Dvadsiata piata kapitola

269 18 9
                                    

***Minulá časť***

,,Kde je moja Melaní?!"

,,Max....."

Slzy som mala na krajíčku. Chcela som chytiť Maxa za ruku no jednu mi vrazil.Odletela som dozadu a hlavou som buchla do steny.

,,Max ....prečo? To som ja Ley. Čo sa deje?"

Max sa začal približovať.

,,Kde je Melaní?!"

Už kričal a začal sa približovať rýchlejšie.

,,J-ja n-n-neviem."

,,Špatná odpoveď kočičko. Neboj nebude to bolieť."

,,Max ..nie..prosím!"

***Koniec minulej časti***

,,Slečna ste v poriadku?"

Rýchlo som otvorila oči. Zmätene som sa poobzerala okolo seba. Pohľadom som hneď vyhľadala Maxa. Spal. On sa nezobudil a toto všetko bol iba sen. Nie sen, ale nočná mora.

,,Slečna?"

Opýtala sa ma znovu sestrička, lebo som jej neodpovedala.

,,Áno som v poriadku. Bol to iba sen."

,,Dobre keby ste niečo potrebovali, tak ma zavolajte."

,,Dobre."

Konečne odišla. A kurva! Ja som sa zabudla opýtať Davida ako je na tom Max. Aspoň sa pozriem koľko je hodín. Zo stola som si zobrala mobil. Odomkla som ho a hneď mi vyskočila SMS od Matta.

Ahoj Ley. Chcem sa opýtať, kedy by si mala čas. Matt

Ja som na neho zabudla, ale to je jedno. Ja tu už Maxa nenechám samého. Nepotrebujem, aby sa tu okolo neho obšmietala tá štetka Melánia. Ešte raz ju tu uvidím, tak ju tu budú musieť hospitalizovať. No, ale mala by som napísať Mattovi.

Ahoj Matt. Ja teraz nemám  čas a ani neviem kedy budem mať. Prepáč. Ley

Stlačila ikonku odostlať. Bol tu aj Lucas? Ja som s ním nebola dva dni (aspoň ja si to myslím :D Nepamätám si koľko to bolo XD). Koľko je vlastne hodín?

Pozriem sa na hodiny a vidím, že sú iba štyri hodiny. To bude ešte asi spať, ale to je jedno. Keď nespím ja, tak nebude nikto. Viem som zlá. V kontaktoch som našla jeho meno a stlačila som volať. Zdvihol to skoro hneď.


Bráška :*

,,No? Si v poriadku? Maxovi sa nič nestalo?"

Ja :D

,,Ahoj bráško. Som v poriadku a Max je stále v kóme, takže nič nové."

Bráška :*

,,Kurva Ley... vieš ty vôbec koľko je hodín?"

Ja :D

,,Áno a prepáč, že ťa tak skoro budím je mi to ľúto."

Popravde, vôbec mi to ľúto nebolo :D viem som zlá. Počula som ako si Lucas zívol no nič nerozprával.

Ja :D

,,Halóóó Lucas si tam? Nezaspal si? Zem volá Lucasa."

Bráška :*

,,No ...som tu....rýchlo čo potrebuješ sestrička?"

Ja :D

,,No ja lenže sme sa dva dni nevideli.....tak ...nemohol by si prísť do nemocnice? Len tak na pokec .....prosíííííím. A pozrieť sa na Maxa?"

Všetko niečo stojí . . .Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang