Джулс
Не си усещах ръката. Черната дръжка на сака се впиваше в дланта ми, спирайки кръвта ми. Повдихнах го и преметнах дръжката през рамо.
Не взех толкова мнохо неща, защо беше толкова тежко?
А, слънцето не ми помагаше. Блестеше право в очите ми. Вървяхме към колите. Мама, Питър и вуйчо вървяха пред нас.
От хрущящия звук на камъчетата под нас разбирах, че Браян е зад мен. Той се изравни с мен и се загледах в него.
Боже! Та аз го целунах. Ужас. Не е като да не го направи нарочно, за да се почувствам неловко. Не съм вчерашна. Но въпреки това му се получаваше.
Винаги избягвах реалността колкото и странно да звучи. Когато станеше нещо го забравях на секундата.
Помнех го, но не му обръщах внимание все едно не се е случило.
Ако пък е станало нещо наистина разтърсващо имаше някакъв ефект след часове или дни когато го осъзнаех. Така бях от малка. Най- вече с вуйчо. Дори не исках да си спомням. Но и да исках не можех. Почти нищо не помнех, освен че винаги се стараех да не остава на саме с него и как ми крещеше, че съм съсипала живота на мама.
Естествено нищо не казах на мама. Имаше два варианта ако й кажех. Да ми повярва и да спре контакт с него, за което след време можеше и да ме обвинява, или да не ми повярва, да ме обвини, че се опитвам да ги скарам и вуйчо ми да разбере за това и да си изпатя още повече.
Нямаше причина да мисля, че мама няма да ми повярва, но все пак.
-... се качваме.- чух откъсачна част на изречение и дори не разбрах кой го каза. Вдигнах погледа си от земята и видях мама и вуйчо да се качват в неговата кола.
-Искам да съм при мама- тихо прошепнах- О, скъпа разбира се...- мама се обърна точно преди да седне и ми се усмихна. Ако трябваше да бъда честна дори в момента го правех. Стремях се да не мисля защо отивахме в столицата. Ако се оставех на емоциите и страховете си край с мен.
-Няма достатъчно място- отсече вуйчо
-Но...- гласът ми беше толкова тих и трепереше, че чак аз се изненадах.
YOU ARE READING
Hopelessness (Безнадеждност)
RomanceДжулс Животът е... една тъпа шега. Едва се държа и се опитвам да изглеждам спокойна, но с всеки изминал ден става все по- трудно. Беше трудно и преди те да се появят и преди него...моят нов брат. Понякога се държи така, сякаш не съществувам, а поняк...