2.7

150 19 4
                                    

"Senden sonra Ardayla yada bir başkasıyla birlikte olduğumu düşünmem çok ezikleyici biliyor musun?"

Demek istediğim şeyi anlayınca önce gözlerini kocaman açıp şaşkınca baktıktan sonra hızla ayağa fırladı. Onun ardından bende kalkınca heyecandan kelimeleri karıştırarak konuştu.

"Bebek ben miyim yani?"

Kurduğu cümlenin aptallığıyla güldüm. Buna karşılık ikimizde göz yaşı dökerken konuştum.

"Bebek sen misin bilmiyorum ama karnımdaki miniğin babası olduğunu biliyorum."

"Sen ciddi olamazsınız.."

"Fazlasıyla ciddiyim."

Bana doğru bir adım atıp tekrar duraksadı. Yalvarır gözlerle bakıp sordu.

"Sarılabilir miyim?"

Sorduğu soruya cevap vermek yerine hızlıca yanına gidip kollarımı boynuna doladım. Buna karşılık belimde hissettiğim ellerle vücudumun titrediğini hissettim.

Bu hissiyatı o kadar özlemiştim ki..

İkimizde hıçkırarak ağlamaya başladık. En başa döndüğümüzü hissediyordum. Ben, sevdiğim adam ve doğacak prensesimiz için güzel bir gelecek bizi bekliyordu..

-3 saat sonra-

"Nasıl yani şimdi ben amca mı oluyorum?"

Yunusun heyecanla sorduğu soruyla Kerem bıkkınlıkla cevap verdi.

"Sabahtan beri hepiniz tek tek sordunuz ya Yunus balığı? He amca oluyosun."

"Olm gel bi sarılayım lan."

Yunus Keremle 4. sarılmasını gerçekleştirirken Ayça, Selda, Barış, Yaren, Tuğçe, Halil, Berkan ve ben gülerek onları izliyorduk.

Keremle yaklaşık bir saat kadar herşeyi konuşmuş, sonrasında da tüm kadroyu çağırmıştık. Tuğçe dışında kimse bilmediği için herkes hem çok şaşırmış hemde çok sevinmişti.

Yunusla Kerem'in sarılması bittikten sonra sessizliği bozan ilk kişi Halil oldu.

"Tamam iyi güzel de, benim anlamadığım birşey var. Birinizin sevgilisi var, diğeri de evli zaten. Nolacak şimdi?"

Keremle aynı anda Yaren'e bakınca bize gülümseyip konuşmayı başladı.

"Sevgili değiliz. Kerem benim en yakın arkadaşım. Ece de Arda'yla hic evlenmedi. Medya için oynanan iki küçük oyun."

Berkan hiddetle tepki verdi.

"Vay amına koyim. Neler çevirmişsınız."

"Lan salak kes sesini. Bundan sonra benim çocuğumun bulunduğu ortamda asla küfür yok."

Göz devirip konuştum.

"Sakin ol Kerem, daha doğmadı bile çocuk."

"Olsun benim kızıma kötü şeyler duymasın, öğrenmesin."

Kısa gülüşmelerin ardından Ayça söze girdi.

"Ece Barış sana birşey diyecekmiş. Değil mi Barış?"

Merakla Barışa döndüğümde bu gün hiç konuşmadığını fark ettim. Hamile olduğumu duyunca kısa bir tebrik sonrası ağzını bile açamamıştı. Hepimiz ona dönünce ellerini mahcup bir şekilde önünde birleştirdi. Önce yüzüme bakıp sonra bakışlarını yere odakladı ve konuşmaya başladı.

Uzaktan Uzaktan.. | Kerem Aktürkoglu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin