Julian i ja smo ušli u restoran i meni je pogled ostao zakovan na moronu jebenom. Što on radi ovdje i još sa nekom fuficom?!
"Julian, zašto je onaj moron ovdje?"-smireno, koliko sam mogla, sam upitala.
"Pa s njim i Helenom smo na spoju."-odgovorio je nasmijano.
"O moj Bože."-promrmljala sam si u bradu.
Nakon nekoliko trenutaka smo se našli za stolom kod mamuta i fufe Helene kojoj su sise na izvolite. I evo ti vraga! Ja moram sjedit pored Oscara. Ja imam sreće k'o zaklani zec.
"Ti mene baš proganjaš."-šapnila sam mu kako Julian ili ona likuša ne bi čuli.
"Ja više vjerujem da ti proganjaš mene."-odgovorio je istim načinom kao i ja.
"Da, sigurno."-sarkastično sam odgovorila i odvalila ga u nogu ispod stola pa je tiho zajukao.
Ha, jaukat ćeš ti i više nego sad.
"Jesi odlučila?"-Julian me upitao maknuvši pogled sa jelovnika.
"Odrezak i crno vino."-nekaao sam nabacila smiješak, a ovaj pored mene mi se podsmijavao pa sam ga ušipnula na što je on tiho opsovao.
Čekaj, jel on zaboravio na moju osvetu? Ako je, podsjetit ću ga kad hrana stigne.
◆◆◆
"Se sjećate vas dvojica moje i Reusove osvete? Rekla sam kad se najmanje budete nadali."-podmuklo sam se nasmiješila gledajući u njih dvojicu dok su završavali svoje jelo, ali su odmah prestali.
"Da?"-zbunjeno su odgovorili u isti glas pa su pogledali.
"Kako znate da vam nisam ništa stavila u jelo? Ili platila konobarima."-odgovorila sam, a ova Melena ili Liliana ili nešto me je gledala totalno zbunjeno. Budi zbunjena, i trebaš biti.
"Stavila si otrov unutra?"-Julian me upitao.
"Mhm."-ponosno sam kimnula glavom, a oni su se ustali i otrčali u WC. Naivčine.
"Slušaj me ti bezobraznice jedna razmažena! Kako si im to mogla učiniti?!"-ona likuša kojoj nisam zapamtila ime je stala ispred mene.
"Srećo, molim te dođi sa mnom."-kiselo sam joj se nasmiješila i izašle smo van iz restorana.
"Što ti sebi umišljaš?! Otrovala si mi dečka!"-e Boga mi ova je gluplja od one Hrvatice Ave Karabatić.
"Ova ti je jer si me nazvala razmaženom bezobraznicom unutra...."-zavlila sam joj šamar-"ova ti je jer me provociraš..."-još jednu sam joj zavalila-"ova ti je zato jer si glupa..."-i još jedna-"a ova ti je zato što si izašla s Oscarom!"-i zadnju sam joj zavalila.
"Umobolesnice!"-izvikala se plačući.
O ne, nije to rekla.
"Kurvetino jedna!"-zavalila sam joj još jednu i onda ju još uhvatila za kosu.
"Koji je tebi? Pusti me luđakinjo!"-plakala je, a ja sam joj se smijala.
"Da si se istog trenutka ispričala barbiko jedna!"-povikala sam joj u facu.
"Dobro, oprosti!"-viknula je pa sam ju pustila.
"Da više ono nisi ponovila, prenositelju side!"-uperila sam joj prst u facu.
"Ti nisi normalna."-plakala je pa utrčala unutra.
Da, znam, ali ne može ona mene vrijeđati. Kao da ona ima veze s tim što sam ja učinila Oscaru i Julianu. A sad kad uđem unutra, nastat će opći kaos. Ona cmizdri, oni misle da sam ih otrovala... Ima da me nema.
KAMU SEDANG MEMBACA
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
Fiksi PenggemarNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤