Глава 18 (Официално)

30 3 0
                                    

Браян

    -Влез да се изкъпеш.

    -Не искам. - отсече Джулс. Беше скръстила ръце, обърната с гръб към мен  и гледаше през прозореца.

    -Поне се проблечи.-настоях аз. Цялата трепереше и водата се стичаше от нея

Нищо. Дори не ме погледна.
    

     Хванах края на тениската й и я повдигнах, за да я сваля.
     -Да не си...
     -Шшш

Тя се отскубна от хватката ми и забърза да излезе, но преди да натисне дръжката спря. Наклоних глава и я изгледах въпросително. Тя се обърна с лице към мен. Стискаше се за ръката и гледаше в пода сякаш се чудеше какво да измисли

     -Какво?- попитах с лека усмивка
    
     -Аз...- въртеше крайчето на блузата си и беше забила погледа си в него
    
      -Ти...?- продължих

Нямаше отговор

       -Нямаше ли да си тръгнеш и да ме наречеш идиот или да ме напсуваш?

       -Не мога да изляза- промърмори тя, избягвайки погледа ми.
    
       -И защо?- приближих се с няколко крачки до нея - Не съм заключил вратата.

Гърдите й се повдигаха и спускаха бързо. Чувах щракането на ноктите й, винаги го правеше когато беше нервна.

       -Заради него ли? - подигравателно я попитах - Ти не си сериозна- изгледах я очаквайки да възрази, но мълчанието й само потвърди,че е заради него. - Ти си сериозна!?- повторих го с удивление. Наистина не можех да повярвам,че беше избрала да се крие в стаята ми. В моята стая. Нямах нищо против, но...

      -Я стига...- оонечих да отворя вратата, но тя ме спря.

      -Какво правиш?- тя впи пръстите си в ръката ми и се долепи до вратата.

      -Мръдни, ще му кажа няколко....
 
       -Нищо няма да правиш.- пронизителният й поглед ме накара да потръпна. Гледаше ме право в очите и виждах колко зачервени бяха. Усмивката ми бавно падна.

      - Я стига, няма да се криеш като мишка в стаята и да не можеш да излезеш в коридора - наистина ми беше писнало от цялата тази постановка, а този не разбирах за какъв се вземаше.

      -Не! - провикна се тя- Браян сериозна съм!- очите й трескаво обхождаха цялото ми лице. Стискаше ръката ми и се бореше да си поеме дъх

     -Държиш се параноично.- отбелязах аз

      -Ти не го познаваш.- отсече тя.
Не помръднах повече, за да отворя вратата, но не се и отдръпнах. Все още не се бях отказал. Премислях.

Hopelessness (Безнадеждност)Where stories live. Discover now