Единадесета част (BONUS)

18 3 0
                                    

Браян

Слагахме масата...като семейство. Джулс носеше пет чинии, а аз слагах салфетки.

Днес щели да идват някакви познати на нашите. "Подчертавам много важни хора, не оплесквай нещата"- думите на баща ми се забиха в главата ми.

Вечерята беше готова отдавна. Двамата се оправяха, а ние дооправяхме масата. Джулс носеше бежава прилепнала рокля до коленете и семпли черни токчета.

-За какво са ти токчетата? Вкъщи сме за бога...
-Завършват аутфита ми...С пантофите ли да се появя?- гледаше към мен докато поставяше чашата за вино до салфетката.

-Ами ако се спънеш и паднеш?
Все пак е и кухня...подът е мокър.

-Ти нямаш ли си задачи за вършене?- трясна вазата в масата. Раздразнението й би се усетило по въздуха от километри.

-Просто, казвам...

-Просто млъквай.

-Защо си толкова кисела?- отидох до нея, но тя беше с гръб към мен.

-Защото си...- тя се обърна и за малко не се блъсна в мен.- ...Браян какви ги вършиш?

Тръгнах на пред, а тя назад. Гърба й опря плота. Наведох се напред. Цялата се беше напрегнала и очакваше да й направя нещо. Просегнах се и взех тирбушона зад нея.

Отидох до хладилника и изкарах скъпарската бутилка вино на баща ми. Изкушавах се да погледна Джулс зад мен, но се въздържах.

-Готови ли сте,любими мои?- медения глас на Оливия оглади цялата стая.

-Дам- затворих вратата на хладилника.

Чу се звън и очите на Оливия се разшириха от вълнение.

-Тук са-усмихна се и изхвърча в коридора. -Питър, идвай вече! Бавиш се повече и от тинейджърка на първа среща

Засмях се тихо. Все пак някой успяваше да хока баща ми. Стъпки се разнесоха из апартамента и вратата на хола се отвори.

-О, боже колко е пораснала. Помня я като малка. -една жена на около 50 се затича и прегърна Джулс.

-Колко си пораснала, не мога да повярвам! Каква си хубава, пу пу пу да не ти е уруки.

Жената размяташе Джулс в силна прегръдка. Личеше си,че хич не й беше приятно.

Тя се отдалечи от нея и я хвана за раменете. Обърна се към мен и ме погледна със същата усмивка, с която гледаше Джулс преди да й се нахвърли.

Hopelessness (Безнадеждност)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz