Розділ 38. Замок Каліпс (2)

1 0 0
                                    


Родріго легенько зітхнув:

— Здається, після стількох років боротьби з монстрами і кривавих війн, наш господар зовсім забув про розкоші та комфорт — такі речі, мабуть, для нього є дрібницями.

Макс подумки присягнула собі, що більше так не буде. Занедбана кімната перед нею оживе у сяйві кольорів і розкоші та  стане одним із найбажаніших банкетних залів на континенті. Дворянство буде сперечатись між собою лише, щоб отримати запрошення до неймовірного замку Каліпс.

— Б-будь ласка, покличте к-купців якомога швидше, — сказала вона, прийнявши тверде рішення.

Родріго згідливо кивнув, відчувши її рішучість, що вразила його.

Потім молода пані оглянула приймальню та кімнати для гостей, які майже не відрізнялися від банкетного залу. Принаймні кімната для гостей була досить затишною з її простими, але старомодними меблями. Кожна кімната була обставлена міцними ліжками з чистими ковдрами, простими полицями біля вікна, для того, що мешканець міг розмістити на них свої речі. В цих простих кімнатах не було на що дивитись, тож вони спустилися на перший поверх, щоб перевірити кімнати для челяді.

— Слуги-чоловіки живуть в окремій будівлі, а служниці — у кімнатах на першому поверсі, щоб завжди могли відгукнутися на поклик господарів. Якщо пані чогось вимагає, варто лише подзвонити в дзвоник і покоївки прийдуть одразу — навіть серед ночі.

За словами Родріго, у замку Каліпс працює лише вісімдесят сім слуг і їх  не вистачає для догляду за  гігантською фортецею, територією та ровами навколо. Але, з іншого боку, можливо, це було не надто мало, враховуючи, що власник залишив замок порожнім на такий довгий час.

Різні обличчя проходили вервечкою перед нею, поки Родріго знайомив її з деякими служницями, які працювали в замку. Після знайомства з численними особами, яких Макс напевне забуде вже наступного дня, вони продовжили свою екскурсію до замкової кухні. На відміну від колишніх кімнат, які були порожніми й холодними, величезна кухня була навпаки  теплою і вирувала життям.

Макс поглянула на великий камін  зліва, де горіло полум'я під казаном, досить великим, щоб можна використовувати його як ванну. У кухні смачно пахло м'ясом від оленя, якого смажили на великому рожні над відкритим багаттям.

Під дубомWhere stories live. Discover now