"Ne, prevrećasto. A tebi to dobro stoji."-odgovorila sam ovoj dvojici pojedinačno.
Došla sam do Reusa i pružila mu usku crnu majicu, pa ga ugurala nazad u kabinu.
"Meni ovo dobro?"-Oscar je upitao dok se gledao u ogledalu. Crne uske traperice i bijela uska majica. Da, usko nogometašima stoji.
"Za neko divno čudo, da. A sad se idi presvuci i kupuj to."-odgovorila sam.
"Super! Kupujem!"-povikao je ulazeći nazad u kabinu, a onaj je izlazio.
"Sad dobro?"-upitao je okrečući se.
"Mhm."-zagrizla sam usnicu.
"Znači da bacim svu svoju odjeću koja nije uska?"-upitao je smiješeći se.
"Pa da."-slegnila sam ramenima i makla pogled sa njega.
Ne mora bacati malo širu odjeću. Sve mu super stoji.
'Upravo si rekla da mu sve stoji.'-podsjetio me glasić.
Pa kad je istina. To poreći ne mogu. A Boga mi, ni Oscar ne zaostaje. Ta dvojica su zgodni, ali su glupi k'o kurac.
"A sad si ti na redu. Mats i Erik nas čekaju u dućanu pored ovog. Kažu da je sve žensko tako da ideš."-Oscar me povukao kad su platili svoju odjeću.
"Da, i mi ti biramo robu."-Marco je rekao
"Vi? Meni?"-prasnula sam u smijeh kad smo ušli u taj dućan pored.
"Da."-kimnuli su glavom.
Samo sam uzdahnila pa smo došli do Erika i Matsa koji su imali pune ruke vrećica. Shoppingholičari.
"Spremna za isprobavanje?"-upitao me Erik.
"A što mogu."-odgovorila sam, a oni su me ugurali u kabinu gdje je stojala tona odjeće.
Čekaj malo, ja nemam živaca isprobavati sve ovo.
"Jeste vi normalni? Ja ne planiram isprobati ovoliko odjeće!"-vikala sam im iz kabine.
"Šuti i presvlači se. Ti si mučila nas, sad ćemo mi tebe."-dovikao je Mats.
Dobro, oni nisu normalni.
◆◆◆
"Ovo je odlično. Kupujemo i to!"-Mats je pljesnio rukama.
"Dobro, jel bilo dosta? Ovo mi je već pedeseto presvlačenje."-zakolutala sam očima.
"Kako znaš? Sigurno nisi isprobala toliko."-Mats je opet rekao.
"Mats, brojala sam."-odgovorila sam pa se vratila u kabinu.
Znači i ovo na hrpu za kupnju. A sada nova kombinacija. Dukserica sa crnim uskim trapericama. Kupujem i bez njihovog mišljenja. Dobro, ovo je dosta odjeće. Nema šanse da više išta kupim. Presvukla sam se u svoju odjeću te uzela sve šo sam mogla ponijeti, a ova četvorica su ostalo pa smo otišli na blagajnu gdje nas je prodavačica gledala zaprepašteno.
"Prijateljski i ženski savjet, nikad ne idite u kupovinu sa mušarcima koji su glupi, a usput su i idioti."-šapnula sam joj, a ona se nasmijala i kimnula.
"Znaš da nismo gluhi? Čuli smo što si joj rekla."-svi su prekrižili ruke na prsima osim Matsa.
"Ja nisam čuo. Što je rekla?"-Mats je znatiželjno upitao.
"Nije bitno Mats."-slegnila sam ramenima pružajući ovoj blagajnici svoju karticu.
"Aha, dobro onda."-nakesio se i stavio ruke u džepove traperica.
YOU ARE READING
Student home full of idiots //Marco Reus, Oscar dos Santos Emboaba JR//
FanfictionNikad ne znaš kome će tvoje srce pripasti... Cover je napravila @KateMilich ❤❤