Dortmund :)

4.1K 136 32
                                    

28.9.2012.

"Maddie! Prestani!"-Kate me odvalila po ramenu dok sam ju cijelo vrijeme zajebavala.

"Neću! Ti mene uvijek zajebavaš mogu i ja tebe!"-nasmijala sam se uzimajući joj pramenove kose te ih prebacivala s jednog kraja glave na drugi.

"Mad! Ovo se neće zvati kosa, nego kaos! Zato odmah prestani."-zapovijedila je vraćajući pogled na mobitel.

"A daj! Dosadno je, a slijećemo tek za pola sata!"-povikala sam i mislim da su me svi u avionu čuli.

"Onda skoči kroz prozor!"-pokazala je na maleni prozorčić.

"Premalen i ne može se otvoriti."-pokušala sam otvoriti,ali nije išlo.

"Glupačo glupava! Ajd prestani! Sjedni tamo.Ima jedan lik koji isto zajebava starijeg brata."-pokazala je na dva lika pored nas.

"Kate! Ti nisi starija od mene."-povikala sam.

"Jesam! Starija sam godinu dana!"-sad je ona povikala.

"Dobro jesi. Ali ja ne idem sa ovog mjesta nigdje."-rekla sam podižući prst u zrak.

"Onda ću ja otići."-rekla je i krenula ustati, ali sam ju uhvatila za ruku i povukla je nazad.

"Nemoj! Sjedni ovdje i šutjet ću."-pravila sam se da zaključavam usta te sam se namjestila na sjedalu i gledala dolje kroz prozorčić.

"Sad je meni dosadno."-rekla je te sam 'otključala' usta.

"Nemoj zajebavat!"-rekla sam sarkastično.

"Kad slijećemo?"-upitala me iživcirano.

"Za 15 minuta."-zajaukala sam te se zadubila u svoje neudobno sjedalo.

"Ugh!"-povikala je i neki lik je pao na nju- "Idiote jebeni! Padaj na svoju babu!"-povikala je odgurnivši ga sa sebe.

"Baba mi je umrla."-odgovorio je.

"Jadna umrla kad te vidila."-odbrusila mu je, a on je spustio glavu te otišao.

"Zar nisi bila malo pregruba?"-upitala sam ju.

"Pa baš i ne. Zaslužio je."-odgovorila je i opet prebacila pogled na mobitel.

"Mislim stvarno. Umrla kad te vidila?"-upitala sam opet podignuvši obrvu.

"Pa zar nije? A otkad si ti takva dobrica?"-sad je ona mene upitala.

"Nisam dobrica, nego jadan dečko."-nasmijala sam se.

"Ma kako god."-odmahnula je glavom i počela tipkati po mobitelu.

"S kim se sad dopisuješ?"-primakla sam glavu njezinom mobitelu.

"Annom i Elenom.One su ti moje cimerice tamo u domu."-odgovorila je uz uzdah.

"Aha."-promrmljala sam i naslonila glavu na jebeni prozor.

◆◆◆

"Ja sam Maddie, a ti si?"-nasmiješila sam se jednoj baš simpa curi.

"Sara."-uzvratila je smiješak te smo se rukovale.

"A ja sam Lea."-druga se nasmijala i pružila mi ruku.

"Maddie, drago mi je."-nasmijala sam se opet i sjela na jedini slobodan krevet.

"Nas tri smo znači cimerice sada?"-Sara, mislim, je rekla.

"Dap."-odgovorila sam uz smiješak.

"Hajdemo se upoznati!"-Lea je povikala i sjela u indijski sjed.

"Ja ću prva!"-Sara je povikala- "Pa,zovem se Sara Schmidt, iz Kölna sam, imam mlađeg brata Felixa i eto!"-nasmijala se i pogledala u mene.

Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//Where stories live. Discover now