83.Bölüm Part 1

2.7K 269 97
                                    

Medya : Zerya Arslanoğlu

Selamlar ben geldimm

Instagram ve Whatsapp kanalında bahsettiğim üzere bilgisayarımda oluşan arıza yüzünden bölümün tamamını sizinle paylaşamayacağımı belirttim. Ama bu değil ki sizi daha fazla bekleteceğim. Şimdilik bölümün elimde olan kısmını sizinle paylaşıyorum. Diğer yarısını ise elimden geldiğince hızlı bir şekilde bilgisayarımdan alarak ikinci part olarak salı günü paylaşacağım.

Yorumlarınızı fazlasıyla özledim. Bölüm boyunca yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim. Yeni bölümü okurken varlığınızı hala buralarda olduğunu bilmeyi çok isterim.

Bölümü okumadan önce oynarsanız da çok daha mutlu olurum.

Keyifli Okumalar...💙

Instagram : zeryaofficial

~Zerya Arslanoğlu'ndan~

İçimde yıllardır hep annem ve babam gibi olmak isteyen bir yanım vardı. Öyle ki çoğu zaman dualarımda Allah'a bana da annem ve babamın gibi bir aşkı nasip etmesini tüm kalbimle isterdim.

Şimdi ise tüm bu dualarımın kabul olduğunu görmek bunu her geçen gün daha da iyi anlamak Allah'ın bana bahşettiği bir lütuf olabilirdi.

Kocamı çok seviyordum, kendimden bile çok.

Aynadan kendime baktığımda yüzümde ki gülümseme daha da büyüdü. Bugün evliliğimizin altıncı yılıydı. Evet dile kolay koca altı yıl...

Sanki Boran karşıma dün çıkmış gibi hissetmeye engel olamazken bugün onunla evlenmemizin üzerinden geçen altı yılı kutlayacaktık.

Zaman ciddi anlamda fazla acımasızdı.

"Annem çok güzelsin."

Yönümü kızıma çevirdiğimde yatağımda yüz üstü uzanmış elleri çenesinde bana hayran hayran baktığını gördüm.

Üzerimde ki omuzları düşük beyaz elbisemi fazlasıylaa beğenmiş görünüyordu.

"Sen daha güzelsin annem."dedim kızımın yanına ilerleyip saçlarına derin bir öpücük bırakarak.

"Sana çektim dimi?"

Kızımın hevesle sorduğu soru karşısında gülmemek elde değildi. Yerdim.

"Evet bebeğim bana çektin."dedim kafamı sallayarak.

Yalan değildi kızım benim kopyamdı ne de olsa.

"Anne sen şimdi babamla bugün mü evlendin?"diye merakla sordu kızım.

Kızımın yanına oturarak kafamı salladım. "Evet kızım altı yıl önce bugün babanla hayatımızı birleştirdik."

Miray olduğu yerde doğrularak bana merakla bakmaya devam etti. "Peki anne biz neden yoktuk? Çocuklar anne ve babalarının düğünlerini görmeye gidemiyor mu?"

Evet bende benim çocuklarımın meraklı soruları nerede kalmıştı diyordum, an itibariyle başladı bizim mesai.

"Anneciğim şimdi şöyle ki-"

"Şöyle ki kızım siz o zaman küçücüktünüz ve odanızda uyuyordunuz. Tıpkı kardeşiniz Hazer gibi."

Boran'ın bir anda olaya müdahil olmasıyla derin bir nefes vererek aradan çekildim. Bu tür konuları Allah var kocam daha iyi toparlıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZERYA(BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin