"Moramo se ići spremiti."-Lea je povikala te sam se automatski ustala.
"Ajde, zabava počinje za manje od 2 sata!"-trčala sam za Leom po stepenicama do naše sobe.
Popele smo se do muškog hodnika i taman kad smo krenule proći, ugledala sam onu dvojicu mamuta.
"Nevolje, nevolje, nevolje!"-Lea je vikala dok smo im se približavale.
"Šuti i samo prođi pored njih."-rekla sam joj spuštajući glavu.
I šetale smo prema njima kako bismo prošle do naše sobe, ali nije sve tako savršeno.
"Hej, hej! Gdje žuriš?"-onaj s naglaskom me zaustavio.
"Što dalje od vas."-odgovorila sam i pokušala otrgnuti svoju ruku, ali ne pušta.
"Pusti je! Moramo se spremiti za zabavu!"-Lea je vikala i otrgnula njegovu ruku s moje.
"Možda ćeš izgledat ljepše u tom nekom kostimu nego sada."-plavi se sarkastično smijao.
"A ti i tvoj prijatelj bi bolje izgledali da su vam krave trčale i srale po faci nego što izgledate sada."-unijela sam mu se facu stojeći na prstima.
"Hej! To nije nimalo cool, kratka."-onaj s naglaskom je rekao.
"Daj pustite ju neka prođe."-Lea se opet umiješala.
"Dobit ćete opet u jaja!"-povikala sam i pripremila koljeno, ali su se odmah odmakli.
"Prođite i vidimo se na zabavi!"-plavi je vikao i otrčao zajedno sa ovim s naglaskom.
"Ovo je bilo lakše nego što sam mislila."-nasmijala sam se.
***
"Kako škola uopće dozvoljova ovo?"-upitala sam zgroženo.
"Ravnatelj je muško i njemu ovo ne smeta."-Sara je odgovorila također zgroženo kao i ja.
"Ove su kurve teške."-rekla sam te makla pogled sa velike grupe cura koje su bile potpuno gole.
Bile su obojane u neku sivu boju, a na bradavicama su im bile zalijepljene neke zvjezdice. Stvarno odvratno.
"Mad, pogledaj one zgodne!"-Sara me prodrmala i brzo sam pogledala prema ulazu.
"Tko su oni?"-zinula sam kad sam ugledala 4 Batmana
"Nemam pojma, al' udaj me za njih."-blenila je u njih kao i ja.
Imali su neki crni uski kostim sa plaštom i znakom Batmana na prsim i maskom na glavi. A jesu se ucrnili.
"Idu prema nama. Ponašaj se normalno."-povikala sam te smo se okrenule prema našim pićima.
"Ružičasta i vražica!"-jedan od njih je povikao i glas mi je bio vrlo poznat.
"Ugh! Sar,to su oni mamuti."-rekla sam razočarano.
"Jel bi to trebala biti uvreda?"-Mats se oglasio stavši pored Sare.
"Ne za tebe i Erika, nego za ovu dvojicu."-prostrijeljila sam onu dvojicu pogledom.
"Ne stoji ti kostim."-plavi je rekao.
"Dečko, baš me zanima."-odgovorila sam.
"Padni molim te pod bus."-opet je rekao.
"Hoćeš da ti olakšam?"-javio se onaj s naglaskom.
"Jeste jadni!"-izbeljila sam im se.
"Jadna si ti!"-u isti glas su povikali.
YOU ARE READING
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤