Šiesta kapitola

479 23 0
                                    

****Minulá časť***

Pri tejto spomienke som sa usmiala, pretože vtedy mal Lucas iba osem rokov a ja tri.

Odtiahla som sa od neho a pošepkala som mu do ucha ,,Poď ideme domov a na všetky moje otázky mi odpovieš.''

Už otváral ústa na námietky, ale ja som ho stihla zastaviť ,,Sám si mi hovoril, že mi na všetko odpovieš, tak nechcem počuť žiadne námietky! Rozumieš?''

Prikývol hlavou na znak súhlasu. Víťazne som sa usmiala a v tichosti sme kráčali domov.

**Doma**

Sadla som si v obývačke. Uvelebila som sa na gauči. Lucas išiel do kuchyne sprav horúcu čokoládu. Budeme ju potrebovať čaká nás dlhá noc. Lucas vkročil do obývačky s dvomi šálkami horúcej čokolády a položil ich na stôl. Postavila som sa z gauča. Zobrala som si ju šálku s horúcim nápojom do ruky a sadla som si do tureckého sedu (na gauči samozrejme ). Lucas si sadol  hneď vedľa mňa. Keďže som videla, že sám od seba nezačne tak som sa začala pýtať ja.

,,Ako si sa tam dostal?''

***Koniec minulej časti***


Lucas si prstami po krúžil po spánkoch, ale nič nehovoril. Mne začala vrieť krv v žilách tak som svoju otázku ešte raz zopakovala ,,Ako si sa tam dostal?''

Lucas sa konečne pozrel na mňa a prehovoril ,,No si už veľká a tak ti to môžem povedať. Milujem sex a ešte k tomu mám za to zaplatené. Majiteľ je môj dlho ročný kamarát.''

Pozrel sa na mňa a čakal čo spravím.

No ja som si iba vzdychla a povedala ,,Dobre si dospelý a rozumiem tomu. Ale prečo kurva si mi to nepovedal?!''

Už otváral ústa, že niečo povie, ale zastavila som ho ,,Neskús mi hovoriť *Bola si malá a nechcel som ti to hovoriť* , ale ver mi, že tým spôsobom aký som sa to ja dozvedela je horší. Nezazlievam ti to a nemieni po tebe kričať. Mám ťa rada a dobrú noc. Som unavená idem si ľahnúť.''

Skončila som svoj dlhý monológ a postavila som sa na nohy. Lucas ma chytil a pritiahol do medvedieho objatia. Nebránila som, ale naopak som si to užívala.

Zohol sa k môjmu uchu a pošepkal mi ,,Ďakujem. Ľúbim ťa a sladké sníčky.''

Povolil objatie a ja som mu dala pusu na líčko a odišla som do svojej izby.

Myslíte si, že som mu to prepáčila? Ani zďaleka! Mám super plán. Nikdy som nechcela pracovať ako štetka, ale nejako ma začala tá myšlienka lákať. Za to som si riadne v duchu nafackala. Spravím niečo iné. Ale čo? Neviem. Vyzliekla som sa zo svojho oblečenia a vkĺzla som do vane. Vnímala som iba to ako mi horúca voda steká po koži. Užívala som si ten pocit, ale zrazu ma niečo napadlo. Skúsim to tam ako barmanka. Ale hneď som si spomenula na moje miesto barmanky v tom klube. Ako to vyriešiť? Zajtra by som mala ísť do práce, až o šiestej.

Ešte pred tým ako pôjdem do práce tak sa zastavím v klube kde robí Lucas. Pokiaľ sa to klubom dá nazvať. Po chvíle som vyliezla z vane a obliekla si moje pyžamo. Pyžamo myslím Lucasové tričko. Vždy mu zoberiem tričko a mám ho ako pyžamo. Ja za to nemôžem, že sa v tom tak dobre spí. Keď som si ľahla do postele ani neviem ako som zaspala.

Zobudila som sa o siedmej. To je divné, pretože inak spávam minimálne do desiatej. Vyliezla som z postele a z nočného stolíka som si zobrala telefón. S telefónom v ruke som potichu zbehla do kuchyne. Sadla som si na barovú stoličku a išla som sa pozrieť na facebook. Správy som mala od kamošov zo školy, ale nechcelo sa mi odpisovať a tak som sa odhlásila. Mobil som nechala položený na bare. Bola som hladná a tak som si z ľadničky zobrala zeleninu. Zeleninu som nakrájala a k tomu som si zobrala omastený chlieb. Spravila som dve porcie. Svoju porciu som zjedla a Lucasovú som zobrala do ruky, spoločne aj s jeho kávou.

Opatrne som vybehla schody a zastala som pred Lucasovou izbou. Nič som nepočula a tak som siahla voľnou rukou po kľučke. Otvorila som dvere a videla som ako Lucas pokojne spí. Raňajky som mu položila na nočný stolík a usmiala som nad tým ako pofukuje. Musela som odtiaľ čo najrýchlejšie vypadnúť, inak by som sa začala rehodať. Opatrne som odtiaľ vypadla a za sebou som zatvorila dvere.

Prišla som k sebe do izby a sadla som si na posteľ. Zobrala som si notebook a pozrela som sa na Bar-Stars. Google mi vyhodil kopec článkov. Vyhodilo mi to fotku muža. Dosť jebateľného muža. Podľa mena to bol majiteľ Maximilián Moon. Toto mal byť Lucasov šéf? To si snáď robíš piču. Zapozerala som sa na fotku. Má krátke čierne vlasy, nádherné modré oči a asi aj vyšportovanú postavu. Zaujímalo by ma či má iba pevné bruško alebo má pekáč buchiet. Pri tejto myšlienke mi unikla slinka. Zavrtela som hlavou. Pane Bože to nemôže byť pravda! Ja by som z neho asi vyjebala dušu. Otvorila som si ďalší text a teraz iba o ňom. Dozvedela som sa, že má viac klubov, ktoré sú známe na celom svete. Má aj niekoľko klubov v Európe. Ešte chvíľu som takto otvárala stránky a zrazu som sa pozrela na hodiny. Bolo desať hodín. To akože vážne som bola tak dlho na notebooku?

Zliezla som z postele a zamierila som do kúpeľne. Spravila som rannú hygienu a s osuškou okolo tela, som vliezla do svojho šatníka. Rozhodla som sa pre čiernu čipkovanú bielizeň. A keďže to má byť niečo ako pohovor, tak by som sa asi mala obliecť trochu slušne, ale je to predsa erotický klub. Vybrala som si krátku, čiernu, obtiahnutú sukňu a k tomu bielu, priesvitnú košeľu. Keď som bola oblečená tak som išla do kúpeľne. Tak make-up, linky a všetko som ukončila červeným rúžom. Vlasy som si natočila, aby som mala jemné vlny. Poobzerala som sa v zrkadle a cmukla som na seba. Zo šatníka som si zobrala čierne lodičky. Nepočula som, že by Lucas vstal a tak som si zobrala topánky do ruky. Ešte kabelku do ktorej som hodila mobil, peňaženku a kľúčiky od domu. S topánkami v ruke a kabelkou som zbehla po schodoch dole. Otvorila som si dvere a obula si topánky.

Jemne som zabuchla dvere od domu a zavolala som si taxík. Aj keď bývam asi 10 minút od klubu tak sa mi nechcelo ísť peši. Taxík zastavil a ja som mu zaplatila. Vystúpila som z taxíku a zhlboka som sa nadýchla. A v duchu som si pripravovala rozhovor s Maxom. Prišla som až pred dvere klubu. Nie som si istá či tam takto skoro bude, ale skúsim to. Chytila som kľučku a pootočila som ju. Na moje prekvapenie bolo odomknuté.



Rozhodla som sa Vám sem pridať ďalšiu kapitolu :* Dúfam, že sa Vám tento príbeh páči :) Za gramatické chyby sa vopred ospravedlňujem :D Vote nás potešili ☺

TullyandMully <3


Všetko niečo stojí . . .Where stories live. Discover now