MARCUS
Tahle noc byla dlouhá. Možná nejdelší v mém životě. Ale to co mě čekalo na konci za všechno to stálo. Sladký ráj.
Potřeboval jsem být v ní. Tak strašně moc, až to bolelo. V péru mi bolestně tepalo a varlata jsem měl napnutá k prasknutí.
Ale musel jsem na to jít pomalu. A to ze dvou dost podstatných důvodů. Za prvé, byla panna. Za druhé, jsem chtěl aby se jí to líbilo tak, že zapomene na jakékoli svoje protesty. Nemohl jsem dovolit, aby se chtěla vrátit domů. Samozřejmě, měl jsem v moci jí to zakázat. Ale nechtěl jsem jí to zakazovat. Chtěl jsem, aby tu se mnou byla dobrovolně. Aby si uvědomila, jak moc k sobě my dva patříme.
Stáhnul jsem jí ramínka topu na spaní a nechal ho dopadnout k jejím božským nohám, stejně tak, jako její šortky.
Byla. „Dokonalá." Přejížděl jsem rukama po každé její křivce. Zkoumal jsem její pokožku a ukládal si do paměti každý její záhyb. Všechno na ní mě přivádělo k šílenství. Drobná pevná ňadra. Utlý pas a rozšiřující se boky. Zadeček přesně takový, aby se dal dobře stisknout.
Dýchala zrychleně a tváře měla zarudlé. Slyšel jsem její hlasitě bušící srdce. Jeho rytmus se srovnával s rytmem toho mého. Potřebovala mě, stejně tak, jako já potřeboval ji.. Moji družku. Můj středobod všeho pozemského bytí.
Pomale jsem ji položil na postel a chvíli se tím dokonalým obrazem kochal. První žena, která do mojí postele opravdu patří. Konečně.
Se zatajeným dechem jsem se k ní sklonil. Odhodlaný dnes v noci ochutnat každíčký centimetr její kůže a poznačit ho svým pachem. Začal jsem u krku. Oblizoval jsem a líbal její jemnou kůži. Pokračoval jsem dolů k prsům, kde jsem si dával na čas. Cucal jsem jí bradavky zatímco ona hlasitě sténala a prohýbala podemnou svoje krásné tělo.
Jazykem jsem jí kreslil cestičku přes pupík. Dlaněmi jsem jí sjel od kolen k tříslům. Zatlačil jsem, abych jí stehna doširoka rozevřela já se mezi nimi mohl pohodlně usídlit.
Celá v tu chvíli strnula. „Já-to-já." Začala koktat. Tváře měla celé rudé a vlasy trochu rozcuchané od toho, jak jsem jí do ní zajížděl prsty.
„Já vím." Nemusela to říkat nahlas. Věděl jsem, co se děje. Znejistěla, protože tohle bylo příliš intimní a zatím se jí takto nikdo nedotkl. Bála se. Styděla. „Jsem tvůj druh." Zopakoval jsem jí ta slova, jako uklidňující formuli. Nebylo nic mezi námi, co by mělo být skryté. Její tělo by pro mě mělo být stejně důvěrně známé, jako to vlastní.
Sklonil jsem se. Jazykem jsem přejel od jejího vchodu nahoru k poštěvačku. Její chuť se mi rozprostřela na jazyku. Moje sliny se smíchali s jejím sekretem.
Vykřikla. Ruku mi vpletla do vlasů a druhou svírala přikrývku. Právě se rozhodla. Odevzdala se mi. Penis mi v boxerkách vzrušeně poskočil. Ale ještě chvíli jsem ho tam musel nechat.
Přejížděl jsem po jejím středu jazykem a vychutnával si každý její zmučený sten, potřeboval jsem ji dostat na samotnou hranici, kdy už nebude chtít za žádnou cenu couvnout. A když už jsem cítil, že se blíží orgasmu, zpomalil jsem a přestal.
Zmateně na mě pohlédla, zorničky měla rozšířené a pohled zamlžený touhou.
Stáhl jsem si boxerky a konečně se osvobodil. Penis mi zdivočele trčel. Tvrdý a nedočkavý.
Přelezl jsem po jejím těle. Boky se usídlil mezi jejími stehny. Špičku penisu jsem měl připravenou u jejího vlhkého vchodu.
„Budu opatrný. Ale bude to bolet." Upozornil jsem ji po pravdě. Jazykem jsem jí obkreslil konturu čelisti až k uchu. Nasál její ušní lalůček. Zaryla mi nehty do ramen. Prohnula se ke mě.
„Už to udělej." Požádala mě rozechvěle.
Díky bohyně. Na čele mi vyskákaly krůpěje potu, když jsem do ní začal opatrně zajíždět. Jen kousek, jak mi to její tělo dovolilo. Narazil jsem na tenkou blánu, která mi bránila do ní proniknout víc. Zhluboka jsem se nadechl. Políbil jsem ji, jazykem vjel do jejích úst a snažil se tak rozptýlit bolest, jež jsem jí právě hodlal způsobit.
Trhl jsem boky dopředu, bariéra praskla a já se ponořil až po kořen do jejího vlhkého úzkého lůna a ten pocit byl k nezaplacení. Byla jen moje. Já byl první, kdo do ní vstoupil a taky poslední.
Hrdelně jsem zavrčel. Moje zvířecí podstata vrněla blahem.
Bolestně zasténala. Celé mi v náručí ztuhla. Nehty ještě víc zabořila do kůže na mém rameni.
Hladil jsem ji. Pohyboval se v pomalém kolébavém rytmu. Musel jsem vynaložit veškeré své sebeovládání, abych se neudělal ve chvíli, kdy jsem do ní vstoupil. I teď jsem měl co dělat. Moje tělo bylo tak moc netrpělivé myšlenkou na to, jak do ní vrcholím a označuji si ji svým semenem, že mi nechtělo dát vůbec prostor pro to si to užít.
***
Slunce bylo už vysoko na nebi. Spal jsem možná pár hodin. Jestli vůbec. Necítil jsem únavu. Jen neskutečný klid, který se mi rozlil do těla.
Našel jsem svoji družku a i když naše setkání nebylo zrovna ideální, byla mojí. Odevzdala se mi. Připravil jsem ji o panenství. Učinil jsem ji svou.
Vyvrcholil jsem do ní, prudce a nekontrolovatelně, ale povedlo se mi to udržet dost dlouho na to, aby i ona dosáhla orgazmu. Její vagina se kolem mě stahovala, když do ní moje semeno proudilo. Nejraději bych si to zopakoval. Ale nechtěl jsem jí ublížit. Její tělo bylo tak měkké. A její kundička musela být ještě bolavá. Stopy krve jsem z ní slízal, abych ji očistil a pak jsem ji držel v náručí dokud neusnula.
Já spát nedokázal. Né teď, když to bylo tak čerstvé. I když moje tělo zachvátil zdánlivý klid, zároveň mi v žilách proudil adrenalin z toho vzrušení.
Přejel jsem jí dlani po boku na břicho a přitiskl si ji ještě víc k sobě. Políbil jsem ji na rameno. Její tělo bylo dokonalé. A bude ještě dokonalejší. Už brzy. Až se v ní uchytí mé sémě a její břicho se zakulatí naším potomkem, který v ní poroste.
Rychle jsem zahnal tu mučivou potřebu se jí znovu zmocnit.
Slíbil jsem jí, že ještě dnes odletíme k ní domů. Lee mi už dal všechny informace o tom, kdo to je. Kessidy Storm. Dcera bývalého Alfy Páté smečky. Sestra aktuálního Alfy. Znal jsem její rodiče i jejího bratra. Jak by taky ne. Všechny Alfy se navzájem znaly. Jen by mě nikdy nenapadlo, že byla celou dobu tak blízko a přitom tak daleko.
Teď jsem už chápal tu její reakci, když zjistila, že jsem Alfa. Postavení její rodiny ji zajišťovalo jistá privilegia. Pokud by byl její partner jen řadový vlk, měla by nad ním jistou moc a převahu. Mohla by si určovat, kde budou žít i to, jak bude dlouhá doba námluv předtím, než zpečetí svoje spojení tělesně.
Já ji o tohle privilegium připravil. Ukradl jsem jí určitý díl kontroly, který nad svým životem měla.
Já, si ji prostě vzal. Což by si nikdo jiný dovolit nemohl. Ale byl ve mně aspoň dostatek slušnosti, abych to jejím rodičům neoznámil jen telefonicky.
ČTEŠ
Příběh spřízněných duší - Marcus a Kessidy
RomanceMarcus je Alfa vlk První smečky. Má moc, má peníze. Jediné co mu schází je družka a dědic. Ve svých 34letech už téměř ztratil naději, že ještě svoji spřízněnou duši potká. Kessie je čerstvá maturantka, prázdniny stráví u tety v květinářství na brig...