,,Nie Max!"
Kričím na usmievajúceho Maxa, ktorý sa ma snaží chytiť. Musím utiecť, ale kam? Do spálne. Začnem utekať po schodoch.
,,Mne neutečieš."
Vyplazila so jazyk a pokračovala som v behu. Má obrovskú vilu a keď som tu bola prvýkrát, tak som sa skoro stratila, ale teraz to tu poznám dobre. A pýtate sa, či sme spolu už spali? Mám na to jednoznačnú odpoveď. Nie. Ešte sme spolu nespali a som rada, že ma rešpektuje.
Vbehla som do spálne, ale nestihla som zavrieť. Max rýchlo chytil dvere a ja som ich už nemohla zavrieť.
,,Ty si si myslela, že mi utečieš?"
Lišiacky úsmev mu pohrával na perách a ja som začala cúvať dozadu. Zastavila ma až posteľ. Zastavila som sa a Max sa behom sekundy ocitol pri mne. Nalepil sa na mňa a ja som asi zase zabudla dýchať. Jeho oči potemneli túžbou a ja som sa na neho zvodne usmiala. Pozerali sme si do očí a ja som to nevydržala.
Spojila som naše pery. Nebol to taký bozk, plný romantiky a nežnosti. Bol to dravý, nenásytný a túžobný bozk. Svoje ruky som mu omotala okolo krku a prsty som mu zaborila do jeho vlasov. Jemne som za ne zaťahala a on vzdychol. Usmiala som sa víťazne do bozku.
Nenechal to iba tak. Jeho ruky, ktoré boli na mojom zadku, tak mi stlačili zadok. Teraz som vzdychla ja a on to hneď využil. Pichol mi jazyk do pusy a začala sa zase naša vojna. Ani si nevie predstaviť ako ho milujem.
Začal ma nežne pokladať na postel. Lakťami sa oprel, aby ma nezaľahol svojou váhou. Už mi dochádzal dych a tak som sa musela nedobrovoľne odtrhnúť od jeho sladkých pier. Pozreli sme sa na seba a ja som sa usmiala. Vrhla som sa po ňom.
Bol nado mnou a to sa mi nepáčilo. Zvrtla som nás, tak že ležal podo mnou. Sedela som na ňom obkročmo a cítila som ako jeho kamarát rastie. Tlačil na moju bohyňu a tá bola z toho celá vlhká. Odtrhla som sa a šibalsky som sa na neho pozrela. Pritlačila som svoju bohyňu k jeho kamošovi a začala som ho dráždiť.
Pohybovala som sa a cítila som ako je kvôli tomu ešte tvrdší. Ja som bola úplne vlhká a myslela som si, že mu tu spravím jazierko. Z jeho úst sa predrali vzdychy. No jeho vzdychy neboli jediné, ktoré sa ozývali. Vzdychala som aj ja a to dosť nahlas. Maxovi sa to páčilo. Z ničoho nič ma zvrtol pod seba. Usmial sa na mňa. Vyzliekol mi tričko a jeho tričko išlo ako druhé. Stiahol mi jeansy. Bola som iba v spodnom prádle.
,,Si nádherná."
Určite som bola červená ako paprika. Jedným pohybom mi rozopol podprsenku. Hneď zobral jedno moje prso do ruky a začal sa s ním hrať z čoho som šalela. Obkrúžil mi palcom a jebne mi ho masíroval. Začala som vzdychať, ale potom mi obkrúžil bradavku s jazykom a začal ju sať a kúsať. Myslela som, že vybuchnem. Mala som strašný tlak v podbrušku. To isté spravil aj s druhým prsom. Vzdychala som a to dosť nahlas. Potrebujem ho a chcem ho.
,,Max...Prosím..."
Povedala som pomedzi vzdychy. Odtiahol sa a pozrel sa na mňa.
,,Ja som ti hovoril, že ma raz budeš prosiť."
Najradšej by som ho odbila, ale momentálne som ho chcela a to veľmi.
,,Prosím."
Povedala som slabým hlasom a Max sa usmial. Dal si dole nohavice a mne tanga. To bol posledný kúsok oblečenia čo som mala na sebe. Začervenala som. Max ma začal hladkať po stehne a pokračoval až k mojej bohyni. Zase som vzdychala. Obkrúžil mi ju a palcom mi podráždil klitoris. Zavzdychala som ešte hlasnejšie. Zrazu do mňa pichol prst. Keďže som to nečakala, tak som vykríkla. Milujem jeho prsty.
,,Kurva...Si tak úzka."
Vytiahol zo mňa prst a ja som sa na neho zamračene pozrela. No ten idiot sa iba usmial. Stiahol si boxerky. Skoro som zabudla dýchať. Jeho kamoš bol v pozore a bol obrovský. On ma roztrhne, to sa do mňa nevojde. Keď si Max všimol ako som zamrzla, tak sa naklonil ku mne.
,,Neboj sa budem opatrný. Sľubujem, ale teraz sa uvoľni."
Dotkol sa môjho líca a ja som sa uvoľnila. Zrazu som ucítila iba bolesť. Dosť intenzívnu. Z očí mi vyhŕklo pár sĺz a dosť nahla som vykríkla. Max sa na mňa starostlivo pozrel. Keď som sa znovu uvolnila, tak sa začal pohybovať. Najprv jemne, ale to mi nestačilo.
,,Pridaj Max....Prosím."
Povedala som pomedzi vzdychy. Max pridal a bušil do mňa ako o život. Spálňou sa šírili naše vzdychy. Začala som cítiť, že už budem a Max to tiež vytušil. Ešte zrýchlil a ja som myslela, že vybuchnem. Začal sa prejavovať môj orgazmus. Slasťou som sa prehla v chrbte.
,,Max!!!"
Z rozkoše som vykríkla Maxove meno. On ešte párkrát prirazil.
,,Ley!!!"
Tiež sa urobil. Celý spotený si ľahol vedľa mňa. Pritúlila som sa k nemu a v náruči som zaspala. No nebol to spánok. Bola to tma. Nekonečná tma a zrazu som sa znovu prebrala.
Zajtra bude nová časť :D Nič viac nebudeme písať :3
TullyandMully<3
YOU ARE READING
Všetko niečo stojí . . .
RomancePrológ (aspoň si myslím, že sa to tak volá :D) ,,Max! Ja neznášam prekvapenia a ty o tom dobre vieš." Zamračila som sa, ale nepomohlo to. Stále som mala uviazanú šatku okolo hlavy. ,,Viem, ale budeš to musieť vydržať." Prisahám, že aj keď ho nemôžem...