Tridsiata siedma kapitola

219 15 4
                                    

***Minulá časť*** 

 ,,Páči sa ti tu zlato?"

Hneď som vedela, že je to Max.

,,A veľmi. Len neviem kde budem ja a Lucas spať."

,,Tak Lucas sa bude v hosťouskej. Tipujem, že vieš ktorá to je a ty spíš so mnou. Nie?"

Nebola som si tým tam moc istá a čo by na to povedal Lucas. Toto sa mi stále motalo v hlave.

,,Ty Max.....ja neviem čo to je dobrý nápad....poznáš Lucasa a určite ma nenechá s tebou v izbe."

,,To je tiež dôvod....ale aj tak so mnou budeš."

Prikývla som sa Max mi dal pusu na čelo.

,,Idem teda vyskúšať tvoju postel."

Zasmiala som sa rozbehla som sa k posteli. Max ma nasledoval. Skočila som tam ako zmyslov zbavená. Max sa ku mne pridal.

Už to nebola tá pekne uložená postel. :D Zasmiala som sa dala Maxovi pusu na nos.

 ***Koniec minulej časti***

/Pohľad Maxa/ 

Momentálne ležím s Ley v mojej zbombardovanej  posteli. Dalo mi to prácu ju uložiť ale vidieť ako je Ley šťastná,tak to stojí za to. 

Ach ako som ja rád,že ju mám. Už sa teším keď si ju vezmem. Keď ju uvidím v tých nádherných bielych šatách. 

Z môjho snívania ma vyrušila Ley.

,,Hej Max nad čím premýšľaš?"

,,Čo? Em....nad ničím."

Nevino som sa na ňu usmial. Ona pokrčila obočie a zabijácky sa na mňa pozrela.

,,Max,neklam mi. Vieš,že to nemám rada."

,,Vážne to chceš vedieť?"

Prikývla hlavou a víťazoslávne  sa usmiala.

,,No premýšľal som.....čo si dáme na večeru." 

Viem,že jej klamem ale nemôžem jej predsa povedať,že premýšľam nad našou svadbou. No nie? 

,,Jo tak na večeru."

Prehltol som veľký nával slín a pozrel sa na Ley. Tá ma skúmala milimeter po milimetri.

,,Ja by som si dala čínu."

,,Čína nie je špatný nápad. Poviem chalanom nech ju potom objednajú."

Ley prikývla a položila si svoju hlavu na moju hruď.  No v tom mi do izby vbehol Harry.

,,Sorry Max,že otravujem ale mám niečo pre tebe."

,,Haryy nemôže to počkať?"

,,Nie nemôže! Je to dôležité."

Smutne som sa pozrel na Ley. Tá to našťastie pochopila. Ešte som jej stihol vtisnúť bozk na čelo a už som pálil sa Harrym.

Prišli sme do mojej pracovne,ktorá je mimochodom za knižnicou. :D 

,,No čo je také súrne,že si ma vyrušil?"+

Haryy mi na stôl hodil nejaké papiere. Zobral som ich do ruky a nechápavo sa pozrel na Harryho.

,,To je všetko o Zachrymu O'Donellovi. Je toho dosť. Načo si to potreboval?"

,,Lucas vravel,že ide po Ley."

,,Tak to je v pytli."

Pozrel som sa na Harryho a ten naznačil aby som si to pozrel.

Všetko niečo stojí . . .Where stories live. Discover now