Tretia kapitola

621 30 5
                                    

Usmial sa a povedal ,,Nechcel som ti to povedať, ale pracujem v jednom bare.''

Ja som vedela, že je to lož, ale predstierala som, že mu verím.

,,A to si mi nemohol povedať skorej? Ja by som sa na teba nehnevala a preto že si mi to nepovedal tak pôjdem s tebou do toho tvojho baru.''

Jemne som sa usmiala.

Lucas rázne povedal ,,V žiadnom prípade tam so mnou nepôjdeš! Rozumieš!!!''

Chcela som sa opýtať prečo by som nemohla, predsa Lucas vie, že som tvrdohlavá a že by som sa s ním kľudne aj pohádala, ale nechala som to tak. Svitol mi lepší nápad. Ale aby to nebolo nápadné tak som sa ofúkla a išla späť do izby. Ten nápad znel takto: Budem ho sledovať. Viem, že vám to možno príde detinské, ale inak sa nedozviem čo naozaj robí.

**O hodinu neskôr**

Konečne som počula zabuchnutie dverí. Upravila som sa a bola som pripravená že ho budem sledovať. Obula som si tenisky aby ma nepočul. Vybehla som na chodník a za chvíľu som ho dobehla. Kráčala som za ním asi 3 metre. Zrazu zabočil a vstúpil do Bar-Stars.

Neverila som vlastným očiam, keď som si všimla, že je to erotický klub. Čakala som asi 5 minút a potom som vošla dnu. Rozhliadala som sa na všetky strany, ale Lucasa som nikde nevidela. Preto som si sadla za bar. Barmanka mi prišla, ako normálna baba.

,,Čo si dáš?''

Milým hlasom ma oslovila.

,,Ja neviem niečo mi nalej. Inak volám sa Hailey, ale hovor mi Ley(Li).''

A usmiala som sa najmilšie ako som vedela.

,,Sfúkni to a vypi to. Inak sa volám Olivia.''

Sfúkla som to a jebla som to do seba. Ani neviem prečo som začala rozmýšľať ako taká milá baba tu môže pracovať. Má ryšavé kučeravé vlasy, sivé oči a postavu má celkom fajn.

,,Olivia mohla by si mi naliať ešte jeden? Prosím.''

Spravila som na ňu psie oči, aj keď som nemusela. Usmiala sa a podala mi ešte jeden. Išla som to sfúknuť, keď som si zrazu spomenula na Lucasa.

Pozrela som sa na Oliviu a spýtala som sa jej ,,Olivia pracuje je tu chalan s menom Lucas Parks?''

Olivia sa usmiala a povzdychla si ,,Jasné. Všetky baby čo s ním jebali si náramne pochvaľujú. Chceš to s ním skúsiť?''

Prekvapilo mňa to, ale nedala som to najavo.

A niečo ma trklo a povedala som ,,Nie ,ale moja kamoška zajtra sem príde a ona by ho brala."

Sfúkla som to, hodila som to do seba a spýtala som sa ,,Koľko to bude?''

,,Je to na účet podniku'' usmiala som sa dokorán.

,,Ahoj a rada som ťa spoznala.''

Vybehla som von a zavolala som si taxík. Síce bývam blízko, ale nechcelo sa mi ísť peši.

**V izbe**

Vyzula som si topánky, zhodila som zo seba všetky veci a išla som do kúpeľne. Zapálila som si sviečky, napustila som si plnú vaňu a pridala som tam vonný olejček a zhasla som svetlo. Začala som rozmýšľať. Ako by som mala zajtra vyzerať, aby som ma Lucas nespoznal? Z rozmýšľania ma vyrušilo vrzgnutie dverí, ale vedela som to, že je to iba Lucas. Ponorila som sa a užívala som si ten pocit, keď ste pod vodou a vypúšťate z pľúc vzduch. Keď mi došiel tak som sa vynorila a začala som lapať po dychu. Postavila som sa a dala som si župan a ľahla som si na posteľ a ani neviem ako som zaspala.

Tu je nová časť :D Dúfam, že sa vám páči :3 A na gramatické chyby sa nepozerajte ;P

TullyandMully <3



Všetko niečo stojí . . .Where stories live. Discover now