"Ovaj je za Matsa, a ovo je za tebe, a ovo za tebe."-pružila sam male vrećice sa ogrlicom i narukvicom Marcu i Oscaru.
Oni su izvadili kutijice iz poklon vrećice i otvorili ih.
"Najdraži moron?"-Reus se nasmijao.
"Taj dan sam bila vrlo dobre volje. I sad kad ti staviš ovaj lančić, a ti ovu narukvicu, da nikad to niste skinuli."-zapovijedila sm, a oni su meni pružili neke vrećice.
"A što si kupila meni?"-Erik je upitao par puta zatrepnuvši.
"Ona plava vrećica."-pokazala sam na vrećicu ispred njega.
On ju je uzeo i izvadio Messiev potpisan dres iz nje.
"Ti mene zezaš?"-upitao je ne vjerujući.
"Ne, to je totalno Messiev dres koji je nosio na jednoj utakmici i koji je on potpisao."-odgovorila sam uz smijeh, a on me samo snažno zagrlio da sam skoro u nesvijest pala.
"Hvala ti!"-rekao je, a ja sam bez zraka ostajala.
"Erik, gušiš.. me.."-pokušala sam doći do zraka, pa me pustio.
"Maddie, daješ najbolje poklone!"-poljubio me u obraz i sa velikim smiješkom sjeo nazad kod Kate.
Sad je došao red da ja otvorim poklone od ove dvojice. Čisto se bojim šta je u vrećicama.
"Kupio si mi narukvicu?"-obratila sam se Oscaru, a on je kimnio glavom.
"I na njoj piše najdraža krava."-nasmijao se, a ja pogledala i to je stvarno pisalo.
"Pa, hvala."-nesigurno sam se nasmijala i uzela Marcovu vrećicu, a unutra se nalazila kutijica srednje veličine.
Otvorila sam kutijicu i ostala sam šokirana. Ogrlica sa privjeskom u obliku srca. Onaj privjesak koji se otvori i stave se slike unutra.
"Wow, hvala."-iznenađeno sam rekla i stavila privjesak nazad u kutijicu.
"Evo ti moj poklon!"-Kate mi je počela mahati vrećicom ispred face.
"Čisto me strah otvoriti."-sa strahom sam uzela vrećicu i izvadila neku mekanu stvar, ali sam odmah požalila i vratila tange u vrećicu.
"Ha? Dobar poklon?"-išla je obrvama gore-dolje.
"Ti nisi normalna."-čuznila sam ju po glavi.
"Sad moj!"-Erik je kao neko zaigrano dijete govorilo pružajući mi vrećicu.
Uzela sam njegovu malenu vrećicu i iz nje izvadila kutijicu. DObro, sad su mi stvarno dosadili sa ovim ogrlicama i narukvicama, al' ajde da vidim što mi je Erik poklonio. Otvorila sam kutijicu i iz nje izvadila srebrnu narukvicu. Ima nešto ugravirano, a to je Besties♡
"A Erik..."-osmijeh mi je zaplesao na licu pa sam zagrlila Erika.
"Ništa."-nasmijao se, a ja sjela nazad na svoje mjesto na PODU jer su gospoda zauzela cijeli kauč i fotelje.
"A sad naš za poklon za Kate."-mama je rekla u ime nje i tate i pružila je Kate nešto u ruku.
"Tjedan dana Wellnessa?!"-uzbuđeno je povikala i zagrlila ih.
Molim?! Njoj su poklonili Wellness, a meni su samo dali dvije karte za koncert Justina Biebera?! Ja čak ni ne volim Biebera! Mislila sam povesti Kate, ali sad ću povesti nekog od ovih majmuna. A mama i tata su stvarno bezobrazni. Meni su ukinuli kartice i tjeraju me da nađem posao, a njoj dopuštaju i kupuju sve!
"Nije fer."-promrmljala sam si u bradu.
◆◆◆
"Idemo nazad u Dortmund. Zar nije očito?"-upitala sam skupljenih obrva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
Fiksi PenggemarNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤