Ihneď som vykročila ku kancelárií. Dvere boli otvorené tak som vstúpila. Pred sebou som uvidela chrbtom otočeného sediaceho muža. Najprv som si myslela, že to bude starý semilný dedo, ale opak bol pravdou. Keď sa otočil uvidela som vypracované telo, tie prenikavé zelené máčacie oči a jeho blond vlasy.
,,Slečna Parksová zatvorte za sebou dvere a posaďte sa.''
Poslúchla som a ten jeho austrálsky prízvuk bol nehorázne sexy. Sadla som si oproti nemu. Naše pohľady sa stretli a ja som sa sebavedome usmiala.
,,Takže slečna Parksová, vy by ste chceli tu brigádovať ako barmanka, však?''
Počas toho mi spadol pramienok vlasov do očí. Zastrčila som si ho za ucho a povedala
,,Prosím tikajte mi a hovorte mi Hailey. Rada by som tu brigádovala.''
Po prvý raz som ho videla ako sa na mňa usmial a povedal ,,Si mi sympatická a preto môžeš nastúpiť, už zajtra.''
Šibalsky som sa usmiala a zároveň som si kúsla do spodnej pery a vstala som.
Keď som otvorila dvere, posledný krát som sa na neho pozrela a povedala ,,Dovidenia Matt.''
Otočila som sa na špičkách a zavrela som dvere.
**Doma**
Radostne som vtrhla dnu. Lucasa som nikde nevidela, ale začula som hudbu, ktorá vychádzala z jeho izby. Vyzula som sa a topánky som si zobrala do rúk a opatrným krokom som prišla pred jeho izbu. Položila som topánky na zem a opatrne som sa pozrela do jeho izby, ale nevidela som ho. Hneď som vedela, že je v kúpeľni.
Vošla som dnu a zakričala som z plných pľúc ,,Prijali ma Lucas!!!''
Lucas bol v sprche a ako som na neho zakričala tak sa zľakol, že som si myslela, že mňa zabije keď víde von.
Ale on namiesto toho povedal ,,Gratulujem sestrička.''
Bola som sklamaná, ale čo sa dá robiť. Stiahol uterák a omotal si okolo pásu a hneď mňa objal.
,,Ja som vedel, že to zvládneš.''
Pousmial sa. Nedalo mi to a musela som sa ho niečo spýtať.
,,Lucas? Kde vlastne pracuješ, keď sa stále takto pripravuješ?''
Zostal zaskočený mojou otázkou a vyzeralo to tak, že sa snaží rýchlo niečo vymyslieť.
,,Povieš mi to?!'' zráznela som, lebo sa mi to akosi nepáčilo.
Tu máte druhú kapitolu :D Dúfam, že sa vám bude páčiť :3 1 až 2-krát do týždňa :)
TullyandMully <3
DU LIEST GERADE
Všetko niečo stojí . . .
RomantikPrológ (aspoň si myslím, že sa to tak volá :D) ,,Max! Ja neznášam prekvapenia a ty o tom dobre vieš." Zamračila som sa, ale nepomohlo to. Stále som mala uviazanú šatku okolo hlavy. ,,Viem, ale budeš to musieť vydržať." Prisahám, že aj keď ho nemôžem...