PE teacher *-*

1.7K 93 9
                                    

"Ugh! Mrzim ponedjeljak! Dva jebena sata tjelesnog!"-požalila sam se presvlačeći se u opremu.

"Pričaj mi. Ja sam u srednjoj na popravni išla."-Lea je rekla navlačeći gornji dio trenirke.

"Rekli su da je došao novi profesor. Neki mlađi."-Sara je rekla.

"Samo da nije kao onaj Bill, meni je došlo da tog lika zadavim."-odgovorila sam vežući kosu izlazeći iz svlačionice.

"A da ga zajebemo da imamo mengu i ne moramo raditi?"-Lea je predložila.

"Ne. Možda je profesor zgodan."-podigla sam obrvu.

"Ha, nismo mi te sreće."-Sara se nasmijala te smo zakoračile na teren na kojem imamo tjelesni.

"I evo počinje pakao."-rekla sam kad sam ugledala Erika sa onom dvojicom.

"Odak-- AAAAAA!"-Sara je vrisnula.

Brzo sam se okrenula, ali sam vidjela Matsa kako ju grli oko struka pa sam se samo nasmijala.

"Kretenu! Makni se od mene!"-Sara ga je opalila po glavi.

"Zašto? Pa ja sam tvoj kreten!"-povikao je smiješeći se od uha do uha.

"Idiote!"-ooet ga je opandrčila.

"Khm, khm! A da nam kažeš zašto ste vas trojica ovdje s Erikom?"-Lea je upitala sa skupljenim obrvama.

"Zamolili su Erika, mene, Marca i Oscara da dođemo s vama i vašim profesorom vježbati."-odgovorio je.

"I bilo nužno da dođu ovi kreteni?"-upitala sam pokazujući na ona dva idiota koja su izvodila nešto s loptom.

"Da."-odgovorio je i u tom trenutku sam ugledala nekog lika kako dolazi na teren.

Buljila sam u njega k'o tele u šarena vrata. Smeđa, kratka podignuta kosa, imao je malo brkova po obrazima, točnije bradu, ali njemu to super stoji.

"Lea, pogledaj ga."-drnala sam ju, ali ona se nije odazivala.

Vjerojatno bulji u njega kao i ja i sve cure koje su pri sebi.

"Pa, dragi moji učenici! Ja sam Michael Tern i vaš sam novi preofesor tjelesnog."-predstavio se uz smiješak koji je tako savršen.

"Ako je on gospodin Tern, ja želim biti gospođa Tern."-rekl sam Lei, a ona je izustila jedno 'aha'.

Goapodin Zgodni je rekao da krenemo trčati te smo to i napravili. Za neko sivno čudo i on je trčao s nama. Ovaj lik je jednostavno savršen.

"Šta si blenila u njega?"-onaj moron Reus je rekao.

"Nije ništa posebno."-onaj Oscar je nastavio.

"Hoćete ušutiti?"-upitala sam ih trčeći, ali su oni išli za mnom.

"A ako ne zašutimo?"-Reus je upitao smijući se.

"Mogla bih vam držati jastuk na glavi večeras dok se ne prestanete ritati."-odgovorila sam te sam začula nečiji smijeh iza nas.

Okrenula sam se i ugledala Zgodnog kako se smije.

"Lajkam ti ovo."-namignuo mi je te protrčao ispred nas.

"Baš nije nešta posebno."-ovaj moron Reus je rekao.

"Ušuti debeli!"-povikala sam.

"Slažem se s Marcom. Lik je ružan."-složio se Mats s ovim mamutom.

"Pusti ih Mad. Vidiš da su ljubomorni."-rekla je Sara te smo nas dvije protrčale pored njih.

◆◆◆

Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora