Duboko sam udahnila i otvorila ormar. Sad se moram obući i to dobro. Oscar i Marco su obukli odijela i logično da ja sad moram obući haljinu i obuti štikle. A ništa. Ovu crnu haljinu, ove crne visoke štikle i to je to. Torbicu nosit neću jer ću ju još izgubit.
Navukla sam haljinu i imala sam osjećaj da će doslovno eksplodirat sa mene ili će meni krv stati i samo ću ostat mrtva na licu mjesta. Dobro, udebljala sam se. I to jako. Samo sam otresla glavom i obula štikle pa izašla iz sobe. Frizuru sam već napravila, našminkala sam se prije nego sam sredila frizuru tako da sam spremna.
Nekako sam se spustila niz stepenice i ugledala onu dvojicu kako se cerekaju i
pričaju, a kad su me ugledali odmah su prestali i zinili."Šta ste zinili? Niste kod zubara?"-došla sam do njih i opalila ih po glavi pa su se trgnuli i odmjerili me.
"Al' bi da nam ti budeš zubarica."-Oscar nije skidao pogled sa mene.
"Daj ne serite. Idemo."-uhvatila sam ih pod ruke i nastavila hodati kao po jajima zbog štikli, a i zbog haljine.
"A Marco, gdje mi uopće idemo?"-upitao ga je Oscar kad smo ulazili u Marcov auto.
"U klub. Gdje drugdje? Imamo VIP prostor i eto ga."-prevrtio je očima i ušao u auto.
"I ti majmune opet voziš. Eh, da te barem policija zaustavi."-podlo sam se nasmijala.
"Ti si čisto utjelovljenje vraga."-odmahnio je glavom ne prekidajući voziti.
"Zašto? Ja sam samo iskrena osoba."-odgovorila sam.
"Mhm."-promrmljao je i nastavio voziti, ali je naglo zakočio kada je ugledao policiju ispred nas.
"Jebem te glupog!"-Oscar ga je opalio po glavi kada je policijac prilazio autu.
"Idem u zatvor sada!"-počeo je paničariti.
"Glupane vozi!"-Oscar je rekao i ovaj je opalio po gasu te smo počeli bježati od policije.
"O jebem vas glupe! Zašto si počeo voziti?! Sad ćemo u zatvor svi troje!"-uspaničila sam se i izula štikle jer planiram izaći iz auta i pobjeći.
"Slijede nas! Zaustavi auto! Ja izlazim!"-Oscar je vikao otkopčavajući pojas.
"Dobra ti je ta ideja."-Marco je zaustavio auto i svi troje smo istrčali iz auta i počeli bježati kroz neku ulicu.
"Reus, platit ćeš mi za ovo!"-vikala sam i trčala kao nikad u svom životu.
"Maddie, ne seri"-odgovorio je i počeo šprintati zajedno s Oscarom, a mene 'ko šljivi.
Jebem ih retardirane! Majmuni bježe, a ja trčim kao kornjača! Oni su nogometaši, a ja sam prosječna cura bez kondici-... Bog blagoslovio hipodrome! Čim sam ga ugledala potrčala sam i utrčala u jednu konjušicu.
◆◆◆
"Jebalo ti janje mater! Zašto si rekao da sam i ja bila s vama?!"-vikala sam na Marca dok su nam policajci zatvarali ćeliju.
"Pa kad te konj naganjao jedan policajac me pitao da li te znamo i rekao sam da si bila s nama u autu!"-opravdavao se, ali mu nije išlo najbolje.
"Glupane jebeni! I sad nas troje imamo pravo na jedan telefonski poziv."-sjela sam na pod planirajući kako ubiti ova dva majmuna.
"Pa nazvat ćemo nekog!"-Oscar se oglasio.
"Vrlo pametno. A sada. Koga ćemo nazvati? Tvoju mamu? Sestru? Brata? Oh, da. Nećemo nazvati nikog od njih jer su svi na dočeku Nove godine!"-izderala sam se, a onda sam začula lupanje po ovim željeznim rešetkama.
ESTÁS LEYENDO
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanficNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤