1.3

269 13 0
                                    

-Kerem'den-

Menajerim aramıştı. Benfica'nın tekrardan teklif yenilediğini iletmişti. Benfica, Portekiz takımlarından biriydi. 1 buçuk 2 haftadır ısrarla beni istiyorlardı. Şuan Galatasaray taraftarıda gitmemi istiyordu. Her postun altında 'Keremi satın artık' yorumları görmekten bıkmıştım. Mentalim çok kötüydü ama yinede bu senede oynamak, neler yapabileceğimi birkez daha göstermek istiyordum. Bu yüzden Benfica ve diğer takımların teklifini okumadan reddediyordum. Benim evim Galatasaray'dı ve yönetim beni gönderene kadar gitmeyi düşünmiyordum.

Bu arada Ece'ye yakın zamanda evlenme teklifi etmeyi planlıyordum. Bu gün 6. Ayımızı kutlayacaktık. 7. ayımızı kutlayacağımız gün sürpriz bir teklifte bulunacaktım. Aklımda birkaç farklı fikir vardı. Şuanlık karar vermemiştim ama herşeyin kusursuz olacağının sözünü vermiştim kendime.

Her ay dışarda kutladığımız için bu sefer evde kutlamak istemiştik. Saat 17.00'dı ve Ece'ye gitme vaktim gelmişti. Önce markete uğrayıp birkaç parça birşey alacaktım. Paketlediğim hediyeyi ve anahtarlarımı aldıktan sonra arabama binip markete doğru sürdüm.

...

"Hoşgeldiin, sevgilim."

"Hoşbuldumm, birtanem."

"Gel hadi mutfağa geçelim direkt." Ece'nin arkasından mutfağa dogru yürüdüm. Tezgahın önüne gelince durup konuştu.

"Bu gün birlikte mutfak date yapacağızz."

Tek kaşımı kaldırıp sordum."Mutfak date?"

"Gördüğün gibi, ben birşey hazırlamadım. Hepsini birlikte yapacağız."

Ece'nin yanaklarını sıkıp, küçük bir çocukla konuşuyormuş gibi konuştum.
"Oyy, sen yemek yapmaya üşenip, bende yardım edeyim diye mutfak date diye birşey mi uydurdun?"

Söylediğim şeylerle ellerime vurup somurtarak konuştu "Ya ne alakası var Kerem? Romantik olur diye dedim."

Bu haline güldüm. Kaşlarını çatıp ellerini beline koyunca hemen dikleşip ağzıma hayali bir fermuar çektim ve anahtarını alıp Ece'ye doğru fırlattım. Bozuntuya vermeden tutmuş gibi yapıp cebine attı. Bu hallerimizi çok seviyordum. İkimizde aptaldık ama bir araya gelince birbirimizi tamamlıyorduk.

...

"Kızım ohaa biz napmışız?" Elimle ağzımı kapatıp birkez daha şaşkın bir şekilde hazırlanmış olan masaya baktım. Bunu biz yapmış olamazdık. O kadar iyi gözüküyordu ki, şu akşam yemeği dışarda en az 15 bine patlardı.

"Yaa Kerem bey, ne sanıyorsunuz siz sevgilinizi." Tatlı bir egoyla konuşmasıyla güldüm.

"Yesinler senin egonu."

Oda gülünce daha fazla sabredemediğimi fark edip sandelyeye oturdum. Bu güzel masayı full mide dolu birisi görse bile zil zurna açmış gibi hissederdi. Bakın abartmıyorum gerçekten harika gözüküyordu.

Karnıyarıktan bir kaşık alıp tadına baktım.

"Vayyyy be. Tadı görüntüsünden bile güzel. Annemin yaptıklarının aynısı olmuş resmen."
Gerçekten öyleydi. Annemler şehir dışında yaşıyordu ve aydan aya beni ziyarete gelirlerdi. Annem her geldiginde  çeşit çeşit yemekler yapıp dolabımı doldururdu.

"Gerçekten güzel olmuşş." Ece de iştahla yemeye koyulunca bende yemeye devam ettim.

(Buraları hızlı geçiyorum, esas olay birazdan başlayacak.)

..

"Kerem.."

Koltukta kolumun altında oturan sevgilime dönüp konuştum. "Efendim sevgilim."

Ece kolumun altından çıkıp vücudunu tamamen bana doğru çevirdi. Elleri gömleğimin yaka düğmelerine gidince dikkatlice hareketlerini izliyordum. Sessizce fısıldadı.

"Sevgilim.. Sevgilin, senin çok seviyor."
Cilveyle konuşmasıyla yüzüne yaklaştım. Birazcık oyundan zarar gelmezdi

"Allah Allah, bak sen şu benim küçük sevgilime."

Cümlemi bitirir bitirmez yakamdan çekilmemle dudağımda Ece'nin dudaklarını hissetmem bir oldu. Bu buse kondurmak değildi, öpüşmekti. Yaklaşık 8-9 aydır tanışıyorduk ve bu sürenin 6 ayı sevgili olarak geçmişti. 1-2 kez dudağına buse kondurmuştum evet ama bu ilk kez oluyordu.

Bunları düşünürken Ece'nin dudağımdan ayrılmadan kucağıma oturmasıyla ellerim kendiliğinden beline gitti. Bu kız başımı döndürüyordu. Kendimi kaybetmeme ramak kalmıştı. Bunu biliyormuş gibi dahada vücudunu bana yapıştırmasıyla alt dudağını ısırdım. Ağzımın içine inlemesiyle kendimi kaybettiğimi hissettim. Birşeyler olması için daha çok erkendi. Kendimi Ece'den ayırıp kucağımdan indirdim. Ayağa kalktım, boğazımı temizleyip konuştum.

"Şey ben bi elimi yüzümü yıkayıp geleyim."

Ece hızlıca ayağa kalkıp karşıma geçti.
"Niye kaçıyorsun Kerem?"

"Kendime hakim olamazsam diye korkuyorum. İlerde pişman olacağın şeyler yaşamanı istemiyorum."

"Pişman olacak olsam niye ilk adımı ben atayım?."

Doğru söylüyordu evet ama ben hiç Ece'yle böyle birşey düşünmemiştim. Ne diyeceğimi bilemedim. Kararsızca Ece'ye bakıp ensemi kaşıdım.

"Seni istiyorum Kerem. Senin olmak istiyorum. Tüm benliğimle sana ait olmak istiyorum." Bu sefer ben onun dudağına yapışınca karşılık verip bacaklarını belime doladı. Bu günden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı, belliydi.

Kaos, olay herşey bir sonraki bölümde başlıyor. Hiç beklemediğiniz şeyler yaşanacak. Baştada söylediğim gibi. Bu sizin okuduğunuz klasik kurgulardan çok farklı olacak.

Bölüm sonu

Derbi yaklaşıyor, Keremin tatili umarım çabuk biter

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derbi yaklaşıyor, Keremin tatili umarım çabuk biter. Oynaması lazım...

Yeni bölüm 8 oydaa

Uzaktan Uzaktan.. | Kerem Aktürkoglu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin