Desiata kapitola

381 20 2
                                    


***Minulá časť***

Zahasil špak od cigarety a pozrel sa na mňa s úsmevom.

,,Príde pre mňa Jack s limuzínou."

Povedal kľudne, ale mňa to neupokojilo. Potrebujem sa nadrbať a z jednej vodky sa nenajebem. No nevadí. Dopila som zvyškov vodky, ktorá sa nachádzala ešte vo fľaške. Fľašku som vyhodila do koša a čakala som, kým príde limuzína. Áno asi som sa zbláznila, že chcem ísť s ním do auta, ale bráška už určite spal a keby ma videl v tomto stave tak by to nebolo dobré. A k tomu všetkému som bola trošku pripitá.

Zastavila pred nami limuzína a Max i otvoril dvere ako gentleman. Usmiala som sa a nasadla som do auta.

***Koniec minulej časti***

Max si sadol oproti mne a zvodne sa na mňa usmieval. Neviem, čo si ten chlapec myslí, ale ja sa s ním nemienim vyspať. Skôr nie dnes. Dlho som sa na neho nemohla pozerať, a preto som sa začala pozerať von oknom.

Zrazu som počula ranu. Čo najrýchlejšie som sa otočila na Maxa a ten mal v jednej ruke šampanské a v druhej držal dva poháre na víno/šampanské. Keď som videla ako sa snažil naliať šampanské a spraviť dobrý dojem, ale nedarilo sa mu to, tak som sa začala ujebávať.

Maxíček sa snažil si ma nevšímať a plne sa sústrediť na naliate pohárov, ale nedarilo sa mu to. Ja som sa stále ujebávala a Max to po chvíli snaženia vzdal. Snažil sa na mňa pozrieť s vážnym pohľadom, ale cukali mu kútiky úst. Snažila som sa napodobniť jeho ksicht. Teraz sa už aj mračil, ale ja som spravila puppy face. Začal sa smiať spolu so mnou.

Musím uznať, je s ním sranda. Ako sme sa tak smiali, tak sa ku mne nahol. Už sa nesmial, ale ja som stále dostávala záchvat smiechu. Toto so mnou robí alkohol. Prestávala som sa smiať, až keď bol iba pár centimetrov od mojej tváre.

Na tvári som cítila jeho dych, ktorý bol poznačený mentolom a alkoholom. Chýbalo už iba pár milimetrov, aby sa naše pery spojili v jedny. Ja som na nič nečakala a naše pery som spojila. Bol to vášnivý bozk, ktorý sa menil na dravší a dravší.

V mojom vnútri sa rozpútala tretia svetová vojna. V žalúdku som mala roj motýľov a v podbrušku som cítila slastnú bolesť. Chcela som ho? Srdce hovorilo ''Áno urob to! Buď voľná!'' a hlava ''Nie!!! Potráp ho!'' A teraz si vyberte?! Keďže som mrcha, vyberám si druhú možnosť. Svoje ruky premiestnil na moje boky a drvil ich v dlaniach. Bozkávali sme sa viac, viac ako by nám išlo o život. Položil ma na sedačky a aby ma nepriľahol, tak sa podopieral rukami. Toto som nemohla nechať len tak. Ja to musím viesť, aj keď neviem čo mám robiť.

Pretočila som ho a on ležal pod mnou. Sedela som na ňom obkročmo a odtrhla som sa mu od pier. Začala som mu bozkávať a sať krk. Slasťou zavzdychal. Nad tým som sa musela pousmiať. Rukami som mu pomaly začala rozopínať košeľu. Max nezaostával a začal mi rozväzovať korzet. Bol v polke a ja som sa mu zlomyseľne pohýbala v klíne (nevieme ako to máme napísať po slovensky, keď viete, tak poraďte). Cítila som ako mu jeho kamoš rastie a rastie. Párkrát som úmyselne pohybovala panvou a bokmi. Slasťou zaklonil hlavu a čakal čo bude ďalej. Keď som mala korzet už skoro rozviazaný, limuzína zastavila.

Hneď som sa spamätala a odtiahla som sa od neho. Rýchlo som otvorila dvere a čo najrýchlejšie som sa snažila vystúpiť. Keď som mala otvorené dvere otočila som sa a pozrela na neho. Bol zmetený a naštvaný. Mrkla som na neho a zatvorila som dvere.

Limuzína sa pohla. Pomalým krokom som sa vydala ku vchodovým dverám. Keď som bola už na schodoch, začula som piskot pneumatík. Otočila som sa naspäť ku dverám a zbadala som ako Max vystupuje z limuzíny a ide smerom ku mne. Neváhala som a s úsmevom na perách som sa k nemu otočila.

,,Ahoj Maxíííčku!"

Poslala som mu vzdušnú pusu a zabuchla mu vchodové dvere priamo pred nosom. Počula som iba buchnutie dverí a následne zapišťanie pneumatík.



Tak tu je tá sľúbená časť :3 Je krátka, to uznávame -.- Ale aj tak chceme ešte raz poďakovať :* TullyandMully <3

Všetko niečo stojí . . .Where stories live. Discover now