,,Lindo, pojďte prosím za mnou." zavolala si mě k sobě šéfová.
Posadila jsem se naproti ní a sledovala, jak svými dlouhými prsty cvaká propiskou. Chvíli zírala do papírů a pak ke mně vzhlédla.
,,Bruce,... docela zachovalý padesátník. Potřebuje, abys mu dělala společnost na jedné snobské párty v Miami."
Protočila jsem očima a souhlasila. Tentokrát žádné osahávání, žádné lámání srdce?
,,Dobrá. Kolik za to?"
,,Dvojnásobek než byl za Carlose."
Tajná mise ,,Carlos" se mi moc líbila. Jeho přátelé z vysoké si o něm mysleli, že je homosexuál a vysmívali se mu. Proto přišel osobně a vybral si mě, abych s ním udělala divadýlko. Byl na koleji a měl plné zuby nadávek o jeho sexuální orientaci, proto se rozhodl využít pomoci naší agentury. Seznámili jsme se na oko na jedné párty a on mě jako pozval na rande. Párkrát jsme si vyšli ven a pokaždé tak, aby nás někdo z jeho přátel viděl. Občas jsme si zahráli na zamilovaný páreček a nutnost ho líbat mi vlastně vůbec nevadila. Jednalo se o snědého Kubánce a vzhledem ke skutečnosti, že byl skrytý homosexuál, se uměl obléct a jeho styl byl dokonalý.
Stal se mým dobrým přítelem, i když si za to zaplatil. Jakmile jsem se v jeho blízkosti objevila já, jeho kamarádi zmlkli a o jeho orientaci už nebyly žádné pochyby.Prostě jen čekal na tu pravou. Po skončení školy jsme šli každý svojí cestou, zatímco on šel o deset tisíc chudší.
,,Dobře, beru." odkývala jsem to.
Šéfová po mně hodila složku se všemi jeho údaji i fotkou. Nějak jsem si nevšimla, kde měl být pohledný. Jeho knírek byl k smíchu a připomínal mi mrože. Pupek mu přetékal přes kalhoty a jeho malý vzrůst mi taktéž nepřišel moc sexy. Ovšem, že se občas objevil někdo, kdo neodpovídal našemu vkusu, ale práce jako práce.
Nebyla jsem štětka, nespala jsem se svými klienty, jen jsem měla různé úkoly, které byly součástí. Osahávání a líbání bylo to nejintimnější, co se objevilo mezi mnou a mými klienty.
,,Tess, přišla sem nějaká klientka a tvrdí, že je to neodkladné. Ani schůzku nemá." přišla sekretářka mé šéfové Julie.
,,Ať vejde." protočila na mě panenky a já se pomalu zvedala s Brucovou složkou.
,,Tess, ahoj." usmála se na ní štíhlá zrzka s kabelkou od Diora v ruce.
,,Mirando, měla jsi rovnou říct, že jsi to ty." usmívaly se na sebe.
,,Budu potřebovat tvoje holky." posadila se na místo, kde jsem před chvílí seděla.
Došla jsem ke dveřím a vzala za kliku.
,,Počkej!" otočila jsem se a podívala se na Mirandu, která si mě prohlížela od hlavy k patě.
,,Prosím?" ozvala jsem se.
,,Tess, potřebuju se nutně rozvést."
,,A v čem je háček?"
,,V tom, že jsem podepsala předmanželskou smlouvu a pokud o rozvod zažádám já, nedostanu ani cent."
,,A jak ti můžeme pomoct?" podívaly jsme se s Tess jedna na druhou.
,,Vymyslela jsem to takhle. Potřebuju nějakou pohlednou ženu, která mi ho prostě přebere."
,,Vždyť máte naprosto dokonalé manželství. Jste spolu tři roky a ty se chceš rozvádět? Proč?"
,,Jmenuje se Leo a chodíme spolu půl roku." zazubila se.
,,Chápu."
,,Jak se jmenuješ?" otočila se ke mně.
,,Linda."
,,Lindo, prosím, mohla by sis dát stranou vlasy z výstřihu?"
Podívala jsem se ohromeně na Tess, která přikývla. Dala jsem si vlasy stranou a trochu stydlivě vzhlédla k Mirandě.
,,Myslím, že by mohla být Nickův tip. Má je tak o dvě čísla větší. Co myslíš?" podívala se rozzářeně na Tess.
,,Nejste si zrovna moc podobné." dodala pochybovačně Tess.
,,Nemusí to být zrovna holka, která by vypadala jako já. Hlavně, že je sexy."
,,Možná bych ti měla doporučit spíš Olivii. Má talent na svádění."
,,Chci vidět fotku."
Tess otevřela desky a podala několik fotografií mé kolegyně a kamarádky Olívie, která byla taktéž zrzka a vypadala dobře.
,,Ne, zkusíme to s Lindou. Vypadá nevinně a mile." nadzvedla jedno obočí.