продовжив екскурсію по замку.
— Замок Каліпс був збудований 150 років тому сером Анатолем, лицарем занепалої імперії Роем. Після розпаду імперії Роем численні монстри почали часто з'являтися в цій області, і вона неминуче вислизнула з-під правління Семи Королівств. Сорок років тому з географічних причин ця земля опинилася під владою Уедона, але спочатку там було небагато жителів. Тому, коли територія залишилася без нагляду лицарів, монстри природно процвітали.
Родріго ходив по залу й продовжував переповідати історію Анатолю.
— Але десять років тому вісімнадцятирічний сер Рифтан Каліпс, якого щойно посвятили в лицарі, став лордом Анатолю.
Його кроки сповільнились, голос став схвильованим:
— Лорд не лише капітально відремонтував замок, але навіть перебудував стіни, щоб охороняти землі. Завдяки його сильному та відданому захисту від монстрів та від вторгнення злих духів кількість людей у цій місцевості зросла майже втричі.
Розповідь дворецького захоплювала, а його голос викликав захват. Неможливо було поставити під сумнів його вірність Рифтану, незважаючи навіть на вчорашній гнівний спалах пана перед слугами.
— Але... я, здається, більше зосереджений на зовнішній частині замку та території. Я думаю, про практичні аспекти замку Каліпс. Тому інтер'єр всередині трохи похмурий, — додав Родріго, явно збентежений, від чого Макс ніяково розсміялася; це була проблема, яку їй доручили вирішити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під дубом
FantasyБезрідний лицар Рифтан, який має вирушити на битву з драконом, одружився з донькою герцога - Максиміліаною. Вона з дитинства страждає через жорстокість батька і бажає стати корисною своєму чоловіку, якого не бачила три роки. ЇЇ змучена душа прагне...