KESSIDY
Rty, jazyk a zuby na mém krku mě pomale vytrhávaly z hlubin spánku. Vůně santalového dřeva, měkké polštáře a teplé mužské tělo, které se mi tisklo k zádům, mi vracely zamlžené vzpomínky na to, co se stalo.
Mám druha. Prolétlo my hlavou.
Opravdu se to stalo a já teď ležím v posteli s mužem k němuž jsem připoutaná až do konce života. Milovala jsem se s ním. Prožila jsem tu nejkrásnější noc – nebo spíše ráno. I když to zprvu bolelo, zároveň to bylo něco tak neskutečně dechberoucího, že jsem to toužila prožít znova.
„Dobré ráno." Zašeptal mi do ucha. Jeho teplý dech mi ovanul tvář a já se zachvěla. Po zádech mi přejel mráz a chloupky na rukou se mi postavily. Zvláštní tlak a teplo se mi rozvlnilo pod kůží v podbřišku. Téměř jsem se nepoznávala. Ještě včera by mi ani nepřišlo něco takového na mysl a teď jediné čeho jsem měla plnou hlavu byl.....ON. Kruci. Nechtěla jsem se stát další Malou. Ani Keren. Chtěla jsem být pořád sama sebou.
„Dobré ráno." Dostala jsem ze sebe nejistým hlasem. Poodsunula jsem se na posteli trochu dál a vymanila se tak z jeho sevření. „Potřebuju do koupelny." Vysvětlila jsem, když nespokojeně zamlaskal.
Přikrývku jsem si držela u těla. Moje nahota mě znervózňovala a i když jsem mu dala možnost si moje tělo dostatečně zmapovat a nebyl kousek, který by neviděl, cítila jsem se nejistě.
Omotaná v prostěradle jsem vklouzla do dveří vedle čela postele. Úlevně jsem si vydechla, když jsem se ocitla o samotě.
Se zděšením jsem prohlížela svůj odraz v zrcadle. Rty jsem měla celé opuchlé, tváře zčervenalé. Vlasy – o těch raději ani nemluvit. Jindy mi spořádaně spadaly na záda. Teď jsem je měla jako vrabčí hnízdo. Můj krk zdobilo několik fialových fleků a těsně nad klíční kostí jsem měla krvavý půlměsíc. Kousnul mě. Označil si mě.
Na jednu stranu mi to přinášelo jistý pocit uspokojení. Vědět, že někdo jako on. Mocný, krásný, je můj druh....na druhou stranu, mě to přivádělo k šílenství. Proč zrovna on?
Nechala jsem ze sebe prostěradlo spadnout na zem. Vstoupila jsem do sprchy. Takhle jsem si nemohla stoupnout před tetu a následně pak před rodiče. Potřebovala jsem ze sebe smýt známky sexu. Alespoň ty co se daly. Ty ostatní budu muset zamaskovat oblečením.
Zaklonila jsem hlavu a nechala si proud vody dopadat na obličej.
Dveře za mnou zavrzaly. Zmateně jsem se otočila za tím zvukem a sledovala Marcusův pohled plný žáru. Skoro jsem vylétla z kůže. Paže jsem si přitiskla na prsa. „Pojem soukromí ti nic neříká?"
Zjevně ne, když stál ve dveřích tak, jak ho bohyně stvořila a nesnažil se to nijak skrýt. „Jsi moje družka." Řekl prostě. Jako by tahle tři slova měla být nějakou kouzelnou formulí. Univerzální odpověď na všechno. Stoupl si k toaletě, zvedl prkýnko a pak začal bez ostychu močit. Vůbec mu nevadilo, že ho pří tom vidím.
Rychle jsem se otočila ke stěně sprchy. Přes tekoucí vodu ke mně dolehlo jeho tiché uchechtnutí. „Už se těším, až tě té tvojí stydlivosti zbavíme."
Spláchnul. Vzduch kolem mě se zachvěl neviditelnou energií. Bradavky mi ztuhly a zase se mi začal rozlévat ten divný pocit vzrušení v podbřišku.
Odhrnul mi vlasy stranou. Naklonil se přes moje rameno a zastavil se rty jen milimetr od mého ucha. „Pomale, kousek po kousku." Vzal mi z ruky mýdlo. Ani jsem se nehnula, když mi jím začal přejíždět po těle.
Dech se mi prohloubil. Prsa jsem měla celá napjatá a nedočkavá po jeho dotyku. Opustila mě všechna soudnost. Zaklonila jsem hlavu, abych se mohla opřít o jeho rameno. Zády jsem se k němu přitiskla a na kříži jsem ucítila jeho erekci.
Spokojeně zamručel. Někde v dálce jsem slyšela mýdlo dopadnout na podlahu. Jednou ruku laskal moje prso, zatímco druhou zamířil přes břicho mezi moje nohy. Zkroutily se mi prsty, když se mě dotknul. Mnul mi klitoris. Projel prstem mezi pysky a vstoupil do mě, aby zase hned ustoupil a vrátil se ke klitorisu.
Zahodím svoji důstojnost. Je mi jedno, jak v té chvíli vypadám. Nebráním se hlasitému zasténání, které ze mě vyjde, ani pohybu, který začne samovolně dělat moje pánev proti jeho ruce. Je to tak nové a zároveň tak strašně příjemné.
„Jsi moje. Tvoje ústa. Tvoje tělo. Tvoje sladká kundička. Ty celá. Jsi moje." Cítím jak se mu zuby prodlužují do tesáků, když mi je přikládá ke kůži na krku. K místu za uchem. S jemným štípnutím mi projedou skrz pokožku a zaboří se do masa.
Nerozmlouvám mu to, ani se proti tomu nijak nesnažím ohradit. Místo toho se nechám ovládnout vlnami orgasmu, které mi rozechvívají tělo.
ČTEŠ
Příběh spřízněných duší - Marcus a Kessidy
RomanceMarcus je Alfa vlk První smečky. Má moc, má peníze. Jediné co mu schází je družka a dědic. Ve svých 34letech už téměř ztratil naději, že ještě svoji spřízněnou duši potká. Kessie je čerstvá maturantka, prázdniny stráví u tety v květinářství na brig...