Глава 17

26 3 0
                                    

Браян

Ключалката щракна и двамата влязохме или поне аз. Джулс все още се дърпаше.

-Какъв ти е проблема? Защо не искаш да влизаш?

-Браян, моля те остави ме...

Вратата на хола се отвори и от там излезе баща ми.

-Скъпа, тук са. - провикна се той

Събухме си обувките и Джулс влезе първа, макар и с мишешки крачки. Вратата се затвори леко и чувах приглушените им гласове от стаята, докато аз още бях в коридора и си закачах якето.

Влязох в стаята и се отправих към гардероба. Щеше да се наложи да забърша с парцал после. Цялата стая беше станала във вода от мен. Навлякох набързо първото, което видях и излязох от стаята. Още от коридора се чуваха разярени викове. Отворих вратата, но Джулс излезе и ме изблъска. Взе да й става навик

Влезе в баняга и трясна вратата.

-Казах ти, че много я глезиш. Виж на какво е заприличала. Аз на майка си такива номера не съм придавал- непознат мъжки глас се разнесе из стаята.

Обърнах се към източника на гласа. Беше мъж на около 50 с тъмна коса. Изглеждаше доста добре за възрастта си, с леки оформени мускули. Нищо прекалено.
-Батко, моля те- Оливия се обърна към него

-Какво моля? Дойдох да видя сестра си, която не съм виждал от година насам, за да заваря това. Личи си, че й е липсвал мъжки образ в живота.

-Батко стига. Трябва ли точно сега да говорим за това- тя погледна към баща ми и към мен.

Той не спря да се разхожда из цялата стая. Сви ръката си в юмрук и го допря до устните си.

-Извикай я. Не съм приключил. Ще й кажа още няколко неща. Не може да се държи така особено с теб като си в такова състояние.

-За бога нищо няма да ти казвам. Нищо не ми е на състоянието. Казах ти само че ще си правя изследвания. - тя се ядоса и стана от стола.
-Няма ли да я извикаш? Добре аз ще отида.

-Аз ще отида- спрях го и се обърнах с гръб към всички. За пореден път отварях шибаната врата. Погледнах към банята, но вратата беше все още затворена. Чукнах на вратата и я извиках
, но не чух отговор. Чукнах втори път нищо.
-Джулс, отваряй вратата. Престани да се държиш като 6 годишна и излез. Джулс!

Hopelessness (Безнадеждност)Onde histórias criam vida. Descubra agora