Another day with morons -.-

1K 88 9
                                    

"Šta trebate? Upravo ste me probudili! A rano je još! I jučer ste me izmorili."-žalila sam se dok su me vukli van iz sobe trpajući mi žvakače u usta.

"Maddie, pola dva je. Koliko ti to možeš spavati?"-Erik je odgovorio.

"Mogu ja spavati do sutra ako treba."-odgovorila sam popravljajući kosu.

"Ne treba. Nego, došao je Julian i rekla si da ga želiš upoznati pa smo te došli probuditi. A ti si spavala k'o zaklana."-Mats je rekao.

"Julian?! Onaj slatki?!"-stala sam s hodanjem.

"Da, onaj slatki."-Marco je iritantno oponašao moj glas.

"Ja ne zvučim tako! I šta mi niste rekli da se barem presvučem iz pidžame!"-uspaničila sam se.

"Ne treba. Samo ti ovako idi."-Oscar se smijao pa su me opet počeli gurati prema Erikovoj sobi.

"Idioti. Mogu hodati sama."-zakolutala sam očima i otrgnula se od njih.

"Ako ti tako kažeš."-Erik je odmahnio glavom.

Nakon nekoliko trenutaka smo ušli u Erikovu sobu, a tamo je bio Julian smijući se nečem na mobitelu. Ima sladak smijeh.

"Julian! Ovo je Maddie!"-povikao je Mats pa je on dignuo glavu i sad sam bolje vidjela njegov smiješak. Baš je sladak.

"Oh, drago mi je. Julian."-pružio mi je ruku pa sam ju prihvatila, a on ih je lagano protresao.

"Također."-odgovorila sam uz smiješak pustivši njegovu ruku.

"Tko bi rekao da ova može biti pristojna."-začula sam onog pedera Marca.

"A tko bi rekao da netko može imati pileći mozak. Ups, vrijeđam piliće."-odvratila sam.

"Za krepat."-namrštio se i prekrižio ruke na prsima.

"Marco mi je pričao o tebi."-Julian je rekao gledajući Reusa.

"Da, znam. I ono što je rekao nije istina."-kiselo sam se nasmiješila gledajući u mamuta.

"I pretpostavio sam."-odgovorio je uz slatki smijeh.

"Sad sam i lažljivac?"-umiješao se mutant mamutski.

"A nego šta?"-prekrižila sam ruke na prsima kad je stao ispred mene.

"Znači lagao sam kad sam rekao da smo u vezi?"-odgovorio je, a ja sam razgolačila oči.

"Boga ti dragog, koji je tebi? A zašto ja ne znam za tu vezu?"-odgovorila sam, a Erik i Mats su se smijali, a Oscar i Julian su nas gledali zbunjeno.

"Znaš ti za tu vezu i to dobro. Koliko znam, još si me i sa svojim roditeljima upoznala."-odgovorio je uz zlobni pogled.

"Dođi ovamo!"-povukla sam ga za ruku i izvela iz Erikove sobe pa ga bijesno odvukla u svoju sobu.

"Šta ćemo ovdje?"-upitao je.

"Kakvu ti predstavu ono izvodiš?!"-izvikala sam se na njega.

"Nije predstava. Mi smo zajedno. I ti to znaš. I maloprije si rekla da smo te jučer izmorili. Mogao bih ja tebe večeras izmoriti."-nasmijao se perverzno, a ja sam mu popipala čelo.

"Da ti nemaš temperaturu? Koji je tebi?!"-opet sam vikala.

"Ako smo pred tvojim roditeljima zajedno onda smo i pred drugima."-isprsio se.

"Ma nemoj? E onda ako je tako, prekidam s tobom, majmune umišljeni! Perverznjak!"-opet sam vikala.

"E pa, ne može!"-povukao me za ruku prije nego sam otvorila vrata sobe.

Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang