"Hej! Makni se!"-odgurnila sam ga od sebe i obrisala usta.
"Ha! Svidjelo ti se jer si mi uzvratila glupačo!"-smijao mi se u facu.
"Nisam, majmune glupavi!"-opalila sam ga po glavi i izašla iz svlačionice, a on je za mnom.
"Kravo, priznaj."-povukao me za kosu koja je bila u repu.
"Nemam šta priznat. Ti si jedan umišljeni idiot koji se uvaljuje svakoj curi!"-povikala sam.
"Nisam se uvaljivao tebi."-zašto me je ovo zaboljelo?
"Još bolje."-kiselo sam mu se nasmiješila i nastavila hodati.
*Mats's POV*
"Gdje su oni? Trebamo početi."-ovaj njihov profesor je rekao.
"Kad su me našli, počeli su se svađati i ja sam otišao."-slegnio sam ramenima.
"Ti si moron!"-začuo sam Maddie.
"A ti si glupača nedokazna!"-također sam začuo Marca.
"Evo ih."-Lea je rekla kad su njih dvoje dolazili lupajući se.
"Dosta, dosta!"-Michael, profesor, ih je razdvojio prije nego su se očerupali.
"Glupane jedan!"-Maddie je vikala.
"Glupačo jedna!"-sad je Marco povikao i morao sam se opaliti smijati jer je njega Erik držao da ne skoči na nju, a nju su držali Michael i Oscar.
Žilava je.
"Hoćete prestati? Maddie je vrlo žilava i teško ju je držati."-Oscar je rekao.
"Pa onda me pusti!"-ona se zaderala.
"Aha."-kimnio je glavom te ju pustio i ona je skoro skočila na Marca da ju Michael nije držao oko struka.
"Ovo moram snimiti."-uzeo sam mobitel sa klupe i krenuo ga upaliti, ali nije radio.
Hej! Ajde ljubavi! Šta ti je? Nemoj mi to raditi.
Maknuo sam maskicu te vidjeo da je puno vode. Eto ti ga na! Sjebali su mi mobitel.
"Dobro! Dosta više!"-Michael je povikao te su se oboje prestali trgati.
"Nismo još gotovi kretenu."-uperila je Marcu prst u facu.
"Nismo."-izbeljio joj se i smirili su se.
"Dobro, sad kad ste se smirili, bla bla bla....."-počeo je Michael brbljati.
Mene muči koja mi je budala smočila mobitel? Mozgiću, o kozgiću moj, jel znaš ti tko mi je smočio mobitel? A da nije Sara? Možda joj je ovo osveta. Kažem ja. Ove ženske su čudne kao nitko! Prvo te naganjaju po terenu i onda ti bace mobitel u vodu. Taj ženski um nije normalan.
*Maddie's POV*
Kako ću ga zadaviti! Zavrnit ću mu vrat k'o piliću! Živcira me kao i onaj drugi moron! Mogu obojicu baciti sa Eiffelovog tornja i praviti se da se ništa nije dogodilo.
'Al' da ih nema, bilo bi ti dosadno.'-glasić se javio.
Pa i to, ali opet. Dosadni su k'o sam vrag. I bezobrazni. S njima ne mogu normalno razgovarati da se ne posvađamo. Zašto? Zato što su oni idioti kakvih nema. Mrzim ih i mogu odmah posuditi mitraljezu da ih mogu streljat.
"Sad se sparite. Morate biti muško-žensko."-iz razmišljanja i planova njihovih ubojstava me prekinuo glas Zgodnog.
"Mats! Ti ćeš sa mnom, što god morali raditi."-odmahnila sam glavom.
YOU ARE READING
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤